Mistä nättejä ja nuorekkaita ISOJEN kokojen rintaliivejä?

70H

Changelta ja Hussolta olen jo etsinyt, mutta minun koossani (65-70H) löytyy todella vähän valinnanvaraa.. Changelta voi tuurilla saada kukkakuosiset liivit ja Hussolta puuterinväriset "mummoliivit"... Omistan jo perusliivejä ja haluaisin jotain nuorekkaampaa ja seksikkäämmän näköistä. En mielelläni haluaisi tilata mistään, koska uskon, että joudun palauttamaan ne väärän koon takia..

Sokoksella yms. olen jo ehtinyt käydä, mutta siellä sopivaa kokoa ei löydy, koska ympärysmitat liiveissä ovat minulle liian isoja ja kupit pieniä. Luin tätä palstaa ja löysin vain kehotuksia menemään changeen, hussoon tai funky ladyyn, joten niitä ei tarvitse enää tarjota :) Enkä mielläni haluaisi maksaa liiveistä kamalasti.. Changelta kun liivit on hyvässä lykyssä saanut 20e, mutta normaalisti n. 40e menee yksiin.. Vaikka laatu on aina parempaa, mutta joudun ostamaan uusia liivejä muutaman kuukauden välein, koska rintani kasvavat koko ajan lisää ja lisää. Tarkoituksena olisi mennä pienennysleikkaukseen, kun sen aika tulee.

Myös muiden tuskaiset kokemukset voi liittää tänne, koska tiedän etten ole yksin..

4

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dshekerrs

Jos haluat maksaa liiveistä 20 euroa, sinun on ostettava ne esim. Lindexiltä tarjoustangosta. Kestäväpää laatua ja parempaa istuvuutta saat maksamalla hiukan enemmän. Lumingeriessa (lumingerie.fi) on kokoisiasi liivejä moneen makuun.

• Kokovastaavuus

Tuossa koossa pitää changelta etsiä Ö-kuppisia...

• 70H

Changella on kyllä J-kuppiin asti kokoja, mutta mallit ja kuosit ovat tylsiä. Perus musta-valko-puuteriliivejä löytyy kaikissa koissa, mutta isoja ja nättejä löytyy harvoin.. Onneksi löysin trinean :)

• liike

Lorella

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe