Haluan aloittaa kiinteyttämisen, etenkin pepun ja reisien alueelta. En siis halua laihduttaa missään tapauksessa. Mitat on 153/48, mikä sopii minulle hyvin. Haluaisin nyt vain jotain lihasta pyllyyn, että se tekisi muutakin kuin tärähtäisi pikkuisen kun sitä jännittää :D Löysin loistavan kuuloisen kunto-ohjelman, bodyrock.tv:n. Aion sen mukaisiesti ruveta treenaamaan kotioloissa, 5 kertaa viikossa.
Siispä, oisiko jollain jotain vinkkiä ruokavalion suhteen? Oma ruokavalioni on ihan rempallaan noin niinkuin lihaksen kasvattamista ja rasvan polttoa ajatellen. Proteiineja ja hyviä rasvoja vissiin hyvin hyvin paljon, mutta mitä muuta? Eniten minua pelottaa, että kroppani alkaa käydä tyhjäkäyntiä kun en tajua syödä tarpeeksi. Tavoitteena on siis aloittaa mahdollisimman terveellinen kuntoilu!
Mitä pitäisi ottaa huomioon?
romuska
1
<50
Vastaukset
- yritän syödä
Moni- ja täysviljatuotteita. Maitotuotteita. Kasviksia, marjoja, hedelmiä ja juureksia. Hitaita hiilihydraatteja
Kanamunaa ja soijaa. Vähärasvaista lihaa.
Leivissä kannattaa varoa suolaa.
Suklaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651