miren ihmeessä saan iskettyä naisen.olen ujo ja arka joka pelkää puhua tuntematomille.vietän päivät opiskella ja olen tosi epävarma.mistä ihmeessä löydän rakkautta elämään?kannattaisiko käydä muutaman kerran maksullisella naisella jotta naisen lähestyminen olisi helpompaa?vai kannattaako tehdä itsemurha?
nörtille nainen apua
mies vaikeukkissa
5
437
Vastaukset
- ¥[₫₪
riippuu vähän iästä jos oot iäkäs nii suosittelen maksullista tai jos nuorempi kannatan baari reissua....
- wqer
Rohkeasti rakennat sosiaalista verkostoa, solmit uusia tuttavuuksia niin arjessa kuin esim siellä baari-elämässä. Pidät itsestäsi huolta ja olet rohkea. Ajan mittaan huomaat saavuttaneesi sen, mitä etsit.
- dgsg
onko ulkonäöllä väliä?
- 32111
miten luulet pystyväsi pitämään suhdetta yllä jos et edes uskalla naiselle puhua?
Et mitenkään. - Kalakauppias69
Mahdoton yhtälö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621394
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553