et voisi koskaan ihastua?
Kehenkä palstan naiseen
10
56
Vastaukset
- Yxxi_m
~cissiin~ -- liian kylmäkiskoinen ja koppava. tosin peittelee sillä epävarmuuttaan mutta silti.
- ~cissi~
Joko saa kommentoida?Joko saa kommentoida?
- ~cissi~
Niin siis oon aivan murtunut :( niin luulin saavani suhteen jonkun puskan kanssa :( oon niin loukkaantunu etten enää ikinä kirjoita tänne!
snif
- :DDD
Joko saa kommentoida?
Olet liian kylmäkiskoinen ja koppava. - karsinta
Jazuliin ja frost-freehen. Liikaa kaikkea sekopäisyyttä ja epätoivoisuutta. Luulen että molemmilla on myös jotain sairauksia. Ei minusta ole sairaanhoitajaksi.
- TDK-Y
Komp komp varsinkin frostyn kohdalla. Täysin kajahtanut.
Niin, sulla on tarpeeksi tekemistä omien ongelmiesi kanssakin. Ymmärrän, ettei jaksa muiden ongelmia siihin lisäksi. :-)
- 5.linja
Mä olen ihastunut kaikkiin naisiin. Varsinkin naiset, jotka ovat extreme-naisellisia ovat kiikarissani kuin monokkelissa.
Enpä ole noin päin listoja jaksanut tehdä, enkä aio.
Tosin olen aikasen immuuni varatuille naisille... Muista ku yhen tapauksen, jossa olen varattuun kehittänyt ihatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944