Olen seinäkiipeilyn alkeiskurssin käynyt nainen (37-v, noin 57 kg) ja etsin kiipeilypareja PK-seudulta.
Lähinnä kävisin Kumpulan seinällä, mutta muutkin paikat voivat tulla kyseeseen. Itse kiipeän vielä helppoja ratoja, mutta voin toki varmistaa vaikeampaakin.
Ajankohtana viikonloput tai arki-illat.
S-posti:
[email protected]
Kiipeilykavereita haussa
4
238
Vastaukset
Ja lisäys vielä, että yläköydikiipeilystä on kyse, ja satunnaisempikin kiipeilyseura kelpaa, eli ei tarvi sopia mitään viikottaista tms. tapaamista...
- kiipeilyonkivaa
Moikka!
Olen kiipeillyt muutamia kertoja yläköydellä. Olisi kiva käydä taas pitkästä aikaa seinällä. Asun Keravalla, 23-vuotias nainen.- kiipeilyseuraavailla
Moi,
Jos on kiinnostusta lähteä kiipeilemään niin laita viestiä. Katsellaan sitten tarkemmin (et laitellut omaa osoitettasi).
[email protected]
- amatööri091234125
Laitoin aiheen aloittajalle sähköpostia tulemaan eilen.
Ja itse voisin hyvinkin parina kertana viikossa käydä ja nuo ilmoittamasi aikataulut sopisivat hyvin.
T: JW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442268
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1501551- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156916
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819