Moni nainen kauniimpi ilman meikkiä.

meikittä paras

Pitääkö sitä pakkelia laittaa naamaan puol kiloo. Kaupungilla kun kävelee niin huomaa et monella naisella on hirveesti pakkeluia naamassa. Näyttäisivät ilman meikkiä paljon paremmilta. Etenkin ylipainoiset naiset suttaavat naamansa tökerösti.

13

314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghyjwaq

      Jotkut parempia meikittä. Suurin osa kuitenkin paljon kauniimpia meikin kanssa.

    • 53535353

      Minä taas olen luullut että sellainen reilu sininen luomiväri (mallia venäläinen huo_ra) on se joka pojan unelma. Näyttää meinaan purevan sen verran hyvin.

      • sillitrooli

        Mikä sinisessä luomivärissä on vikana? En ole mikään vahvasti maalattujen naisten fani, mutta en silti osaa erottaa sinistä luomiväriä jotenkin erilaiseksi kuin muita, jos katson naisia kaupungilla. Kysyn siksi, että olen lukenut aiemminkin naisten arvostelevan sinistä luomiväriä.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Mikä sinisessä luomivärissä on vikana? En ole mikään vahvasti maalattujen naisten fani, mutta en silti osaa erottaa sinistä luomiväriä jotenkin erilaiseksi kuin muita, jos katson naisia kaupungilla. Kysyn siksi, että olen lukenut aiemminkin naisten arvostelevan sinistä luomiväriä.

        Ei sinisessä luomivärissä periaatteessa ole vikaa, mutta tuo, mitä yllä todennäköisesti tarkoitetaan, on sellainen stereotyyppinen venäläinen lookki. -> Punaiseksi värjätyt hiukset, sini-turkoosi voimakas silmämeikki, kirkas huulipuna ja kenties tunkkainen hajuvesi. - Sitä tyyliä tapaa ehkä enimmäkseen keski-ikäisillä venäläisnaisilla enää.

        Sininen luomiväri on aika vaativa, mutta esim. ruskeasilmäiselle sen saa kyllä sopimaan :)


    • meikittä paras

      Misssi finalisteistä muutamat näyttää vanhoilta kurpilta meikattuina.

    • taitolaji.

    • Oon samaa mieltä ap:n otsikon kanssa. Ja muuten luonnollisuus on mulle ainakin iso plussa.

    • ,.,.,

      En ole kyllä kauniimpi ilman meikkiä, mutta silti käytän arkisin vain meikkivoidetta, huulissa rajauskynää ja värillistä huulirasvaa. Silmiin en jaksa sutia mitään vaikka mulla on lähes värittömät ripset. Tummasankaiset silmälasit tosin tuovat vähän jotain "väriä" naamariin.

    • ..n

      Kukaan nainen ei laita puoli kiloa meikkiä naamaansa.

    • Tosiasiassa monikaan mies ei huomaa onko naisella kevyt päivämeikki vai onko hän meikitön, ellei pysty vertaamaan asiaa kuvista. - On hyvin yleistä laitattaa ripsenpidennykset, värjätä ripsiä ja kulmia, teettää kestopigmentointeja jne. - Tuo meikittömyys on aika häilyvä käsite.

      Toiset pitävät voimakkaammasta meikistä kuin toiset ja joku peittää meikillä ihonsa kauneusvirheitä. - Pääasia, että on itse tyytyväinen näkemäänsä :)

    • Pigmenttiä

      >

      Eikä välttämättä edes vertaamalla. Miehillä tuntuu olevan kyky hahmottaa vain ääripäät: jollei näy hurjaa sotamaalausta, on sitten meikitön. Välimuotoja ei nähdä, ja se näppärä luonnollinen meikki jää näkemättä.

      Iltalehdessä näkyi olevan missikandidaatteja ilman meikkiä ja meikillä, mutta mielestäni myös valaistuksella oli asiassa suuri rooli.

      • Samaa katsoin minäkin :)
        Täysin erilainen valaistus, ellei sitten aika moni värjännyt myös hiuksiaan samalla kun meikkiä tehtiin...


    • naikkonen.....

      Osittain samaa mieltä. Mielestäni näytän parhaimmalta kun hiukset ovat puhtaat, meikkivoiteella olen peittänyt ihon pikkuvirheet ja sipaissut aurinkopuuteria poskille, laittanut kulmiin sopivasti ja luonnollisesti väriä ja ehkä ripsiväriä ja vaaleaa huulimeikkiä.

      Täysin ilman olisin finninaamainen (olen toki hoitanut pahimman aknen pois oikealla hoidolla) ja tummasilmäaluksinen (ei auta vaikka nukkuisi tarpeeks jne.), toisin sanoen aika ruman näköinen.

      Kauniimmaksi en itseäni saa vaikka kuinka tuhraisin meikkiä naamaani, olen mieluummin luonnollinen. Olen myös sitä mieltä että muut naiset voisivat laittaa vähemmän meikkiä ja katsonut heitä ihaillen silloin kun ei ole meikkiä, usein tosiaan näyttää paremmalta ilman! paljon freshemmältä ja nuoremmalta jne...

      Vähän meikkiä on siis paras.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe