tahallaan, kun kiinnostavan näköinen mies tai nainen kävelee vastaan. Normaali ihminen tällaisessa tilanteessa huomauttaa jotain "hei sulta tippu hanskat" tms. ja siihen voi vasta "ääh kato joo olinpa kömpelö, kiitos!". Juttua voi sitten jatkaa vaikka että harrastatko itse hanskojen maahan tiputtelua ym ym. Toimisko?
Hanskojen tiputtaminen maahan
6
263
Vastaukset
- ............
Tuskin toimisi. Se pitäisi tiputtaa ikään kuin et itse huomaisi. Eihän normaali ihminen huomauta asiasta, jonka ihminen itsekin huomaa.
Normaali mies varmaankin nostaisi naisen hanskan maasta ja jatkaisi matkaa sanomatta mitään. - ....
Minä tiputin eilen huomaamattani koirankakkapussin maahan, mut ei kukaan herrasmies tullut nostamaan sitä.
- ap
Olisit odottanut kauemmin.
- ............
Kannattaa kuitenkin käydä uudelleen katsomassa, jos joku olisi sen nyt nostanut.
- tavis
Tuskinpa kukaan unelmieni mies viskoo hanskojaan noudettaviksi.
- Nainen 34
Riippuu monista asioista, mutta voi toimiakin silloin, jos olet valmis pistämään kaikkesi peliin ja vähän pellepuolellekin. Sinun pitäisi siis sen jälkeen, kun olet kysynyt tuon kysymyksen, alkaa nauramaan äänekkäästi, mutta herttaisesti ja miestä katsoen. Jos mies vastaa kysymykseen jotakin, mitä tahansa, niin jatkat juttua heti sinulle omintakeisella tyylillä. Et saa jäädä hiljaiseksi, koska silloin et kiinnitä huomiota, etkä jää miehen mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096566Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884201L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453529TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72911Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251521- 66938
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55923- 9899
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193888Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47869