Olen siis 20v nainen,167cm pitkä ja 73kg painava,taivoitteena olisi pudottaa 10kg.Laihdunko jos käyn 3x/vk salilla ja syön seuraavanlaisesti:
aamupala:
-kahvi maitoon
-2dl kaurapuuroa marjojen kera
lounas:
-broilerin rintafile,desi kokojyvä riisiä,puoli lautasellista kasviksia,ruisleipä margariinilla,lasi maitoa
välipala:
maitorahka pilttiin sekoitettuna,lasi vettä
päivällinen:
-kasvissosekeitto
-lasi vettä
iltapala:
-omena
-2x ruisleipä tonnikalalla,raejuustolla ja kurkulla
-lasi vettä
Mitä mieltä olette tästä ruoka määrästä?
laihduttaja nainen
1
82
Vastaukset
- Martha M
Uskoisin että laihdut, syön itse aika samalla tavalla ja päivittäinen energiansaantini on noin 1500-1600 kcal. Salilla en käy mutta kävelen joka päivä n. tunnin.
Voisit tietysti vielä parina päivänä kirjata tarkemmat ruokamäärät kalorilaskuriin ( http://kalorilaskuri.fi ) ja katsoa paljonko syömisistäsi kertyy. Oletan että et aio syödä joka päivä ihan samalla tavalla, vaan vaihtelevasti esim. erilaisia keittoja ja hedelmiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910