Kävin tapaamassa erästä Oululaista miestä muutama viikko sitten ja se jäi yhteen kertaan, kun jostain syystä vaistoni kertoi että jotain häikkää siinä kaverissa on. No, maksoin sit pariksi viikkoa tositarkoituksella jutun ja kävin tän miehen salaisissa kansioissa. Olipa siellä sisäänkirjautumisia vuoden 2008 jälkeen, reilut 2500, mutta kummallisinta oli, että hänet oli torjunut 22 käyttäjää!!
Kävin mielenkiinnosta katseleen muutamien muittenkin miesten kansioita ja joillakin saattoi olla torjumisia vain 1-2, yleensä ei ollenkaan. Joten taitaa tää treffaamani mies sitten ollakin jonkin sortin peluri tms...,kun niin moni hänet torjuu. En mä mitään menettänyt vaikken häntä tapaakaan enää vaikka hyvännäköinen mies onkin. Se kolme tuntia mitä treffeillä oltiin oli aika kärsimystä, koska hän kertoi vain omista vaivoistaan ja leikkauksista joissa oli ollut. Minun asiat eivät kiinnostaneet vähääkään. No, kai hän jonkun elättäjän ja kuuntelijan saa jostain....
Tositarkoituksella ja salaiset kansiot
Sartsa___72
1
207
Vastaukset
- just..
Ei se torjuntojen määrä välttämättä kerro mitään todellista.. Jotkut torjuu vain, kun ei saanut treffiseuraa, jotkut nähdäkseen enemmän kävijöitä sivullaan, jotkut merkatakseen, ettei tuolle kantsi enää kirjoittaa.. Toki on myös torjutusta johtuvia syitä, mutta tuossa muutama, mitä itse olen havainnut torjunnan syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756