Mistä ihmeestä kilpauimarit hankkivat itselleen päällä pysyvät kaksiosaiset uikkarit? Olen nähnyt treenaajien päällä toimivan näköisiä ja kauniita yhdistelmiä uimatoppi matalalantioinen housuosa. Luulen bonganneeni TYRin merkin niistä. Netistä en löydä edes maahantuojaa. Speedon kaksiosaisia puolestaan myydään netin kautta vaan jenkkeihin, saako niitä jostain Suomesta? Essenuodolta saisi jotain, onko kokeiltu? Tavallisten urheilukauppojen uimabikinit olen testannut, ei mitään sellaista kuin kilpauimareilla..
speedo/tyr/?? bikinit
7
1740
Vastaukset
- kilppari
käy kattoo www.tyr.com,www.essenuoto.com,
www.adidas.com ja www.speedo.com...kai sieltä
jotain löytyy vaikka kaikki sivut taitaa tosin olla englannix...- kilppari
en oo varma näist sivuist...mutta www.speedoaqualab.com ja www.unidors.fi
unidorsin sivulta saa tilata oman ilmaisen
kuvaston käy kattomas... - ulkouimari
kilppari kirjoitti:
en oo varma näist sivuist...mutta www.speedoaqualab.com ja www.unidors.fi
unidorsin sivulta saa tilata oman ilmaisen
kuvaston käy kattomas...kiitos vastausvaivasta - noi sivut on selattu aiemmin, ja niistä ei tosiaan saa tilata Suomeen mitään. Unidorsilta olen tilannut Essenuoton kuvaston, ja siinä on muutama bikinimalli joita saisi tilata. Onko kokemusta?! Kuvastossa näyttävät aika 'isoilta' - siis korkea vyötärö jne. Vaikken nyt mitään pikkupikkubikineitä etsi ;D ..
- Hanna-Maria 2. =)
ulkouimari kirjoitti:
kiitos vastausvaivasta - noi sivut on selattu aiemmin, ja niistä ei tosiaan saa tilata Suomeen mitään. Unidorsilta olen tilannut Essenuoton kuvaston, ja siinä on muutama bikinimalli joita saisi tilata. Onko kokemusta?! Kuvastossa näyttävät aika 'isoilta' - siis korkea vyötärö jne. Vaikken nyt mitään pikkupikkubikineitä etsi ;D ..
paras merkki mun mielestä on ehdottomasti arena, ne ovat kestäviä ja kauniita. arenalla on myös aivan ihania bikineitä. yleensä joissain kisoissa arenan myyjä on paikalla ja hänellä on hyvät valikoimat. katso myös sivut: www.belindos.fi, sieltä voi tilata kaikkea upeaa uintiin liittyvää =)
- uimari
Hanna-Maria 2. =) kirjoitti:
paras merkki mun mielestä on ehdottomasti arena, ne ovat kestäviä ja kauniita. arenalla on myös aivan ihania bikineitä. yleensä joissain kisoissa arenan myyjä on paikalla ja hänellä on hyvät valikoimat. katso myös sivut: www.belindos.fi, sieltä voi tilata kaikkea upeaa uintiin liittyvää =)
Eli jos pk-seudulla asut niin kisoista niitä biksui saa ja seuraavat kisat on Märskyssä SM:t (8-11.7), en tosin oo ihan varma mitkä kaikki merkit sieltä löytyy. Luultavasti TYR. Hinta 40-45e.
- kilppari99
Tällane TYR verkkokauppakauppa löytyy kun googlaat: iq swimgear se on suomenkielinen ja sieltä löytyy kyl treenibikinit jotka pysyy pääl treeneis ja rannal. Hinnat on jtn 40-50e suunnilleen
- uimaope72
essenuoton tuotteet hyviä kuten monen muunkin.Helppo tilata netin kauttaa.Ja kokeilemalla se selviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247