Siis tarkoittaako AT-mies samaa kuin nössö mies ? Siis tällaista miestä joka on (tai ainakin haluaisi olla) parisuhteessa naisen tossun alla. Ja joka varmaankin sopisi parisuhteeseen parhaiten jonkun voimakastahtoisen ja jopa dominoivan naisen kanssa, joka huolehtii "avuttomasta" miesraukasta.
Siis ainakin minulle on tullut sellainen vaikutelma näistä, AT-miesten viesteistä, että he etsivät parisuhdetta (tai seksisuhdetta), jossa perinteiset sukupuoliroolit ovat päälaellaan. Ja suurin ongelma taitaakin olla siinä, että tähän asetelmaan sopivia naisia ei kasva todellakaan joka oksalla.
Onko ATM sama kuin nössö
2
128
Vastaukset
- Reipas Mies
Ei ei. Nämä at-miehet eivät lähinnä osaa iskeä haluamiaan naisia siten kuten suositut miehet tekevät. Myöskin he eivät usein hahmota millainen nainen voisi heistä kiinnostua vaan olettavat että sama naisen kiinnostuminen juttu toimii kuten kt-yt-miesten keskuudessa.
Heillä voi olla hyvinkin dominoivia ominaisuuksia naista kohtaan ja taipumusta mustasukkaisuuteen.
Ne nössöt ovat niitä ns. kilttiä miehiä joita tarkoitat. - Tasottaja
Kyllä hyvin moni atm on nössö ja toisaalta moni nössö on atm. Silti nuo sanat eivät mene aivan yksi yhteen. Atm on mies, joka ei herätä naisissa kiinnostusta. Siksi atm voi olla myös aggressiivinen ja naisia stalkkaava mielenterveyspotilas. Ja vastaavasti jotkut nössömiehet onnistuvat löytämään itselleen naisen, esim älyttömän hyvän tuurin kautta tai nykyaikana vaikka nettitreffeiltä, jos ovat ns. kynämiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808