Olen seinäkiipeilyn alkeiskurssin käynyt nainen (37-v, noin 57 kg) ja etsin kiipeilypareja PK-seudulta.
Lähinnä kävisin Kumpulan seinällä, mutta muutkin paikat voivat tulla kyseeseen. Itse kiipeän vielä helppoja ratoja, mutta voin toki varmistaa vaikeampaakin.
Ajankohtana viikonloput tai arki-illat.
S-posti:
[email protected]
Kiipeilykavereita haussa
4
276
Vastaukset
Ja lisäys vielä, että yläköydikiipeilystä on kyse, ja satunnaisempikin kiipeilyseura kelpaa, eli ei tarvi sopia mitään viikottaista tms. tapaamista...
- kiipeilyonkivaa
Moikka!
Olen kiipeillyt muutamia kertoja yläköydellä. Olisi kiva käydä taas pitkästä aikaa seinällä. Asun Keravalla, 23-vuotias nainen.- kiipeilyseuraavailla
Moi,
Jos on kiinnostusta lähteä kiipeilemään niin laita viestiä. Katsellaan sitten tarkemmin (et laitellut omaa osoitettasi).
[email protected]
- amatööri091234125
Laitoin aiheen aloittajalle sähköpostia tulemaan eilen.
Ja itse voisin hyvinkin parina kertana viikossa käydä ja nuo ilmoittamasi aikataulut sopisivat hyvin.
T: JW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711