Luin äsken eräästä terveysalan lehdestä, että runsas särkylääkkeiden käyttö voi aiheuttaa hiustenlähtöä! Itse en ollut tiennyt tuosta mitään ja hieman säikäytti, koska joudun käyttämään särkylääkkeitä melko usein ja hiukseni ovat todellakin ohentuneet - en tiedä johtuuko sitten juuri tuosta syystä.
Lehdessä ei mainittu, millainen käyttömäärä voisi aiheuttaa hiustenlähtöä, kai se on jokaisella hek.kohtainen juttu.
Lehdessä ei mainittu, millainen käyttömäärä voisi aiheuttaa hiustenlähtöä, kai se on jokaisella hek.kohtainen juttu.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Että runkkaaminen aiheuttaa hiustenlähtöä, kun runkkaan päivittäin, niin hiuksia lähtee tosi paljon, mutta nyt en ole runkannut viikkoon, ja hiuksia lähtee huomattavasti vähemmän.
mutta myös ruokavalio, stressi,jne vaikuttaa hiusten lähtöön. mutta kaikilla ihmisillä on kausia, milloin hiuksia lähtee tavallista enemmän (minulla syksy) mutta kyllä se sit siitä:) kaverilla huonompi juttu, sillä ei paljonkaan hiukset kasva talvisin. outoa kyllä.