Oon niin pettynyt!!!
Silmissä pari tuntia sitten laitetut ripsipidennykset ja voi itku sentään. Ihan kamalat. Liima on ihan klimpissä, ripsiä on epätasaisesti ja osa omista ripsistäni harottaa jo irrallaan, vain liimapaakussa kiinni :( Irronnut ripsen juuri pistää silmään, monesta kohtaa.
Jo laittovaiheessa en meinannut saada silmiäni auki, olivat liimaantuneet yhteen. Teki todella kipeää ja silmät ärtyi pahasti. Yleensä en allergisoi mistään. Pyysin luonnollisia ripisiä; silmissäni sojottaa nyt harvakseltaan todella pitkiä haituvia, vielä ihan yksi risti kaksi. Osa ripsistä on laitettu ihan nurinkurin, sojottavat miten sattuvat.
Kaduttaa :( Kunpa en olisi ottanut ikinä näitä. Mietin tätä usean vuoden ja nyt sitten kävi näin. Onkohan keinoa saada näitä pois jotenkin turvallisesti? Laittajan en anna enää koskea naamaani! Omia ripsiäni on selvästi lähtenyt jo todella paljon ja lisää lähtee kun liimapaakut irtoaa. Olin ihan tyytyväinen omiin nysäripsiini, varsinkin nyt! Jatkossa riittää pelleily ripsitupsuilla ja itse laitettuna.
ripsipidennyskatastrofi
2
125
Vastaukset
- räpssss
etsi parempi tekijä, sulle sattunut vain huono tuuri laittajan suhteen. oikein laitettuna ripset ihan taivaallisen ihanat!
- masrii
Sama juttu kävi mulle eilen.. tänään kävin liikkees uudestaa ja sanosin et toisen silmän ripset sojottaa toiseen suuntaan ja toisen silmän suoraan ylös päin. Ja jokunen ripsi alaspäin kääntyneenä. Plus omia karvoja alaspäin sillai että raapii silmää. No teki asialle jotain, mutta nyt kun kotiin pääsin, huomasin että nyt on sitten molemmist silmist irtoillut ripsiä tyvestä, eli roikkuvat omassa ripsessä kiinni ja pistää ilkeesti...
Liimaklimppejä myöskin, kuulemma ripset ovat jotain kuitua, paksuja ja ohuita..
Soitin sitten taas samalle kampaajalle, huomenna huoltoon. No viikon aion kärsiä, ihan sama milt näyttää sit huollon jälkeen. Ens viikol otan loppuviikost OLIIVI ÖLJYLLÄ nää pois ja meen toiselle laittamaan! Ellen sitten huomenna sano että ota ne pois ku sattuu pirusti!!
Kaverini otti pari pvää sitten ja aivan täydelliset!! Joku tuttava teki kotona ne, ja mä kuitenki kävin kampaajalla.... maksoin enemmän ja paskaa. Eli tälle jolle oon varannut ajan ens perjantaiks, niin sanoi että ripset saa turvallisesti pois oliivi öljyl!!
Mäkin miettinyt ripsiä jo vuoden verran, ja nyt kun kerranki uskalsin ni en saanutkaan niitä ihania näyttäviä ripsiä mitä toivosin! :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753