Tosiaan, onko mahdollista poistaa maaliroiskeita pyörästä? Satuin maalaamaan vanhaa pyörääni autotallissa ja ilmeisesti maalipöly tai maaliroiskeet osuivat pyörään ja runko on melkein puoleksi niiden peitossa ja tanko myös....
Onko mahdollista poistaa näitä ilman että itse pyörän maalikerrokseen ei tule mitään jälkiä, vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi maalata pyörä uudestaan?
Kiitos etukäteen :)
Maaliroiskeiden poistaminen
maaliroiskeet
2
72
Vastaukset
- maaliroiskeet
Niin eli maalasin vanhaa toista pyörääni, ja siinä lähellä oli parempi 600 e dirt pyöräni.. :(
Tahrat ovat nyt jo aika vanhoja, joten ei taida enää lakkabensiinillä/tärpätillä lähteä. Jotain graffitinpoistoainetta voisi kokeilla. Ne tosin ovat varsin kalliita, minkä vuoksi uudelleenmaalaus saattaa olla mielekkäämpi vaihtoehto, jos siihen on jo välineet olemassa. Uusia tarroja voi kysellä pyörän merkkiä edustavasta liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671