Onko tosi..typy

he-tero.

aivan oikea transvestiittimies?

26

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä viesti!

Niin... en tiedä.

Sxthsense ainakin on.

• Eniten tässä on epäselvyyttä sinun sukupuolesta ja seksuaalisestasi. Miten ihmeessä joku voi käyttää suurimman osan ajastaan miettien sitä, miten koko palsta näyttää hänen silmissään suurinpiirteitein tältä:

- miehet on homoja
        - naiset on miehiä
        - jos naiset eivät ole miehiä, niin ainakin transvestiittejä.
        - Zisel on dazu
        - dazu on joku liesteria
        - naiset on mustia miehiä, mutta niin on miehetkin mulatteja.
        - miehet on naisia

Hei haloo! :) Mikä sinua oikein vaivaa? Osaatko antaa tuolle selityksen? Osaako kukaan muukaan?

• En ole vili.
        Sxthsense kirjoitti:

Eniten tässä on epäselvyyttä sinun sukupuolesta ja seksuaalisestasi. Miten ihmeessä joku voi käyttää suurimman osan ajastaan miettien sitä, miten koko palsta näyttää hänen silmissään suurinpiirteitein tältä:

- miehet on homoja
        - naiset on miehiä
        - jos naiset eivät ole miehiä, niin ainakin transvestiittejä.
        - Zisel on dazu
        - dazu on joku liesteria
        - naiset on mustia miehiä, mutta niin on miehetkin mulatteja.
        - miehet on naisia

Hei haloo! :) Mikä sinua oikein vaivaa? Osaatko antaa tuolle selityksen? Osaako kukaan muukaan?

Mutta olen kyllä vähän samoilla linjoilla kuin ap. (joka on vili)

Et ole nainen, se on käynyt selväksi. Tositypystä en tiedä, niinkuin sanoin.

Cillae muuten poisti nikkinsä onneksi meidän kannalta. Sua se harmittanee.

• En ole vili. kirjoitti:

Mutta olen kyllä vähän samoilla linjoilla kuin ap. (joka on vili)

Et ole nainen, se on käynyt selväksi. Tositypystä en tiedä, niinkuin sanoin.

Cillae muuten poisti nikkinsä onneksi meidän kannalta. Sua se harmittanee.

Se on sinun oma ongelmasi. Minä en laita nimilappukuvaa, vaikka kuinka itkisit. Minä uskon siihen, että ihmiset kertovat rehellisesti oman sukupuolensa. Sinä et usko sellaiseen. Mitä se sinusta omasta mielestäsi kertoo?

Cillaen poistuminen harmittaa minua ja tosi paljon. Pidän hänestä ja hänen kirjoituksistaan. Tosin et sinä pysty häntäkään häätämään. Cillae tulee ja menee miten tahtoo. Meillä tuskin häneen mitään vaikutusta.

Onko sinulle kovin vaikeaa, että pidetään muistakin kuin sinusta? :)

• sinähän sitä
        Sxthsense kirjoitti:

Se on sinun oma ongelmasi. Minä en laita nimilappukuvaa, vaikka kuinka itkisit. Minä uskon siihen, että ihmiset kertovat rehellisesti oman sukupuolensa. Sinä et usko sellaiseen. Mitä se sinusta omasta mielestäsi kertoo?

Cillaen poistuminen harmittaa minua ja tosi paljon. Pidän hänestä ja hänen kirjoituksistaan. Tosin et sinä pysty häntäkään häätämään. Cillae tulee ja menee miten tahtoo. Meillä tuskin häneen mitään vaikutusta.

Onko sinulle kovin vaikeaa, että pidetään muistakin kuin sinusta? :)

nimilappukuvaa olet kerjännyt, et tosin vain minulta vaan kaikilta muiltakin joita kuvittelet yhdeksi ja samakai.

Olet mies!

• sinähän sitä kirjoitti:

nimilappukuvaa olet kerjännyt, et tosin vain minulta vaan kaikilta muiltakin joita kuvittelet yhdeksi ja samakai.

Olet mies!

Sinut minä tunnistan jo suurinpiirtein. En voi sille mitään, että välillä erehdyn. Puskista ei voi olla koskaan varma. Sinulla voi olla omat puskapeikkosi, jotka trollaavat sitä. Sinähän oikein kerjäät sitä.

Onko sinusta Zisel oikeassa, että erität epänaisellistaa naisia (kuin myös epämiehistää miehiä). Kukaan ei tiedä mitä sukupuolta olet. En edes minäkään, jollet uskalla kertoa sitä rehellisesti. Olen pahoillani, että olen nainen, jos toivot jotain ihan muuta.

• Olen mies.
        Sxthsense kirjoitti:

Sinut minä tunnistan jo suurinpiirtein. En voi sille mitään, että välillä erehdyn. Puskista ei voi olla koskaan varma. Sinulla voi olla omat puskapeikkosi, jotka trollaavat sitä. Sinähän oikein kerjäät sitä.

