lasissa? Pirtua!
Hähä!
:D
Mitä
29
80
Vastaukset
No juuri join suoraan pullosta palautusjuomat. Nyt vedän yhden kupillisen kahvia.
- KoppavaHoro
Unihiekkaa. Ötyä vaan.
hahmotelma kirjoitti:
Voiko Zopiclonen liuottaa veteen?
En vaan nyt muista... Joo kai sen voi.
- Olen joskus
hahmotelma kirjoitti:
Voiko Zopiclonen liuottaa veteen?
liuottanut.
Olutta. :-D
- zisel
Deeku! :P
- zisel
ol_io kirjoitti:
Yks vaan. ;-) Noh tuli lomallakin juotua muutama..
Sä osaat juoda yhden. Voi kun sais tollasen taidon kans... :-/
zisel kirjoitti:
Sä osaat juoda yhden. Voi kun sais tollasen taidon kans... :-/
Sen yhden jälkeen alkaa jo tökkimään eli maistumaan pahalle. Ei oikeen kykene aina juomaan edes yhtä loppuun asti. varmaan tulis juotua enemmänkin, jos alkoholi olis hyvän makuista. Eikä tulis aina kipeeks jo vähästä.
Toi yksi olutkin joskus laukaisee aamuksi krapulaisen olon. Ilmeisen herkkä reakoimaan alkoholiin?- zisel
ol_io kirjoitti:
Sen yhden jälkeen alkaa jo tökkimään eli maistumaan pahalle. Ei oikeen kykene aina juomaan edes yhtä loppuun asti. varmaan tulis juotua enemmänkin, jos alkoholi olis hyvän makuista. Eikä tulis aina kipeeks jo vähästä.
Toi yksi olutkin joskus laukaisee aamuksi krapulaisen olon. Ilmeisen herkkä reakoimaan alkoholiin?No mä en kaljaa voi juoda ollenkaan. Olin yhden uudenvuodenaaton selvinpäin känniporukassa ihan vaan siksi kun tarjolla oli pelkästään kaljaa. Yritin kyllä juoda että pääsis tunnelmaan mukaan mutta ei tullut mitään...
Joskus on mullekkin käynyt niin että kun olen juonut pari lonkeroa niin tulee nälkä ja kun on syönyt niin pakko ruveta nukkuu. Mulle syöminen = juomisen loppu jostain syystä..
Toi krapula-juttu on varmaan paljon kiinni jostain päivän syömisistäkin tms koska mulle on kans joskus tullut ihan hirvee krapula parista lonkerosta ja sitten joskus kun on juonut litra tolkulla viiniä niin seuraava päivä ei ole mikään hirvee ollutkaan. - Ja sinä mukamas
zisel kirjoitti:
No mä en kaljaa voi juoda ollenkaan. Olin yhden uudenvuodenaaton selvinpäin känniporukassa ihan vaan siksi kun tarjolla oli pelkästään kaljaa. Yritin kyllä juoda että pääsis tunnelmaan mukaan mutta ei tullut mitään...
Joskus on mullekkin käynyt niin että kun olen juonut pari lonkeroa niin tulee nälkä ja kun on syönyt niin pakko ruveta nukkuu. Mulle syöminen = juomisen loppu jostain syystä..
Toi krapula-juttu on varmaan paljon kiinni jostain päivän syömisistäkin tms koska mulle on kans joskus tullut ihan hirvee krapula parista lonkerosta ja sitten joskus kun on juonut litra tolkulla viiniä niin seuraava päivä ei ole mikään hirvee ollutkaan.deeku. Itse muuten join 16 kaljaa perjantaina, eikä tullut edes krapulaa. Kaikki kotona palstalla ollessa.
zisel kirjoitti:
No mä en kaljaa voi juoda ollenkaan. Olin yhden uudenvuodenaaton selvinpäin känniporukassa ihan vaan siksi kun tarjolla oli pelkästään kaljaa. Yritin kyllä juoda että pääsis tunnelmaan mukaan mutta ei tullut mitään...
Toi krapula-juttu on varmaan paljon kiinni jostain päivän syömisistäkin tms koska mulle on kans joskus tullut ihan hirvee krapula parista lonkerosta ja sitten joskus kun on juonut litra tolkulla viiniä niin seuraava päivä ei ole mikään hirvee ollutkaan.Toiset ei pidä kaljan mausta yhtään. Sulla vissiin kans se syynä? Eiks pämppäämisen jälkeen porukat usein ajaudukin grillikojuille? ;-)
Mulle kans tulee väsy aika äkkiä ylipäänsäkin alkoholista kun alkoholista. On varmaan syömisestäkin kiinni, mutta musta tuntuu että mun kroppa ei ole koskaan sietänyt alkoholia oikeen hyvin millään annoksella. Nyt on jo ton yhden oluen vielä kuluessa sellainen orastava kipu otsalla ja tökkönen olotila. Joskus toi yksi menee helposti, nyt taas jostain syystä ei meinaa upota. Merkki on kyllä ihan jees.
Viiniä taas mä en voi juoda yhtään. Tulee joko ylös samantien tai ihan kauhee olo. Ihan kamalan kamala olo. Uzo oli aika hyvää Kreikassa. Semmonen iltahömpsy, kulaus kaksi. :-)
Mulla on jäänyt monet raflakeikat väliin ihan jo siksi, että kun on aloiteltu jonkun kämpillä. Mulla on jo alussa niin huono vointi, että ravintolaan mennessä jo laatta lentää. Toki nyt ravintolassa alotellessa on sitten tullut kestettyä pari ekaa tuntia suht kondiksessa. :-) Sit olenkin jo roikkunut kuin jätkän räkä jossain pöydän reunalla nenä lytyssä töttöröö. Joko mennään nukkuun fiiliksim. :-)
Mä olen parempaa seuraa selvinpäin. Jopa hauskempaa selvinpäin. Humalassa tuppaa olemaan joko liian kälä kälä tai krooh pyyh. :-)- zisel
Ja sinä mukamas kirjoitti:
deeku. Itse muuten join 16 kaljaa perjantaina, eikä tullut edes krapulaa. Kaikki kotona palstalla ollessa.
Kahdessa päihdehoitopaikassa muut asiakkaat on ihmetellyt että mikä deeku mä muka olen :D Mutta ei se alkoholi mun suurin ongelma ole ollutkaan.
ol_io kirjoitti:
Toiset ei pidä kaljan mausta yhtään. Sulla vissiin kans se syynä? Eiks pämppäämisen jälkeen porukat usein ajaudukin grillikojuille? ;-)
Mulle kans tulee väsy aika äkkiä ylipäänsäkin alkoholista kun alkoholista. On varmaan syömisestäkin kiinni, mutta musta tuntuu että mun kroppa ei ole koskaan sietänyt alkoholia oikeen hyvin millään annoksella. Nyt on jo ton yhden oluen vielä kuluessa sellainen orastava kipu otsalla ja tökkönen olotila. Joskus toi yksi menee helposti, nyt taas jostain syystä ei meinaa upota. Merkki on kyllä ihan jees.
Viiniä taas mä en voi juoda yhtään. Tulee joko ylös samantien tai ihan kauhee olo. Ihan kamalan kamala olo. Uzo oli aika hyvää Kreikassa. Semmonen iltahömpsy, kulaus kaksi. :-)
Mulla on jäänyt monet raflakeikat väliin ihan jo siksi, että kun on aloiteltu jonkun kämpillä. Mulla on jo alussa niin huono vointi, että ravintolaan mennessä jo laatta lentää. Toki nyt ravintolassa alotellessa on sitten tullut kestettyä pari ekaa tuntia suht kondiksessa. :-) Sit olenkin jo roikkunut kuin jätkän räkä jossain pöydän reunalla nenä lytyssä töttöröö. Joko mennään nukkuun fiiliksim. :-)
Mä olen parempaa seuraa selvinpäin. Jopa hauskempaa selvinpäin. Humalassa tuppaa olemaan joko liian kälä kälä tai krooh pyyh. :-)Ouzo siis. :-D uzo se lausuttiin.
- zisel
ol_io kirjoitti:
Toiset ei pidä kaljan mausta yhtään. Sulla vissiin kans se syynä? Eiks pämppäämisen jälkeen porukat usein ajaudukin grillikojuille? ;-)
Mä olen parempaa seuraa selvinpäin. Jopa hauskempaa selvinpäin. Humalassa tuppaa olemaan joko liian kälä kälä tai krooh pyyh. :-)"Nyt on jo ton yhden oluen vielä kuluessa sellainen orastava kipu otsalla ja tökkönen olotila."
zisel kirjoitti:
"Nyt on jo ton yhden oluen vielä kuluessa sellainen orastava kipu otsalla ja tökkönen olotila."
Joo. Juon kyllä todella harvoin. Joskus menee useita vuosia ilman yhtään alkoholia ja joskus jonain vuonna tulee sit juotua muutama annos jotain. Olutta, siideriä tai paukku vaikka viskiä. :-)
Hyvin sellaista, kun sille tuntuu voin ottaa tai jättää ottamatta. Semmonen osa-aika absolutisti. ;-) Tai jotain semmoista.
Toisethan tykkää nautiskella erilaisia viinejä. Niin kun hifistellä. Mä taas tykkään erilaisista juustoista ns. hifistelynä.
Ruokakauoasta tosiaan kolmosen Koffin nappasin. Heinekeniä yleensä tykkään juoda, jos olutta juon. Tai kotikaljaa. :-D
Kyllä tietty joskus nuorempana harmitti toi huono alkoholin sietokyky, kun muut nautiskeli alkoholia ja riekkui. Mä sitten välttelin sen paskan olotilan takia ja latkin limpparia. Toisaalta on se voinut mut monelta turhalta jutultakin säästää, jos nyt analysoimaan alan. ;-)
Filmin katkeeminen se vasta jännää on. Pätkä pois elettyä elämää muistista. epätodellinen olo, kun koittaa miettiä edellistä iltaa humalassa.- Ehkä jotkut
ol_io kirjoitti:
Joo. Juon kyllä todella harvoin. Joskus menee useita vuosia ilman yhtään alkoholia ja joskus jonain vuonna tulee sit juotua muutama annos jotain. Olutta, siideriä tai paukku vaikka viskiä. :-)
Hyvin sellaista, kun sille tuntuu voin ottaa tai jättää ottamatta. Semmonen osa-aika absolutisti. ;-) Tai jotain semmoista.
Toisethan tykkää nautiskella erilaisia viinejä. Niin kun hifistellä. Mä taas tykkään erilaisista juustoista ns. hifistelynä.
Ruokakauoasta tosiaan kolmosen Koffin nappasin. Heinekeniä yleensä tykkään juoda, jos olutta juon. Tai kotikaljaa. :-D
Kyllä tietty joskus nuorempana harmitti toi huono alkoholin sietokyky, kun muut nautiskeli alkoholia ja riekkui. Mä sitten välttelin sen paskan olotilan takia ja latkin limpparia. Toisaalta on se voinut mut monelta turhalta jutultakin säästää, jos nyt analysoimaan alan. ;-)
Filmin katkeeminen se vasta jännää on. Pätkä pois elettyä elämää muistista. epätodellinen olo, kun koittaa miettiä edellistä iltaa humalassa.huumeet tai lääkkeet sopisi sulle paremmin.
ol_io kirjoitti:
Filmin katkeeminen se vasta jännää on. Pätkä pois elettyä elämää muistista. epätodellinen olo, kun koittaa miettiä edellistä iltaa humalassa.Taino ehkä se enemmän kuitenkin on aina mun kavereita haitannut, etten ole seurassa liiemmin hörppinyt. Kai siitä tulee heille joku sellainen "erilaisuuden" olotila tai jotenkin vaivaantunut olo? vaikka ne nyt on ymmärteneetkin aina syyn miksi en juo, kuten he voivat juoda.
Ehkä jotkut kirjoitti:
huumeet tai lääkkeet sopisi sulle paremmin.
en mä halua päätä sekaisin. Mulla on ollut kipuihin aika vahvat dropit joskus ja se pöhnäinen olo ei tunnu kivalle. Tulee hutera ja epäselvä olo. Ei viitsi viettää päivää silleen patsaana koomassa kuitenkaan. :-)
Mielummin hyvä, mitä vähemmän riippuvuuksia mistään sekottavista aineksista. Onhan toi toisen ihmisen imppaaminen jo kuitenkin aika paha riippuvuus vai mitä? :-)- zisel
ol_io kirjoitti:
Filmin katkeeminen se vasta jännää on. Pätkä pois elettyä elämää muistista. epätodellinen olo, kun koittaa miettiä edellistä iltaa humalassa."Mä taas tykkään erilaisista juustoista"
- zisel uloskirj.
zisel kirjoitti:
"Mä taas tykkään erilaisista juustoista"
Ehkä se on niin että naisille käy huonommin viina, terveyskin menee niiltä nopeammin ja pää enemmän sekaisin.
- zisel
zisel uloskirj. kirjoitti:
Ehkä se on niin että naisille käy huonommin viina, terveyskin menee niiltä nopeammin ja pää enemmän sekaisin.
Itseasiassa mun rankan dokaamisen alku lähti varmaan just siitä kun mun vanhemmat hyväksyi sen että pojat juo mutta ei sitä että tytöt. Ajattelin että sovinisteja molemmat ja pämppäsin siitäkin ilosta että "haistakaa paska asenteidenne kanssa".
zisel uloskirj. kirjoitti:
Mahdollista tuokin. Jotkuhan on niin allergisiakin alkoholeille ja niissä käytetyille ainesosille, kuten makuaineet värit yms. ettei voi edes maistaa.
Mut tosiaan juustot nam. Niitä vaan kun paljon syö alkaa paisumaan. x-)
Tarttee kai rupee itsekin tekemään jo yöpuulle vetäytymistä. Joten hyvät yöt sulle. :-)- zisel
ol_io kirjoitti:
Mahdollista tuokin. Jotkuhan on niin allergisiakin alkoholeille ja niissä käytetyille ainesosille, kuten makuaineet värit yms. ettei voi edes maistaa.
Mut tosiaan juustot nam. Niitä vaan kun paljon syö alkaa paisumaan. x-)
Tarttee kai rupee itsekin tekemään jo yöpuulle vetäytymistä. Joten hyvät yöt sulle. :-)Öitä ja palaillaan! :)
zisel kirjoitti:
Itseasiassa mun rankan dokaamisen alku lähti varmaan just siitä kun mun vanhemmat hyväksyi sen että pojat juo mutta ei sitä että tytöt. Ajattelin että sovinisteja molemmat ja pämppäsin siitäkin ilosta että "haistakaa paska asenteidenne kanssa".
Tommonen vastarinta reaktio just. Semmonen ehdottomuus usein just vaan ruokkii epätoivottavaa käytöstä ihmisissä. :-)
Ois monta mulle kerrottua tarinaa kerrottavana, mutta koska ne ei varsinaisesti kosketa mua, niin en ala niistä juttelemaan. Luottamuksellisia juttuja kuiteskin. Tuli vaan mieleen tosta sun syystä alkaa dokaamaan. Voin uskoa, että toi on yksi hyvä syy kyllä.
Mä en tiedä olitko sä tossa tuo zisel ei kirj. mutta olit tai et niin hyvät yö. :-) Vielä kerran.- zisel
ol_io kirjoitti:
Tommonen vastarinta reaktio just. Semmonen ehdottomuus usein just vaan ruokkii epätoivottavaa käytöstä ihmisissä. :-)
Ois monta mulle kerrottua tarinaa kerrottavana, mutta koska ne ei varsinaisesti kosketa mua, niin en ala niistä juttelemaan. Luottamuksellisia juttuja kuiteskin. Tuli vaan mieleen tosta sun syystä alkaa dokaamaan. Voin uskoa, että toi on yksi hyvä syy kyllä.
Mä en tiedä olitko sä tossa tuo zisel ei kirj. mutta olit tai et niin hyvät yö. :-) Vielä kerran.En ollut, en kirjottele puskista (vaikka se olis suotavaa joskus ettei tarvii hävetä aina silmiä päästään).
Jep, öitä taas!
Bowman Stouttia
- .. .
120 km/ h lasissa oli kun tulin kotia päin.
nyt nukkumaan, öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050