Mikä näistä lajeista mielyttää naisia eniten?
1. Kiltit miehet kuten Ratikkakuski, kaarne, hahmotelma, Serpico, Toljake ja relaxed_eyes.
2. Naistenmiehet kuten Genio.Mente, modelli ja anzzy.
3. Raivopää sovinistit kuten vili ja MMies.
Kuulun itse ryhmään yksi :)
Miehet palstalla
26
142
Vastaukset
- .....
hahmotelma ei ole mies.
- kiltti mies
On hän mies.
Ainakin kuvasta päätellen :) - .....
kiltti mies kirjoitti:
On hän mies.
Ainakin kuvasta päätellen :)ei ole linkittänyt kuvaa missä kikkelissä nimmari.
- kiltti mies
..... kirjoitti:
ei ole linkittänyt kuvaa missä kikkelissä nimmari.
Eivät kiltit miehet sellaista tee.
- .....
kiltti mies kirjoitti:
Eivät kiltit miehet sellaista tee.
miehellä pitää olla munat!
- kiltti mies
..... kirjoitti:
miehellä pitää olla munat!
On sopimatonta korostaa olevansa miespuolinen.
Se voi aihettaa eriarvoisuuden tunnetta.
- y.b..
Naistenmiehet ovat mielenkiintoisimpia, koska heissä on särmää, mutta ovatko nuo mainitut muka sellaisia?
- kiltti mies
Ovat kai :)
- HÄHÄ
Serpico ei kuulu 1:een vaan 3:een.
- kiltti mies
Ei, Serpico on yhtä kiltti kuin minäkin :)
Tuota tuota... Millähän perusteella nuo kakkoset on oikein nimetty... ??
- kiltti mies
He ovat naisten suosikkeja :/
- QPRS
Hyvä kysymys, taitaa olla lauantai-läppä kyseessä :P
kiltti mies kirjoitti:
He ovat naisten suosikkeja :/
Psst... (sun kannattaa kysyä toinenkin mielipide ;)
- Ratikkakuski.
xena-183 kirjoitti:
Psst... (sun kannattaa kysyä toinenkin mielipide ;)
Anteeksi että kysyn.
Mikä se toinen mielipide voisi olla?
*ryömii* - XXXXXXXXXXXLENA-185
Ratikkakuski. kirjoitti:
Anteeksi että kysyn.
Mikä se toinen mielipide voisi olla?
*ryömii*EOS
Ei ei. Minä olen agressiivinen, en kiltti.
Myös palstan kovin kiusaaja. Enkä vain tämän, vaan kierrän palstalta toiselle laittamassa tytöt itkemään.
Totuuden nimeen... olen hyökkäys on paras puollustus ihmisiä välillä.
Joskus tosin ei onneksi tarvi kuin vilkuttaa, nuiden juostessa omaan kuoppaansa. Silloinkin tosin huudan perään jotain haistatuksia...- kiltti mies
Heh, oletpa sinä vitsikäs :)
- Emilia .
Sinä ja sun galluppis. Äänestäjät ei ole edes samaa mieltä sun lajittelusta :DD
Ja eikös 3:n nimet ole yksi sama persoona? Eräästä syystä selailin vähän vanhoja viestejä tässä ja ... No vanhaa anssia on melkein ikävä.
- Emilia .
Never heard. Listassa on nimiä joista en ole kuullutkaan.
Ei vissiin haittaa. Pitäis kömpiä pikkuhiljaa takaisin irl
Nyt kahvia tai nukahdan.
Mä tykkään kilteistä ja viksuista miehistä yleisesti. Listan miehistä en tunnista kuin hahmotelman ja Ratikkakuskin, joten vaikee sanoo tarkemmin.
Luultavammin noi kiltit vetää enemmän naisia puoleensa, kun wannabe pahikset?
- hmm.
Myös palstan kovin kiusaaja. Enkä vain tämän, vaan kierrän palstalta toiselle laittamassa tytöt itkemään.
On sopimatonta korostaa olevansa miespuolinen.
Se voi aihettaa eriarvoisuuden tunnetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511