Tällä palstalla on usein ehdotettu sellaista, että naisettomaksi jääneet miehet alkaisivat nussia ja paritella niiden naisten kanssa jotka ovat jo käyneet tai vanhentuneet naisia paljon nussiville miehille kelpaamattomiksi.
Minusta tämä on vähän sama kuin paskahuusissa istuva paljon ruokaa suuhunsa ahmiva mies sanoisi, että syökää te sieltä paskahuusin alta mitä minulta jäänyt on. Lisäksi kun naiset aina kuitenkin nuorena ja kauneimmillaan ollessaan ovat hankkineet paljon p/s-kiokemusta, niin on heille näissä asioissa kokemton tai ainakin itseensä verraten lähes kokematon mies turn-off tästä nimenomaisesta syystä, ja siksi turn-off fiilikset ovat tässä tapauksessa vielä molemminpuolisiakin.
p/s-markkinamietteitä
5
132
Vastaukset
- hrthrttrhtr
Onks koululaisilla alkanut talvilomat?
- asdfghjklöwertyuiopö
Kouluista en paljon ole enää niin aikoihin paljon piitannut, ja omasta kouluajastani on jo todella paljon aikaa kulunut.
Minä tuossa käytin analogiaa, joita minä en paljon harrsata enkä niistä pidä. Murjaisin nyt kuitenkin tuon.
Olen kertonut tällä palstallakin miksi en analogioista pidä, ja se liittyy siihen tapaan miten näitä analogioita paljon käytetään, mutta en nyt tähän taas jaksa siitä pakertaa.
Tässä vaan ajan taka sitä miksi se menee niin, että sitä ollaan sitten ilman naista jos ei itselleen vähänkään sopivaa ole tai ole ollut saatavissa.
- !!
"turn-off fiilikset molemminpuoliset..." eli ei sulla silloin mitään ongelmaa ole, ole tyytyväinen.
- asdfghjklwertyuiopåå
No en minä täällä paljon omista ongelmistanin pakerra .Ne ovat mitä ovat, eikä ne paljon liity siihen jos ei näitä naisia nussi tai tarvitse heitä nussia.
- Naisasialooseri.
Niin tai jos joutuisi käyttämään toisen miehen käyttämää vessapaperia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212