Gallup-gallup

5.linja

Kuka tunnustaa rehellisesti olevansa serverin suurkuluttaja? Saako siitä rahaa? Kuinka ammattiin pääsee ja mitä veroilmoituksen sarakkeeseen "yrkke" kirjoitetaan?

(Suunnattoman hienoa naurua)

15

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Montako tuntia päivässä täyttää määritelmän?

      • 5.linja

        En okein tiedä. Olen täysin untuva tällä alalla.


      • 5.linja kirjoitti:

        En okein tiedä. Olen täysin untuva tällä alalla.

        Kuulostaa vähän Urpilaiselata, kun se aina haluaa verottaa rikkaita, muttei osaa äänestäjien pelossa kertoa, keitä ne ovat.


      • 5.linja
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kuulostaa vähän Urpilaiselata, kun se aina haluaa verottaa rikkaita, muttei osaa äänestäjien pelossa kertoa, keitä ne ovat.

        Jutalla on hyvät tissit. Mulle riittää sellainen politiikka.


        Punkt


      • 5.linja kirjoitti:

        Jutalla on hyvät tissit. Mulle riittää sellainen politiikka.


        Punkt

        Rouva Ratikka vasta eilen ihmetteli nähtyään Jutan telkkarissa, että miten niin nuori ihminen on niin lihava. Tarkoittikohan se tissejä?


      • 5.linja
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rouva Ratikka vasta eilen ihmetteli nähtyään Jutan telkkarissa, että miten niin nuori ihminen on niin lihava. Tarkoittikohan se tissejä?

        Mä näin viimeksi Jutan Juttutuvassa, Siltasaaressa. Jutta jutteli mukavia ja veti viinaa. Mä ihailin läppää ja tissejä. Emmä huomannut mitään pyylevyyttä missään muualla kuin ympärillä liehuvissa graafikoissa.


    • een

      • 5.linja

        Pelkäätkö että pidän sinua 6-kybäsenä jeesustelijana?


        Cuul


      • 5.linja kirjoitti:

        Pelkäätkö että pidän sinua 6-kybäsenä jeesustelijana?


        Cuul

        ei oikeesti kiinnosta pätkääkään millaisena pidät mua. tuntemattomien nettihäröjen näkemykset ei oo tähänkään asti hetkauttaneet.


      • 5.linja
        glittergirl kirjoitti:

        ei oikeesti kiinnosta pätkääkään millaisena pidät mua. tuntemattomien nettihäröjen näkemykset ei oo tähänkään asti hetkauttaneet.

        Ei minuakaan.


        Mutta pidetään tämä kestosuosikki täällä.


        (nostelevaa naurua)


      • vähänkö utelias
        glittergirl kirjoitti:

        ei oikeesti kiinnosta pätkääkään millaisena pidät mua. tuntemattomien nettihäröjen näkemykset ei oo tähänkään asti hetkauttaneet.

        Ootko glitteri sukua Eewarille?


      • 5.linja
        vähänkö utelias kirjoitti:

        Ootko glitteri sukua Eewarille?

        Siis ei pidetä Eetua esillä vaan tätä mun näkemystä todellisuudesta.


        (todellista naurua)


      • Kallion Kundit
        vähänkö utelias kirjoitti:

        Ootko glitteri sukua Eewarille?

        darra-tsirra alias ounou-tounou on Tuksu Tukiaisen isä.


      • 5.linja
        Kallion Kundit kirjoitti:

        darra-tsirra alias ounou-tounou on Tuksu Tukiaisen isä.

        Mun pitäs luoda jokin tällainen "Tuksu" hahmo ja sitten riepotella sitä pitkin ikävystymisen kulttuuria. Huono puoli siinä on se että se ei ketään kiinnostaisi ja muutenkin elämme yliajalla ilman mäppiä.


        (naurua vanhainkodista)


      • vähänkö utelias kirjoitti:

        Ootko glitteri sukua Eewarille?

        En taida olla kun en tiedä kuka Eewari on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe