vaikea päätös..

Lintu

Tutustuin noin 4 vuotta sitten yhteen egyptiläiseen opiskelijaan ( asui saksassa, mutta oli vaihto-oppilaana suomessa) . Päätimme matkustaa yhdessä Egyptiin ja niinpä kävikin. Kesällä 2009 menimme yhdessä egyptiin hänen vanhemmilleen, Haluan myös korostaa, että kyse ei ollut parisuhteesta vaan puhtaasta kaveruudesta. Egyptissä tutustuin tämän kaverini kaveriin ja siihen ihmiseen minä ihastuin. Tultuani takaisin Suomeen ajattelin et se oli vaan pikkuihastus ja jatkoin elämäni normaalisti Suomessa. Pääsin töihin erääseen yritykseen ja elämä jatkui normaalisti . Pidin kokoajan kuitenkin yhteyttä tähän kyseiseen jätkään FB:n kautta, mutta ihan vaan kaverina myös.

Suortin työharjoittelujaksoni eräässä yrityksessä, siellä tapasin ihanan Suomalaisen miehen. Pidin hänestä ja aloitimme seurustelun työharjoittelujaksoni jälkeen. Nyt olemme seurustelleet noin 2 vuotta. Miehessä ei ole mitään vikaa. Kohtelee minua kuin prinsessa, en maksa vuokra enkä muutenkaan osallistu muuhun kuin ruokaan silloin tällöin. Olen vieläkin opiskelija ja hän kannustaa minua keskittymään opiskeluun.

Nyt tämä egyptiläinen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja haluaisi seurustella kanssani niin, että jonain päivänä muuttaisin Egyptiin. mutta...en tiedä miten ajatella..pidän myös hänestäkin, mutta siitä en ole sanonut hänelle. En osaa edes kirjoittaa ajatuksiini tähän..Meillä on samalainen kulttuurii, pidämme samoista asioista, kuuntelemee sama musiikkia. Suomalaiseen kulttuuriin en ole ikinä samaistunut. Nyt on alkanut tuntua, että miten elämäni olisi toisen miehen kanssa?
en uskalla jättää / menettää nykyistä miestäni..mitäs jos toinen ei onnistuiskaan? enkä muutenkaan keksi mitään syytä siihen miksi jättäisin..minua käy häntä sääliksi ja tuntuu tosi pahalta kaiken jälkeen mitä hän on minulle tehnyt jättäisin ja menisin toisen kanssa..mutta tuntuu vaan etten ole yksinkertaisesti onnellinen vaikka hän onkin aivan ihana mies.
Tuntuu, että kaipaan miestä omasta kulttuuristani..ja olen myös pitkään halunnut pois suomesta, koska vihaan suomen talvea.. en tiedä mitä tekisin..päätöksen tekeminen olen todella vaikeaa...

2

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsffs

      Ambomaalle vaan takaisin.

    • 342342

      Jos olet muslimi, niin silloin kannattaa muuttaa sinne egyptiin muslimien pariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe