Voisiko joku kertoa miten paljon maksaa ripsien kestovärjäys kosmetologilla? Vai kannattaako se tehdä mieluummin itse?
Voiko siinä valita miten tummat niistä tulee? Tarviiko sitten käyttää ripsaria ollenkaan?
Kiitos tuhannesti neuvoista!
Ripsien kestovärjäys APUA!
12
23089
Vastaukset
- kerran
Hintaa en nyt muista ihan tarkkaan, olisiko mulla maksanut jotain 14 euroa tai 10 euroa..taitaa vaihdella aika paljon liikkeestä riippuen.
Mutta siis värinhän saa itse valita muutamasta vaihtoehdosta, en tosin tiedä onko hyötyä valita joku muu kuin kovin tumma, koska mulla ainakin kun värjättiin mustaksi, teki mieli vielä laittaa ripsaria lisäksi. Kyllähän se ripset värjää mutta mulla ainakin kaipas vielä lisäväriä jos halusi olla meikatun näköinen.
Auttaahan värjäys vähän siinä että jos ei välillä hirveästi meikkaa niin ripset erottuu vähän paremmin. Ehkä sitten jos on jo valmiiksi paksut ripset, värjäys voi olla hyödyllisempää. Jos ripset nyt voi olla paksut.- meiri
Olen kestovärjännyt ripsiä monta vuotta. Suttaista puuhaahan se on. Silmiä kirvelee, jos väriä joutuu silmiin. Viime aikoina silmät ovat kutisseet pari päivää värjäyksen jälkeen. Olenkohan tullut allergiseksi väriaineille. Olenkin miettinyt uskallankohan enää värjätä. Millaisia kokemuksia muilla on?
- Xena
Kosmetologien hintoja en tarkkaan tiedä mutta luulisin hintojen olevan siinä 10-15e:n paikkeilla. Minä värjään itse ripseni. Tulee edullisemmaksi. Ripsistä tulee tummat, näyttää kuin olisi hieman ripsaria,mutta itse käytän yleensä vielä meikkiä päällä. Mutta antaahan se väri tietysti ilmettä varsinkin jos on kauhen vaaleat ripset. Sitten näet kun olet kokeillut =)
- minäkin
Millä sä värjäät itse? Ja mistä sitä saa ostaa?
- Saaru
minäkin kirjoitti:
Millä sä värjäät itse? Ja mistä sitä saa ostaa?
Miekin värjäilen itse ripsiäni & kulmiani n. 5 viikon välein. Käytän Refectocilin väriä & hapetinta (tarvitset siis pienen pahvilaatikon = väri ja pienen lasipullon = hapetin. Näitä sitten sekoitellaan keskenään, ohjeet pakkauksessa!) Mustaa väriä käytän ripsille ja ruskeaa kulmille. Värjäysvehkeitä saa kemikalioista ja ainakin isommista päivittäistavarakaupoista (itse oon ostanut esim. Citymarketista). Onnea yritykseen!
- apua kaipaava
Saaru kirjoitti:
Miekin värjäilen itse ripsiäni & kulmiani n. 5 viikon välein. Käytän Refectocilin väriä & hapetinta (tarvitset siis pienen pahvilaatikon = väri ja pienen lasipullon = hapetin. Näitä sitten sekoitellaan keskenään, ohjeet pakkauksessa!) Mustaa väriä käytän ripsille ja ruskeaa kulmille. Värjäysvehkeitä saa kemikalioista ja ainakin isommista päivittäistavarakaupoista (itse oon ostanut esim. Citymarketista). Onnea yritykseen!
Kyseiset värit on minullakin olleet käytössä jo kauan, olen värjännyt kulmakarvojani jo vuosia, mutta miten värjäät käytännössä ripsesi?? Muutaman kerran olen itse kokeillut ja kovin on hankalaa, ja väri ei tunnu tarttuvan millään ripsiini. Laitatko jonkun vanulappusen silmäluomelle ja mitä käytät värin levittämiseen?
- Nimetön
apua kaipaava kirjoitti:
Kyseiset värit on minullakin olleet käytössä jo kauan, olen värjännyt kulmakarvojani jo vuosia, mutta miten värjäät käytännössä ripsesi?? Muutaman kerran olen itse kokeillut ja kovin on hankalaa, ja väri ei tunnu tarttuvan millään ripsiini. Laitatko jonkun vanulappusen silmäluomelle ja mitä käytät värin levittämiseen?
Voikohan piilareita sitten jos on kestovärjätyt ripset??
- åöplokij
Nimetön kirjoitti:
Voikohan piilareita sitten jos on kestovärjätyt ripset??
Piilareita voi käyttää värjäyksen jälkeen ihan tavallisesti.
Itse en värjäyksen aikana suosittelis käyttää piilareita, jos väriä joutuu silmiin niin kirvely on valtaisaa ja jos piilarit on vielä silmissä, niin voin vain kuvitella tunteen. - P.ingu
åöplokij kirjoitti:
Piilareita voi käyttää värjäyksen jälkeen ihan tavallisesti.
Itse en värjäyksen aikana suosittelis käyttää piilareita, jos väriä joutuu silmiin niin kirvely on valtaisaa ja jos piilarit on vielä silmissä, niin voin vain kuvitella tunteen.Itse olen värjännyt aina ripseni piilarit päässä eikä mitään ongelmia ole ollut, toki täytyy olla varovainen, ettei mene silmiin sitä värjäysaine sekoitusta, mutta pitäähän sitä varoa,vaikka värjäisi ilman piilareitakin.
- Ei tartu
P.ingu kirjoitti:
Itse olen värjännyt aina ripseni piilarit päässä eikä mitään ongelmia ole ollut, toki täytyy olla varovainen, ettei mene silmiin sitä värjäysaine sekoitusta, mutta pitäähän sitä varoa,vaikka värjäisi ilman piilareitakin.
Minäkin aloin värjäämään ripsiäni, mutta ongelmanani on se, että en meinaa saada väriä tarttumaan ripsiin, varsinkaan ripsien kärkeen millään. Olen pessyt kasvoni ennen värjäystä ja värjäykseen käytän roll on harjaa joka oli pakkauksessa. Onko kenelläkään hyvää kikkaa millä värin saa myös risien latvoihin.
- Huoleton Hulda
Kävin tänään ensimmäistä kertaa värjäyttämässä ripseni kestovärillä kosmetologilla. Hinnaksi tuli 15 e HairStoressa. Värjäys ei kestä kovin kauan, puoli tuntia riittää homman toimittamiseen. Olen joskus ostanut kempparista väriaineet ja värjännyt kotona itse, mutta totesin että ammattilaisen tekemänä se on nopea ja siisti juttu. Ei kirvellyt si´lmiä ja jälki oli tasaista ja siistiä.
Suosittelen, koska aamulla ei tarvitse käyttää aikaa ripsarin laittamiseen, sen verran tummaksi ripset tulevat. Iltameikkikin on nopeammin laitettu. - 13919328
Hei! Minä tulin juuri tunti sitten ison omenan ulkopuolella olevasta Hius- ja kauneuskeskus oppivat kädet liikkeestä. Kyseisessä paikassa ripsien kestovärjäys maksaa 12e, mikä on mielestäni kohtuu hinta. Värjäys ei ainakaan itselläni kirvellyt yhtään tai kutissut. Värjääjä oli todella ammattimainen ja osasi hommansa. Nyt ripset on tummat ja kyllä erottuu ilman meikkiä, mutta ripsaria viellä kaipaa mutta ilman meikkiäkin pärjää. Suosittelen ettei ala kotona tuota värjäystä suorittamaan, ammattilainen osaa ja tietää mitä tekee ja vältyt mahdollisilta kauheilta kirvelyiltä ynnä muilta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918