Onko sinusta Zisel oikeassa, että erität epänaisellistaa naisia (kuin myös epämiehistää miehiä). Kukaan ei tiedä mitä sukupuolta olet. En edes minäkään, jollet uskalla kertoa sitä rehellisesti. Olen pahoillani, että olen nainen, jos toivot jotain ihan muuta.

Olen itseasiassa sama joka on piirtänyt tuon kuvasi (jossa joku ihmettelee huuli pyöreenä kun lukee S:n viestin:)

Ja puhun ihan paskaa. En usko sua mieheksi. Mut tää on tämmöstä.

• Sxthsense kirjoitti:

Siis trollaavat sinua. Mutta minä näen sinut jo paljon paremmin. Miksi haluat väittää että olen mies? En voi olla, enkä halua olla. Minusta on ihan mukavaa olla nainen. Pidän miehistä ja haluan rakastella miesten kanssa. En ole ollut koskaan halunnut olla naisen kanssa, enkä tule haluamaan. On minulta kysytty sitä. Kiitos - mutta ei kiitos :)

• Olen mies. kirjoitti:

Olen itseasiassa sama joka on piirtänyt tuon kuvasi (jossa joku ihmettelee huuli pyöreenä kun lukee S:n viestin:)

Ja puhun ihan paskaa. En usko sua mieheksi. Mut tää on tämmöstä.

Kas, lähestulkoon luojani! Vaikuttavaa. No onko sinulla antaa minulle mitään nimeä, jolla ajatella sinua? :)

• on..
        Sxthsense kirjoitti:

Kas, lähestulkoon luojani! Vaikuttavaa. No onko sinulla antaa minulle mitään nimeä, jolla ajatella sinua? :)

olen Sxthsense :)

Sitä nimeä on lupa käyttää

• on.. kirjoitti:

olen Sxthsense :)

Sitä nimeä on lupa käyttää

No mutta honey sugar. Tuo on pelkää itsepetosta :) Minä haluan nähdä sinut, en itseäni.

• no hyvä on..
        Sxthsense kirjoitti:

No mutta honey sugar. Tuo on pelkää itsepetosta :) Minä haluan nähdä sinut, en itseäni.

olen sitten c'babe

• no hyvä on.. kirjoitti:

olen sitten c'babe

Et voi käyttää sitäkään. Olet yhä minä :)

• no höh..
        Sxthsense kirjoitti:

Et voi käyttää sitäkään. Olet yhä minä :)

en keksi mitään hyvää.

cillae?

• no höh.. kirjoitti:

en keksi mitään hyvää.

cillae?

O-ou
        :)

Suorastaan rakastettavaa, mutta miten yhdistää syvällisen monimutkainen ja suoraviivaisen pinnallinen. Aika hankalaa, vaikka pidän kyllä molemmista.
        Ei käy! :)

• no sitten olen
        Sxthsense kirjoitti:

O-ou
        :)

Suorastaan rakastettavaa, mutta miten yhdistää syvällisen monimutkainen ja suoraviivaisen pinnallinen. Aika hankalaa, vaikka pidän kyllä molemmista.
        Ei käy! :)

tosi..typy

Muuta en enää keksi!

• no sitten olen kirjoitti:

tosi..typy

Muuta en enää keksi!

Nyt lopetat minun naurattamisen. Sinä voisit olla mr. Bright Side... tosin vain kyynisyyden perusteella :)

• olen ..
        Sxthsense kirjoitti:

Nyt lopetat minun naurattamisen. Sinä voisit olla mr. Bright Side... tosin vain kyynisyyden perusteella :)

mr. Dark Side.

Se voisi oikeasti sopia mulle.

• olen .. kirjoitti:

mr. Dark Side.

Se voisi oikeasti sopia mulle.

Niin minustakin. Se on nyt sitten sovittu

• Niin?
        Sxthsense kirjoitti:

Siis trollaavat sinua. Mutta minä näen sinut jo paljon paremmin. Miksi haluat väittää että olen mies? En voi olla, enkä halua olla. Minusta on ihan mukavaa olla nainen. Pidän miehistä ja haluan rakastella miesten kanssa. En ole ollut koskaan halunnut olla naisen kanssa, enkä tule haluamaan. On minulta kysytty sitä. Kiitos - mutta ei kiitos :)

ketä miehii tarkoitat ?

• niin?

Onko sillä MITÄÄN väliä?

• haloo.
    • häpeä!

Harrastat rikolista toimitaa.

• Kukas vellihousu se täällä taas vikisee? On se jumaliste säälittävää, että ap:n tarvitsee tehdä näitä provoavauksia. Etkö muuten saa huomiota? Voi ressukkaa.

Näihin typeriin aloituksiin olen vastannut jo useampaan kertaan. En voi muuttua muuksi kuin mitä olen, en ainakaan sinun utopistiseksi fantasian kohteksi.
      Mene muualle tumputtamaan!

Olen nainen, jolla on enemmän selkärankaa, kuin tuollasella neitimäisellä vätyksellä koskaan.

Häivy!

• iso-kuuma-kolli

uuh! naisen turhautunutta puhetta

panisin!

• :D

Ite teit aloituksen hähä:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe