Tutustuin noin 4 vuotta sitten yhteen egyptiläiseen opiskelijaan ( asui saksassa, mutta oli vaihto-oppilaana suomessa) . Päätimme matkustaa yhdessä Egyptiin ja niinpä kävikin. Kesällä 2009 menimme yhdessä egyptiin hänen vanhemmilleen, Haluan myös korostaa, että kyse ei ollut parisuhteesta vaan puhtaasta kaveruudesta. Egyptissä tutustuin tämän kaverini kaveriin ja siihen ihmiseen minä ihastuin. Tultuani takaisin Suomeen ajattelin et se oli vaan pikkuihastus ja jatkoin elämäni normaalisti Suomessa. Pääsin töihin erääseen yritykseen ja elämä jatkui normaalisti . Pidin kokoajan kuitenkin yhteyttä tähän kyseiseen jätkään FB:n kautta, mutta ihan vaan kaverina myös.
Suortin työharjoittelujaksoni eräässä yrityksessä, siellä tapasin ihanan Suomalaisen miehen. Pidin hänestä ja aloitimme seurustelun työharjoittelujaksoni jälkeen. Nyt olemme seurustelleet noin 2 vuotta. Miehessä ei ole mitään vikaa. Kohtelee minua kuin prinsessa, en maksa vuokra enkä muutenkaan osallistu muuhun kuin ruokaan silloin tällöin. Olen vieläkin opiskelija ja hän kannustaa minua keskittymään opiskeluun.
Nyt tämä egyptiläinen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja haluaisi seurustella kanssani niin, että jonain päivänä muuttaisin Egyptiin. mutta...en tiedä miten ajatella..pidän myös hänestäkin, mutta siitä en ole sanonut hänelle. En osaa edes kirjoittaa ajatuksiini tähän..Meillä on samalainen kulttuurii, pidämme samoista asioista, kuuntelemee sama musiikkia. Suomalaiseen kulttuuriin en ole ikinä samaistunut. Nyt on alkanut tuntua, että miten elämäni olisi toisen miehen kanssa?
en uskalla jättää / menettää nykyistä miestäni..mitäs jos toinen ei onnistuiskaan? enkä muutenkaan keksi mitään syytä siihen miksi jättäisin..minua käy häntä sääliksi ja tuntuu tosi pahalta kaiken jälkeen mitä hän on minulle tehnyt jättäisin ja menisin toisen kanssa..mutta tuntuu vaan etten ole yksinkertaisesti onnellinen vaikka hän onkin aivan ihana mies.
Tuntuu, että kaipaan miestä omasta kulttuuristani..ja olen myös pitkään halunnut pois suomesta, koska vihaan suomen talvea.. en tiedä mitä tekisin..päätöksen tekeminen olen todella vaikeaa...
vaikea päätös..
Lintu
2
101
Vastaukset
- wsffs
Ambomaalle vaan takaisin.
- 342342
Jos olet muslimi, niin silloin kannattaa muuttaa sinne egyptiin muslimien pariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504