ei oo todellista!!

WTF!!

siis vittu tulin pariviikkoa sitte töistä kotia ja muija oli pihalla kolaamas lumia!!WTF!!
ihan ekana kysyin tietenki et mitä vittua sä teet näin kaukana keittiöstä!!ja vielä housut jalassa!!WTF!!siis ei vittu siis oo todellista!!naisen paikkahan on siis niinku olla nyrkin ja hellan välissä!!mitä vittua se teki pihalla keskellä päivää??toivottavasti ei kukaan tuttu oo nähny sitä!ois nöyryyttävää jos ne sais tietää et mulla on noin kuriton akka!!ja vittu se oli jollain ihmeellä saanu ne kahleet katkottua!!WTF!!
vaadin rahat takas niistä ja järeemmät ilmatteeksi!!eihän näin voi jatkua et muija karkailee työmaalta!!enhän mäkään karkaa töistä kesken päivän vittu!!siis niinku niin vittu oli kurinpalautuksen aika ämmälle.............................................

12

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisi

      olet idiootti.

    • provo

      taas näitä provoja,hoh hoijaa.

    • asdfghjklöä4

      juo mountain dew ja saat mielesi rauhoittumaan!!

    • Turpa kii äijä

      Mitä yrität sanoa? Jos ei tule järkevää tekstiä niin turpa lukkoon niinkuin miehen kuuluu.

    • kompa699

      jos kello on puoli kaksi niin paljoko on kiinan väkiluku??

    • jannukka

      Tää oli kyl hyvä!! Tosikot menköön.. öö.. keittiöön takaisin :)

    • Väsynaapuri

      Minna mitä sie olet menny tekee? Kui siu kynnet ja hiukst ny o?

    • mannnneeeeeeeeeeee

      haiiiiiiiiiiiiiii, paljo kellloooooooooooooooooooo???

    • harhaaaaaaaaaaaa

      herää pahvi, ei sul mittää mujaa ole, ota lääkkeesi ja men maata takas..

    • neandertalilainen

      asennettaaaaaa!!!!näin sen pitää mennäkkiiiiii!!

    • ....................

      Hauskahko minustakin. Hymyilytti sen verran, kun miestä joskus vähän nolottaa se että teen lumitöitä. Jos naapurit näkee ja luulee että mies ei tee niitä, hupaisaa. Ei nyt varsinaisesti kielläkään ja ihan tyytyväinenkin on, mutta se nolotus. :D Minusta vain tuntuisi hölmöltä olla tekemättä, kun mukavampihan se on pihaan ajaa varsinkin kun tuossa on pieni nousu ja käännös. Ja kun liikuntaa saa siinä kivasti samalla ja oltua lasten kanssa ulkona touhuamassa, talvella kun se muuten on sellaista ei niin aikuiselle kovin usein mielekästä.

    • sivustaseuraaja

      no nythän se ongelma on poistunu ku lumet lähti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe