Eli siis kauanko kestää lopullisessa erotuomiossa? Lähetin viime keskiviikkona toisen vaiheen hakemuksen, kauanko suurin piirtein kestää saada tuomio?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista! :)
Kuinka kauan kestää?
3
178
Vastaukset
- ertwa4te
Riippuu siitä, haetteko yhdessä lopullista eroa vai haetko yksin ?
Jos haette yhdessä, eiköhän se virallinen lappu ensi viikon aikana tule. Viime viikolla oli loppiainen eli hakemus on tod näk vasta tällä viikolla tullut käsittelyyn ja byrokratia vie aina oman aikansa, vaikka peruskaurasta kyse onkin.
Jos haet yksin, asia pitää saattaa tiedoksi tulevalle exällesi - ja tämähän saattaa niin halutessaan heittää kapuloita rattaisiin ja olla hakematta ko tiedoksiantoa postista. Voi mennä viikkoja, jopa kuukausiakin, jos hankalaksi heittäytyy. No, lopputulos siitä ei kuitenkaan muutu, ero tulee voimaan enemmin tai myöhemmin. - hemithequeen
Kiitos! :) Yhdessä haettiin.. Ei haluta riidellä lapsen takia, suhkot hyvissä väleissä erottiin, tottakai se aina molempia kaivelee, mutta näin on parempi.. Ei olla tultu vuosiin näin hyvin toimeen kuin nyt.. :D
- ertwa4te
Jep, joskus ero "oikeaan aikaan" voi pelastaa ihmissuhteen palamasta kokonaan loppuun. Itselle kävi samoin - nyt, reilu pari vuotta eron jälkeen olen lapseni isän kanssa paremmissa väleissä kuin eroa edeltäneiden viiden vuoden aikana. Elämä jatkuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659