http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012011215068300_lz.shtml
Omasta mielestä ainoastaan sillä tavalla, että se joka maksua vastaan antaa, saa suuremman korvauksen kuin joku reilusti kadun kulmassa tavaraansa kauppaava. Onhan se talo ja tavarat melkoinen korvaus jostain nyrpeästä lahnailusta, jossa toinen osapuoli tekee koko ajan eleillään selväksi "en halua sinua oikeasti" ja leikkii jotain uhrautuvaa marttyyria.
Miten tämä eroaa prostituutiosta?
3
199
Vastaukset
- Tasa-arvo kaukana
Itse asiassa ei, sillä prostituoitu voi olla myös mies. Ja monenkos naisen tiedät maksaneen miehelle omakotitaloa seksin takia?
- kaunis nainen:)
Koko vitun nettideittailu on pelkkää huoraamista!huorat siellä etsivät kaltaisiaan ja ansaitsevat toisensa!itse en ikinä moiseen paskaan ryhtyisi.
- w--e
En tiedä.. Olen 37v mies ja minulla on ainostaan parikymmentä kumppania vuosien varrelta - ei yhtäkään yhdenillan juttua kylläkään. Minä olen aina ollut suhteissani se osapuoli joka on passiivisempi. Johtuukohan siitä että joukossa on aika paljon varattuja rouvia.. Mutta nyt vakituisessa parisuhteessa ei jaksa enää venyä kun ehkä 3 kertaa viikossa. Mutta taaskin tilanne on sama: Vaimo haluaisi melkein joka päivä.
Mutta ei tällä viitsisi kyllä millään muotoa mitään kiristää! Mauton ajatuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910