Mistä tämä voisi johtua? (Finnit..)

Mies20v...

Eli mistä ihmeestä voisi johtua että minulla on ennen ollut aika paha finniongelma, mutta heti kun muutin ruokavaliotani vähähiilihydraattiseen, ja jätin kaikki pizzat, karkit ja limut ym. pois niin ihoni parani lähes täysin,
MUTTA

heti jos syön vähääkään mitään "kiellettyä" eli vaikka yhden pizzan niin päivän tai parin päästä naamaani on ilmestynyt ikäviä finnejä useitakin?
Luulisi että edes silloin tällöin voisi jotakin hyvääkin syödä.

Haluaisin syödä sipsiä, karkkia ja roskaruokaa mutta finnit pelottaa.. =(
Mistä tämä voisi johtua??
Minulla ei pitäisi olla minkäänlaisia allergioitakaan, ja kaikki pelaa kehossani hyvin mutta ainoa on tämä finniongelma.

Olisiko kenelläkään tietoa missä voisi vika olla?

Ja en ala sitten syömään mitään Roa-lääke kuuria, vaikka tuskin myöntäisivätkään minulle sellaista, ihoni on kuitenkin sen verran hyvä.

Ja ihonhoidostani sen verran että en käytä mitään muuta kuin suihkun jälkeen laitan kosteusvoidetta naamaani, ja se on jotakin tosi kevyttä "vesipitoista".

Mielipiteitä, kommentteja mitä vain kaivataan!
Kiitos vastaajille!

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • congrats..

Jaha, onneksi olkoon. Minulla on ollut paha finniongelma, eikä siihen ole vaikuttanut ruokavalio yhtään mitään. Olen ollut vegaaniruokavaliolla, eikä se vaikuttanut akneen mitenkään. Olen vältellyt rasvaa, ei mitään vaikutusta.

Nykyään syön normaalia sekaruokaa, lihaa en välttele, mutta melko harvoin teen mitään liharuokaa, yleensä jää leikkeleisiin. Hiilihydraattejakaan en muodikkaasti välttele, mutta ne ovat lähes yksinomaan tummaa ruisleipää. Sokeria en käytä, vain lorauksen hunajaa joskus rasvattoman rahkan hedelmien kanssa. Jätin sokeriset jogurtit pois ja siirryin edellä mainittuun.

FInniongelmani parani ihan lääkärin avulla.

• Meipi?

Jos haluat, voit kokeilla hommata jonkun ihotyypillesi sopivan kasvojen puhdistusaineen, käytät sitä päivittäin ja juot paljon vettä. Kokeilet syödä mitä haluat ja muuten noudatat noita, voi toimia. Jokaisella iho on kuitenkin niin yksilöllinen, joten mitään en voi taata

• 3+17

No jos syöt vaikka pizzaa, niin syö kohtuudella, äläkä esim kokonaista :D Ja sit jos juot limua, niin vaikka kaks lasillista.. Ja sinä päivänä kun syöt epäterveellisiä ruokia, juo enemmän vettä, vaikka 2,5l yhteensä päivässä.. (älä juo jtn 10 litraa, voi tulla vesimyrkytys!!!!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      602
      2732
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1436
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1434
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1208
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1014
    8. 80
      944
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe