Miehet palstalla

kiltti mies

Mikä näistä lajeista mielyttää naisia eniten?

1. Kiltit miehet kuten Ratikkakuski, kaarne, hahmotelma, Serpico, Toljake ja relaxed_eyes.

2. Naistenmiehet kuten Genio.Mente, modelli ja anzzy.

3. Raivopää sovinistit kuten vili ja MMies.

Kuulun itse ryhmään yksi :)

26

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      hahmotelma ei ole mies.

      • kiltti mies

        On hän mies.

        Ainakin kuvasta päätellen :)


      • .....
        kiltti mies kirjoitti:

        On hän mies.

        Ainakin kuvasta päätellen :)

        ei ole linkittänyt kuvaa missä kikkelissä nimmari.


      • kiltti mies
        ..... kirjoitti:

        ei ole linkittänyt kuvaa missä kikkelissä nimmari.

        Eivät kiltit miehet sellaista tee.


      • .....
        kiltti mies kirjoitti:

        Eivät kiltit miehet sellaista tee.

        miehellä pitää olla munat!


      • kiltti mies
        ..... kirjoitti:

        miehellä pitää olla munat!

        On sopimatonta korostaa olevansa miespuolinen.

        Se voi aihettaa eriarvoisuuden tunnetta.


    • y.b..

      Naistenmiehet ovat mielenkiintoisimpia, koska heissä on särmää, mutta ovatko nuo mainitut muka sellaisia?

      • kiltti mies

        Ovat kai :)


    • HÄHÄ

      Serpico ei kuulu 1:een vaan 3:een.

      • kiltti mies

        Ei, Serpico on yhtä kiltti kuin minäkin :)


    • Tuota tuota... Millähän perusteella nuo kakkoset on oikein nimetty... ??

      • kiltti mies

        He ovat naisten suosikkeja :/


      • QPRS

        Hyvä kysymys, taitaa olla lauantai-läppä kyseessä :P


      • kiltti mies kirjoitti:

        He ovat naisten suosikkeja :/

        Psst... (sun kannattaa kysyä toinenkin mielipide ;)


      • Ratikkakuski.
        xena-183 kirjoitti:

        Psst... (sun kannattaa kysyä toinenkin mielipide ;)

        Anteeksi että kysyn.

        Mikä se toinen mielipide voisi olla?

        *ryömii*


      • XXXXXXXXXXXLENA-185
        Ratikkakuski. kirjoitti:

        Anteeksi että kysyn.

        Mikä se toinen mielipide voisi olla?

        *ryömii*

        EOS


    • Ei ei. Minä olen agressiivinen, en kiltti.

      • Myös palstan kovin kiusaaja. Enkä vain tämän, vaan kierrän palstalta toiselle laittamassa tytöt itkemään.


      • Totuuden nimeen... olen hyökkäys on paras puollustus ihmisiä välillä.
        Joskus tosin ei onneksi tarvi kuin vilkuttaa, nuiden juostessa omaan kuoppaansa. Silloinkin tosin huudan perään jotain haistatuksia...


      • kiltti mies

        Heh, oletpa sinä vitsikäs :)


    • Emilia .

      Sinä ja sun galluppis. Äänestäjät ei ole edes samaa mieltä sun lajittelusta :DD

      Ja eikös 3:n nimet ole yksi sama persoona?

    • Eräästä syystä selailin vähän vanhoja viestejä tässä ja ... No vanhaa anssia on melkein ikävä.

      • Emilia .

        Never heard. Listassa on nimiä joista en ole kuullutkaan.
        Ei vissiin haittaa. Pitäis kömpiä pikkuhiljaa takaisin irl

        Nyt kahvia tai nukahdan.


    • Mä tykkään kilteistä ja viksuista miehistä yleisesti. Listan miehistä en tunnista kuin hahmotelman ja Ratikkakuskin, joten vaikee sanoo tarkemmin.

    • Luultavammin noi kiltit vetää enemmän naisia puoleensa, kun wannabe pahikset?

    • hmm.

      Myös palstan kovin kiusaaja. Enkä vain tämän, vaan kierrän palstalta toiselle laittamassa tytöt itkemään.

      On sopimatonta korostaa olevansa miespuolinen.

      Se voi aihettaa eriarvoisuuden tunnetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe