Ihastun aina vääriin, pettäviin miehiin ja luotan liikaa

confused..

Olen ollut kolmessa suhteessa vääriin miehiin, kaikissa tapauksessa pettivät.
Sen lisäksi olen vain tapaillut muitakin miehiä, monille en ole antanut edes tilaisuutta epärehellisyyden vuoksi. Joskus tuntuu siltä etten opi mitään, olen aina vaan ihastumassa epärehelliseen vaikka tekisin kaikkeni että suhde onnistuisi olen jopa karsinut pois miespuoliset kaverit ettei mies ole mustasukkainen. Sen takia olenkin nyt yksin kun en voi luottaa, en halua enää tulla petetyksi ja huonosti kohdelluksi, en ymmärrä miksi en näe totuutta ajoissa en vaikka tapailisin miestä monta kuukautta.. Miten oppisin ymmärtämään ja näkemään totuuden ajoissa? ennen kuin menetän sydämen ja kaikki tunteet lopullisesti..

Tapailin vuosia sitten vanhempaa miestä, kuvittelin että hän haluaisi vakavan suhteen koska hän oli niin paljon vanhempi. Mutta ei halunnut, hän oli vain vanhempi pelimies joka lupaili paljon mutta lopulta jätti vain kadoten. Toisen kerran ihastuin vasta vuoden päästä, tällä kertaa mies oli saman ikäinen ja ulkomaalainen, kuten itsekin olen. Jo kahden tapaamiskerran jälkeen huomasin että mies teki minulle aiemmat temput kuin eka "vakavampi" suhde. Pettäjä jää usein kiinni puhelinpelaamisessa kun on toisen naisen seurassa ja teeskentelee olevansa aivan muualla, yhtäkkiä ei ole enää aikaa tavata vaikka on sovittu päivä jo viikko etukäteen. Tuollainen käytös satuttaa ja tuntuu niin pahalta! jotenkin itsetunto menee niin alas ja sitä haluaa vielä antaa uuden tilaisuuden miehelle kuvitellen jos itsessä olikin jotain vikaa. Alkaa miettiä jos itsessä olikin vikaa, vaikka on nuori kaunis nainen ei se aina riitä, kauneudenkin voi määritellä niin monella eri tavalla: joku saattaa haluta muodokkaamman naisen tai muuten vain täysin eri näköisen, mutta eivät kaikki heti aluksi kerro minkälaista hakevat.. Monet tapaamani miehet myös epäilevät minua pettämisestä heti suhteen alussa ja luottamuspulaa hyväksikäyttäen menevät pettämään. Yksi inhottavin asia mitä minulle on sanottu on se etten välittäisi siitä että mies pettää, tietysti se sattuu ja sen muistaa aina, se voi jopa pyyhkiä hyvät muistot pois. Se vetää itsetunnon niin alas että välillä ei osaa kuin antaa uuden tilaisuuden ja tulla taas petetyksi, onneksi lopulta pääsin tuosta toisesta suhteesta eroon mies oli myös narsisti, etsi aina vikoja minusta olisi pitänyt olla eri näköinen ja käyttäytyä erilailla ja ties miten muuttaa oma identiteetti. Kolmas mies vaikutti kaikin puolin rehdiltä, hän esitteli perhettään ja puhui lapsista. Lopulta ymmärsin etten voinut luottaa, hän ei aina edes muistanut missä oli ja kenen kanssa ja olisihan se pitänyt ymmärtää että hän puhui liian pian vakavista asioista. Monet naiset kai ihastuivatkin siihen mieheen kun hän vaikutti niin tosissaan olevalta, vaikka lopulta olikin täysin muuta.

Tiedän vain että haluan normaalin suhteen, jossa molemmat kunnioittaa toisiaan mutta silti ajaudun kerta toisensa jälkeen joko narsistien tai seksiaddiktien seuraan enkä osaa enää luottaa kehenkään ja jatkuvasti karsin kavereita pois kun niin monille kaikki on pelkkää hauskanpitoa, joillekin on niin helppoa satuttaa toista ja sitten jättää tai unohtaa. En silti halua tylsää suhdetta vaikka haluankin vakavamman miehen, suhde ei minulle tarkoita mitään tvn tuijottelua kotona päivästä toiseen..

0

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        96
        4764
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        113
        3912
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        208
        3804
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        104
        2210
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        77
        1964
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        80
        1336
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        132
        1248
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        162
        1236
      9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        53
        1105
      10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
        Ateismi
        485
        1038
      Aihe