Miks suomalainen sinkkumies on siloposki

......

On yleisesti tunnettu tosiasia, että miehellä kasvaa parta ja parrankasvu on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki.

Miksi suomalaiset sinkkumiehet ei välitä tästä tosiasiasta pätkääkään?

16

482

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei parta pahoille

kasva, turpajouhet joutaville!"

• Suomalaisilla on

perimässään vika joka aiheuttaa heikon karvankasvun ja siksi parta näyttää kuin kasvoihin olisi liimattu ohutta haiventa tai naavaa. Jos suomalainen yleensäkään on karvainen ovat karvat vaaleita haituvia joita ei varsinaisesti voi karvoitukseksi kutsua.

• siloposki.

Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

• Ehkä siksi naiset
        siloposki. kirjoitti:

Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

käyvätkin nussituttamassa itseään niillä karvaisilla Välimeren miehillä.

• Olkoon vain merkki mistä hyvänsä, mutta eivät kaikki naiset todellakaan pidä miehen ylimääräisistä karvoista. - Itse asiassa on jopa tuskallista saada suudelma kovin sänkiseltä mieheltä. - Parta pistelee ulospäin, vaikkei se miehen leuan suuntaan tunnukaan ja repii naisen herkän ihon vereslihalle.

• Naisasialooseri.
      • hhahng

Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

• aaaaaaaaaaaaaargh
        hhahng kirjoitti:

Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

• hhahng
        aaaaaaaaaaaaaargh kirjoitti:

Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

Minuakin luultiin 23-vuotiaana yläastelaiseksi. Nykyään olen 30 ja parran ansiosta on luultu esimerkiksi 25-vuotiaaksi. Ihan hyvä level up, ja sopivasti kuitenkin näytän vielä vähän nuoremmalta, mitä oikeasti olen.

• 423333333342

Parrakas mies on yhtä seksikäs,kun nainen jolla kainalo- ja säärikarvat.

• ei vaan

karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

• ei vaan kirjoitti:

karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

*reps* ;D

• mbjtd

Jokainen nainen jonka kanssa olen ikinä asiasta jutellut, on ollut sitä mieltä että siloinen poski on parempi kuin sänki. Ehkä siitä syystä ajan sängen yleensä pois.

• "Miks suomalainen sinkkumies on siloposki"
      Jaa a en minä ainakaan ole, vaan parta on useimmiten... riippuen siitä jaksanko ajella sen pois.

• Mustispeppers

Ei mitään karvareuhkaa, kiitos!

• 101proshetero

Parta. Se on homoille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1563
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      773
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      757
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    9. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      617
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      567
    Aihe