Ja taas se on nähty

turhauttavaa..

Huooh. Aina sama kaava.
Ekaksi äijä lähettää kutsun sulle nettitreffeille. No okei, mikäpäs siinä, senkun vaan keskustellaan. No siinä vaihellaan viestejä puolin ja toisin ja kerrotaan itsestämme jotain. Seuraava vaihe on pyytää kuva. Nooooh, jos tyyppi tuntuu kivalta ja kunnolliselta niin mikäs siinä. Kuvaa kehutaan että ootpas hyvän näköinen. Keskustelu jatkuu ja sitten mennään puhelin- numerovaiheeseen. No sama juttu, saahan sitä haastella luurissakin kun ollaan ns tuttuja.
Sitten alkaa se ruikuttaminen että millonkas keität mulle kahvit luonasi.

Täs vaiheessa tulee se stop.

Minä en päästä ketään tuntematonta kotiini ja piste. Tavatahan voi monessa muussakin paikassa. Kahvilassa, teatterissa, ravintolassa, urheiluhallissa.....

Seuraava vaihe on että nettideitti suuttuu, koska automattisesti luulee pääsevänsä myös sänkyyn.
Kaitpa niitä semmosiakin on jotka uskaltaa harrastaa seksiä vieraan ihmisen kanssa, mutta noooot me. Tai ottaa riskin tulla raiskatuksi kotonaan.
Sitähän ei edes luokitella raiskaukseksi jos tapaaminen on sovittu ja
tyyppi on kotonasi.

Eilen illalla puoli ykstoista oli tunkemassa luokseni tyyppi jota en ole vielä kertaakaan tavannut, oli tosiaan vähä myöhänen ajankohta päiväkahville ja kun en suostunut niin haukkui mut lapselliseksi ja vaikka miksi.

Kierrätyksessä on nyt ja poistin myös facesta

11

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reallifejuttu

      Sinistä Terästä (karkaistua haponkestävää).

      Minäpäs kerron todellisen jutun kanssa: eräs nainen ahdisteli minua työntämällä nurkkaan ja halusi pussailla ja harrastaa seksiä jossain sairaalan nurkassa.

      Sitten kun en antanut sille seksiä, niin oli sanonut poliisille että olin muka jotain uhkaillut vaikka itse oli hermostunut torjunnasta.

    • Minä nyt en raiskatuksi tulemista huomaa ikinä pelätä... Mutta kyllä käy mielessä, että onkohan sitä mahdollista erottaa miestä joka raiskaa miehestä joka ei moista temppua tekisi.

      ...

      Jotenkin ehkä hieman loukkaavaa jos tulee noista toiseen ryhmään sekoitetuksi. Vaan tottakai ehkä on parempi sopia kahvi ensin siihen lähimpään kahvia myyvään paikkaan, vaikka illan suunnitelma olisikin joku kotileffa ilta.

      Ja on se raiskaus vaikka ois kuinka sisään kutsuttu. Toki kuten raiskauksessa muuallakin, on toisen raiskaukseen osallistuvan muistettava sanoa ei ja mielellään hankkia jokunen fyysinen jälki teosta.

      • Oma liian seksinhimoisia (jotka ei sit ehkä kiimoissaan ymmärrä sanaa ei) naisia ruodussa pitäva strategiani on myös jo hyvissä ajoin ennen tapaamista aika suorastikin ilmaistuna... Että ei multa saa ekoilla treffeillä. En oo sellanen poika !


      • hahmotelma kirjoitti:

        Oma liian seksinhimoisia (jotka ei sit ehkä kiimoissaan ymmärrä sanaa ei) naisia ruodussa pitäva strategiani on myös jo hyvissä ajoin ennen tapaamista aika suorastikin ilmaistuna... Että ei multa saa ekoilla treffeillä. En oo sellanen poika !

        Ei ehkä neljänsilläkään. Ja sit ne jo alkaa kattelemaan muualle, jos ei kiinnosta.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei ehkä neljänsilläkään. Ja sit ne jo alkaa kattelemaan muualle, jos ei kiinnosta.

        Voi pe*se mun tartee taas pestä tää matto.

        Siis joku päivä mä siirryn mattoihin, jotka mahtuu pyykkikoneeseen. Oikeesti. *aatana.


      • turhauttavaa...

        Niinpä mutta eipä sitä juuri huvittaisi kokea !
        En tiiä mutta nämä "livenä ensitavatut" ei ole ollenkaan semmosia että
        tarviaisi moista ees pelätä. Mutta riski piilee siinä; et koskaan tiiä kuka / mikä pervo sieltä ampasee ruoskansa kanssa.

        Siksi ei ikinä kotiin , varsinkin kun koittaa tunkea illasta tai yöstä.
        Se kun ei oo mitään päiväkahviaikaa todellakaan.

        Yksi karu kokemuskin tästä on takana. Olin piiitkään kirjotellut muulla paikkakunnalla asuvan miehen kanssa. Ja iha samat kaavat kun alotuksessa. Hän sit yksi ilta kilautti että jos oot kotona niin hän voisi ohikulkiessa (HAH HAA) tuoda mulle riistaa.
        Menin lankan ja minusta tuli riistaa. Lätkäsi puoliksi juodun viskipullon pöydälle, ja alkoi kysellä yöpaikkaa. Sanoin että kuule oli puhe vain siitä että pikaisesti tuot mulle lihoja. Alkoi käsirysy, hajosi eteisen kirjahylly, mut onneksi itsepuolustustaidoilla sain sen ulos ja soitin poliisit. Tyyppi puhalsi melkein 2 ja käräjille mentiin.

        Oli näyttöä mustelmista (poliisit kuvasi) niin että voitin tottakai tapauksen.

        Samaisen tyypin profiii näkyy vieläkin olevan treffipalstalla....


      • boretus

        Hyvä kriteeri asialliselle tapaamiselle on se että tavataan ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa. Eikä tämä liity siihen onko naisella lapsia vai ei. Kenellekään uppo-oudolla tyypillä ei voi olla mitään asiallista asiaa naisen asuntoon klo 22.30 kuten aloituksessa oli esimerkkinä.

        Eikä toisen kotiin ylipäätään ollenkaan tarvitse olla änkemässä jos ei ole seksin perässä. Jos unohtaa kokonaan seksinkin, niin koti on sen verran intiimi paikka että kaksi toisiinsa tutustuvaa ihmistä ennättää sinne kyllä myöhemminkin kuin välittömästi ensitapaamisella. Itse olen ollut aika tyhmänrohkea varmaan kun olen nuorempana päästellyt miehiä kotiini (kaikkien kanssa ei ole ollut hänkipänkiä), nykyään mietityttää että haluaakohan sitä ihan kaikille esitellä missä ja miten asuu.

        Viime vuonna yhden tyypin kanssa kirjoiteltiin s-postia ja laitettiin tekstareitakin kun hän niin kovin halusi, soitettiin yhden kerran. Sovittiin pari tapaamista paikalliseen kahvilaan, mutta kummankin hän perui. Sitten hän jaksoi silti laitella viestejä iltaisin että voi tulla vaikka heti nyt käymään. Illalla ei vain ollut enää mikään kahvila auki, joten ainoa paikka olisi ollut asuntoni josta hän oli kertaalleen väittänyt ettei ole kenenkään kotiin änkemässä.

        Kun ei se tapaaminen sitten kumminkaan näemmä onnistuisi kuin kotonani totesin että antaa olla. Pitkän ajan päästäkin hän jaksoi vielä ottaa yhteyttä, sanoin etten ole minkään kertaseksin perässä ja siitä hän sitten otti nokkiinsa. Olisi sitten käytöksellään todistanut asiallisemmasta linjasta ja jättänyt sen iltatekstittelyn ja uhoamisen että voi koska tahansa tulla!


      • turhauttavaa...
        boretus kirjoitti:

        Hyvä kriteeri asialliselle tapaamiselle on se että tavataan ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa. Eikä tämä liity siihen onko naisella lapsia vai ei. Kenellekään uppo-oudolla tyypillä ei voi olla mitään asiallista asiaa naisen asuntoon klo 22.30 kuten aloituksessa oli esimerkkinä.

        Eikä toisen kotiin ylipäätään ollenkaan tarvitse olla änkemässä jos ei ole seksin perässä. Jos unohtaa kokonaan seksinkin, niin koti on sen verran intiimi paikka että kaksi toisiinsa tutustuvaa ihmistä ennättää sinne kyllä myöhemminkin kuin välittömästi ensitapaamisella. Itse olen ollut aika tyhmänrohkea varmaan kun olen nuorempana päästellyt miehiä kotiini (kaikkien kanssa ei ole ollut hänkipänkiä), nykyään mietityttää että haluaakohan sitä ihan kaikille esitellä missä ja miten asuu.

        Viime vuonna yhden tyypin kanssa kirjoiteltiin s-postia ja laitettiin tekstareitakin kun hän niin kovin halusi, soitettiin yhden kerran. Sovittiin pari tapaamista paikalliseen kahvilaan, mutta kummankin hän perui. Sitten hän jaksoi silti laitella viestejä iltaisin että voi tulla vaikka heti nyt käymään. Illalla ei vain ollut enää mikään kahvila auki, joten ainoa paikka olisi ollut asuntoni josta hän oli kertaalleen väittänyt ettei ole kenenkään kotiin änkemässä.

        Kun ei se tapaaminen sitten kumminkaan näemmä onnistuisi kuin kotonani totesin että antaa olla. Pitkän ajan päästäkin hän jaksoi vielä ottaa yhteyttä, sanoin etten ole minkään kertaseksin perässä ja siitä hän sitten otti nokkiinsa. Olisi sitten käytöksellään todistanut asiallisemmasta linjasta ja jättänyt sen iltatekstittelyn ja uhoamisen että voi koska tahansa tulla!

        Ihan samoilla linjoilla boretuksen kanssa. Ei kenenkään mukavuusalueelle ängetä yöllä vaikka miten olisi pullapitko kainalossa.
        En tiiä- mulle jäi kuva tästä että siellä joku irstas äijä puolivälisellä tulee katsottuaan että ns keskusteluvelvollisuus osio on jo tehty.

        Mulla ei ole mitään sitä vastaan että tuttavat, naapurit, sukulaiset piipahtelee kylässä, mutta nämä tyypit on tapaus erikseen.

        En tajua mikä idea , vai epätoivoko tässä nyt jyllää heidän osalta.
        Yöksi vaikka väkisin, jos et suostu oot pihtari.

        Täysin luolamiesmeininkiä, kolkataan nainen, raahataan se tukasta luolaan ja paritellaan. Miksi rakasteluksihan semmosta ei voi edes kuvitella.


    • mies kommentoi

      Itselleni ei tulisi mieleenkään tavata naista muuten kuin erittäin julkisella paikalla jossa on vähintään kymmeniä muita ihmisiä. Naisissakin on kaikenlaisia kulkijoita.

      Seksin harrastaminen ensimmäisillä treffeillä ei ole tarpeen, mutta olen huomannut että ne naiset jotka kiinnostuvat ehdottavat sitä aivan itse. Muita on turha houkutella myöhemminkään, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

      Näitä asioita on turha surra, noin joka toinen vastaantulija on nainen.

      • .

        Siis menikö toi nyt niin, että naiset ehdottaa ekoilla treffeillä seksiä ite jos kiinnostaa ja jos ei kiinnosta niin tokat ei ole tarpeen?

        Kun hieman tulkittavissa - kun toisaalta sanot, että ei tarttekaan ekoilla.


      • mies kommentoi
        . kirjoitti:

        Siis menikö toi nyt niin, että naiset ehdottaa ekoilla treffeillä seksiä ite jos kiinnostaa ja jos ei kiinnosta niin tokat ei ole tarpeen?

        Kun hieman tulkittavissa - kun toisaalta sanot, että ei tarttekaan ekoilla.

        Noinhan se menee.

        Kiinnostuneet naiset liimautuvat kylkeen ja sanovat aika selvästi että voidaan tehdä mitä tahansa. Jopa siinä määrin että karkottavat illan daamin.

        Ei-kiinnostuneet sitten ovat korkeintaan kohteliaita. En ole koskaan ollut sellaisen kanssa suhteessa, toki olen muutamaa erittäin kiinnostavaa yrittänyt houkutella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe