Onks kivaa olla sinkku?
Mitäs ne sinkut tietää?
10
70
Vastaukset
- homosapience
On kivaa. sohvalla piereskelen ja katson sitä kanavaa mitä haluan. Läppäri vielä tässä huvituksena. kukaan ei hauku eikä nälvi. saan nukkua leveässä sängyssä ihanasti kenenkään häiritsemättä.
- jenni---
ei oo alkaa saada jo tarpeeks tästä!
- runkkukunkku
ei tällä palstalla mitään sinkkui oo, pelkkiä runkkui!
- ...f
Tosi köyhää. Haluaisin vaan istua sohvalla ja silittää naisen päätä ja puhua sille pehmeitä. Ei tässä elämässä. :-(
- tytti18
sama tunne ei enää jaksa olla yksin!
- ,.,.,
No ei ole. Haluaisin kotiini ähkivän paskan.
- Ähkivä Paska
Mä voin tulla huomenna töiden jälkeen. Mikäs se osote olikaan?
- Ähkivä Jaska
Ähkivä Paska kirjoitti:
Haluaisin liittyä seuraan. Edellisestä hoidosta alkaa olla jo jotain 3 päivää niin pitäisi saada uutta alle.
- ,.,.,
Ähkivä Paska kirjoitti:
020202..sieltä löytyy.
- ,.,.,
Ähkivä Jaska kirjoitti:
Haluaisin liittyä seuraan. Edellisestä hoidosta alkaa olla jo jotain 3 päivää niin pitäisi saada uutta alle.
Minusta riittää kyllä molemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535