Millainen mies Gloriana Demetrialle?

tehtävä kaikille

Kuvailkaa

35

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%%%%%%

      Kumikikkeli

    • tri outolempi

      Hintelä pöllörillipäinen liikunnanvihaaja, jonka facepäivitykset on muka-fiksua ja muka-tiedostavaa friikkiläppää.

      • Miksi liikunnanvihaaja? Tuskin tulisi minun kanssani toimeen.


    • ,.,.,

      Sillitroolihan se siellä trollisiileilee. Odotinkin milloin pääset inhokkiisi.

      • ,.,.,

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?


      • ,.,.,.,.,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?

        Hei sinä. Mitäs jos keksisit itsellesi ihan oikean nimimerkin tai rekisteröit haluamasi pisteet. Mäkin oon tätä samaa yhdistelmää käyttänyt satunnaisesti jo pitkään.


      • xxxxxxxm
        ,.,., kirjoitti:

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?

        Voi pientä. Tuliko vahingossa laitettua väärä nimimerkki haukkuihisi? Hyvä, että tällä tavoin voit vetää sanasi takaisin, kun tullut töpättyä.


      • ,.,.,
        xxxxxxxm kirjoitti:

        Voi pientä. Tuliko vahingossa laitettua väärä nimimerkki haukkuihisi? Hyvä, että tällä tavoin voit vetää sanasi takaisin, kun tullut töpättyä.

        Tulee melko jakomielitautinen olo kyllä, mutta tuo en ollut minä. Samapa tuo missä mielessä sitä käyttää, mutta onko pakko käyttää samaa kun mahkuja on muitakin. Mut samapa tuo..menen nukkumaan.


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Tulee melko jakomielitautinen olo kyllä, mutta tuo en ollut minä. Samapa tuo missä mielessä sitä käyttää, mutta onko pakko käyttää samaa kun mahkuja on muitakin. Mut samapa tuo..menen nukkumaan.

        En ollut sitten minäkään minkään noiden aiempien kirjoitusten takana. En välttämättä tämänkään, jos tästäkin tulee jotain sanomista.


    • ,.,.,

      Keksin tämän sinua ennen.

      • ,.,.,

        Koska olet keksinyt?


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Koska olet keksinyt?

        Älkää yhtään yrittäkö! Tämä nimimerkki on kulkenut suvussamme ja periytynyt sukupolvelta toiselle jo kauan ennen kuin kumpikaan teistä on sen keksinyt.


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Älkää yhtään yrittäkö! Tämä nimimerkki on kulkenut suvussamme ja periytynyt sukupolvelta toiselle jo kauan ennen kuin kumpikaan teistä on sen keksinyt.

        homot hommatkaa oma nimmari


    • Tietäjä!

      Gorilla Dimitri.

    • heh heh

      Kuka vaan, kunhan sillä on antibiootti immuuni tippuri.

      • oufsåp

        Sinun tarvitsee sitten varmaankin uhrautua sillä me muut emme ole pirihutsuja panneet, joten meiltä ei tautia löydy.


      • En harrasta suojaamatonta seksiä, joten anti olla vaikka HIV-positiivinen.


    • lkgjlfgjlhl

      Hieman nallekarhumainen hipsteri, joka on aloittanut kasvissyönnin. On monista asioista samaa mieltä Glorianan kanssa. Vähän arrogantti ote keskusteluissa ja älykkölasit.

      • Gorilla Dimitri

        Kuinka niin "monista asioista"? Kyllä sen täytyy olla kaikista asioista samaa mieltä tai muuten tulee turpaan.


      • Tämä kuulostaa jo paremmalta. Parasta olisi jos ei olisi hipsteri, mutta harva ihminen ei ole loppu peleistä.


      • Gorilla Dimitri kirjoitti:

        Kuinka niin "monista asioista"? Kyllä sen täytyy olla kaikista asioista samaa mieltä tai muuten tulee turpaan.

        Höpsis. Turpaan tulee vain seksuaalisesta häirinnästä, muuksi itsepuolustukseksi ja muiden puolustamiseksi.


    • En tiedä.

    • Kuvailtu on

      Semmonen, ketä tykkää Gloriana Demeriasta, arvostaa naista sellaisena kun on ja sitte sillä vois olla vähän huumorintajua, ja avoin mieli. Ei saa olla mikää tiukkapipo vaan pystyy puhumaan kaikesta normaalisti. Vois sillä olla vähän lihaksia, ettei ihan mikään tikku. Mut ei mikää hullu bodarikaan.
      Ja silmät sais olla päässä. Ja ne voi olla minkä väriset vaan.

      Adjektiiveinä:
      -pitkä
      -kohtelias
      -ahkera
      -tunnollinen
      -ei valita
      -ei roiku
      -omistaa omiakin kavereita ja oman elämän
      -ei itke joka asiasta

      • Olen joo kuvaillut mutta en kyllä ihan noin :)
        Minua ei ensinkään kiinnosta potentiaalisen kumppanin pituus, eikä lihaksillakaan ole loppupeleistä väliä. Mieluummin tikku kuin liian näkyvät lihakset ja mieluiten pehmeä.
        Mutta joo kaksi ekaa lausetta osu ku nappi otsaan.


      • ???
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Olen joo kuvaillut mutta en kyllä ihan noin :)
        Minua ei ensinkään kiinnosta potentiaalisen kumppanin pituus, eikä lihaksillakaan ole loppupeleistä väliä. Mieluummin tikku kuin liian näkyvät lihakset ja mieluiten pehmeä.
        Mutta joo kaksi ekaa lausetta osu ku nappi otsaan.

        Kenet Gloriana ottaisi palstalta?


      • ??? kirjoitti:

        Kenet Gloriana ottaisi palstalta?

        En ketään.


      • ???
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En ketään.

        Naisasialooseri vai älyn haamu?


      • Bewunderer
        ??? kirjoitti:

        Naisasialooseri vai älyn haamu?

        Ei söpölle tytölle sovi mikään urpo jätkä


      • tuleemieleen
        Bewunderer kirjoitti:

        Ei söpölle tytölle sovi mikään urpo jätkä

        Miten olisi Lord Boredom tai Sillitrooli?


      • tuleemieleen kirjoitti:

        Miten olisi Lord Boredom tai Sillitrooli?

        Lord Boredom on kyllä ehkä yksi siedettävimmistä tyypeista, vaikka itsesäälissä rypeekin :) En silti ottaisi ketään tältä palstalta. Minähän en täällä vastaile provoille seuranhaku aatoksissa.


      • tuleemieleen
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Lord Boredom on kyllä ehkä yksi siedettävimmistä tyypeista, vaikka itsesäälissä rypeekin :) En silti ottaisi ketään tältä palstalta. Minähän en täällä vastaile provoille seuranhaku aatoksissa.

        Minusta sopisit yhteen esimerkiksi noista jomman kumman kanssa. Eihän se nyt mikään häpeä enää nykyaikana ole tutustua netissä.


      • tuleemieleen kirjoitti:

        Minusta sopisit yhteen esimerkiksi noista jomman kumman kanssa. Eihän se nyt mikään häpeä enää nykyaikana ole tutustua netissä.

        Sillitroolin kanssa en sopisi yhteen mitenkään. Edes tällä teoreettisella tasolla.
        Kyllä minä netissä voi tutustua mutta en täällä.


    • Good fellows

      Glorianalle sopisi täydellisesti Neil Gaiman - 10 vuotta nuorempana, tosin...

      • Mikäs siinä. Lahjakas ja hyvännäköinen mies mutta tuskin minua huolisi :D


    • Jaa a, no se nyt on ainakin varmaa että joku muu kuin minä.

      Miten ois joku semmonen lävistetty ja tatuoitu ukko jossa ois ehkä renttuakin jonkin verran? Mut oikeesti niin en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      202
      4360
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      50
      1367
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1138
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1100
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      105
      928
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    Aihe