Miesten yksinäisyys

reIaxed_eyes

En varmaan ole ainoa miespuolinen joka istuu joskus viikonloppuna baarissa eikä kukaan ei edes vilkaise päin.

Mistä johtuu, että tietyt miehet eivät kelpaa?

Näkevätkö naiset päältä, että tuolla miehellä ei ole rahaa? :D

14

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b..

      Näkee jos miehellä on kamalat vaatteet.

      Pukeutumiseen kannattaisi satsata.

      • reIaxed_eyes

        Niin varmaan, mutta ei ole varaa kalliisiin pukuihin ja mersuun.


      • y.b..
        reIaxed_eyes kirjoitti:

        Niin varmaan, mutta ei ole varaa kalliisiin pukuihin ja mersuun.

        Sitten olet yksin :o


    • Ratikkakuski.

      Sama ongelma oli täällä, mutta ratkaisin sen omalla tavallani

      • reIaxed_eyes

        Eli miten?


      • Ratikkakuski.
        reIaxed_eyes kirjoitti:

        Eli miten?

        Tilaamalla naisen postimyynnistä.


    • Ehkä se tyhjä hillopurkki kolikoitten keräämiseen kannattaa jättää kotiin...

      Olen sitä mieltä, että jos mies haluaa ottaa kontaktia ihmisiin, naisiin tai miehiin, niin hänen kannattaa liikuskella muiden seurassa ja koittaa herätellä keskustelua itse. - Jos istuu yksin jossakin baarin nurkassa eikä vilkaisekaan muualle, on aika iso kynnys kenenkään mennä siihen häiritsemään.

      • reIaxed_eyes

        Mutta on aika noloa mennä tekemään tuttavuutta toisten pöytiin.

        Mitä naiset ajattelevat kun tälläinen maalaistollo yhtäkkiä tunkee seuraan? :D


      • xena-183 ei kirj.
        reIaxed_eyes kirjoitti:

        Mutta on aika noloa mennä tekemään tuttavuutta toisten pöytiin.

        Mitä naiset ajattelevat kun tälläinen maalaistollo yhtäkkiä tunkee seuraan? :D

        En tiedä muista, mutta minä ainakin käsken hampparin poistumaan.


      • reIaxed_eyes kirjoitti:

        Mutta on aika noloa mennä tekemään tuttavuutta toisten pöytiin.

        Mitä naiset ajattelevat kun tälläinen maalaistollo yhtäkkiä tunkee seuraan? :D

        Älä vähättele itseäsi äläkä muita; siitä se lähtee :)
        Pöytään mennessäsi kysyt tietenkin ensin onko siinä tilaa, mutta voithan mennä niidenkin juttusille jotka seisoskelevat.

        En osaa sanoa muiden naisten ajatuksista.


      • reIaxed_eyes
        xena-183 kirjoitti:

        Älä vähättele itseäsi äläkä muita; siitä se lähtee :)
        Pöytään mennessäsi kysyt tietenkin ensin onko siinä tilaa, mutta voithan mennä niidenkin juttusille jotka seisoskelevat.

        En osaa sanoa muiden naisten ajatuksista.

        Mistä aiheesta sinä haluaisit keskustella tuntemattoman maalaisäijän kanssa?

        Säästä? :D


      • xena-183 ei kirj.
        reIaxed_eyes kirjoitti:

        Mistä aiheesta sinä haluaisit keskustella tuntemattoman maalaisäijän kanssa?

        Säästä? :D

        Ei vaan tsekkaan sinun raha-asiat xD


    • iso karvainen mies

      Aika synkkää että jos mies on köyhä, niin hän ei ole kiinnostava ämmien mielestä.

      Kukaan ei ole kiinnostunut vaikka olisi kuinka komea tai mielenkiintoinen persoona.

    • Mut naisethan rakastuvat renttuihin joilla on sotku tukka, nälän nussimat valjaat ja napaan asti parta, ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe