Sukkahousut kesällä?

Satu

Minkälaisia sukkahousuja käytätte kesällä?

21

7559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko

      jos kesällä pidän sukkahousuja, niin ohuet ihonväriset. talvisin käytän mustia tai ruskeita 20-40den.

    • Sanna

      Ohuet ihonväriset sukkahousut kesällä hameen tai shortsien kanssa. Joskus myös mustat ohuet kotioloissa, mutta töissä ihonväriset.

      • seppo

        Hyvä, että on vielä olemassa oikeita naisia, jotka ymmärtävät pukeutua näin kesälläkin.


      • Taina

        Joo, mäkin käytän sukkiksia myös kesällä. Ihonvärset matat on parhaat.


    • Camilla

      Käytän kesällä ohuita sukkahousuja, yleensä aina myös ulkona sortsien tai hameen kanssa. Mustat on mieleisimmät, mutta ne tuntuvat herättävän huomiota. Ulkona käytänkin mattapintaisia ihonvärisiä, mustia sitten kotona.

      • Petra

        Käytän myös kesällä ohuita sukkahousuja, ihonvärisiä sandaalisukkiksia. Käytän sukkahousuja myös kesäisin lähes aina, ainoastaan hellepäivinä jätän ne kotiin.


      • Camilla
        Petra kirjoitti:

        Käytän myös kesällä ohuita sukkahousuja, ihonvärisiä sandaalisukkiksia. Käytän sukkahousuja myös kesäisin lähes aina, ainoastaan hellepäivinä jätän ne kotiin.

        Mukava kuulla että on muitakin sukkisten kesäkäyttäjiä. Käytän sukkahousuja myös kotona (paitsi hellepäivinä) ja moni kaverini pitää minua hulluna. Onko sinulle tullut kielteisiä kommentteja sukkahousujen käytöstä?

        Toki täytyy sanoa, että positiivisia kommentteja ja katseita on enemmän, esim ulkona liikkuessa kun käyttää ohuita sukkahousuja vaikka sortsien kanssa.


      • Petra
        Camilla kirjoitti:

        Mukava kuulla että on muitakin sukkisten kesäkäyttäjiä. Käytän sukkahousuja myös kotona (paitsi hellepäivinä) ja moni kaverini pitää minua hulluna. Onko sinulle tullut kielteisiä kommentteja sukkahousujen käytöstä?

        Toki täytyy sanoa, että positiivisia kommentteja ja katseita on enemmän, esim ulkona liikkuessa kun käyttää ohuita sukkahousuja vaikka sortsien kanssa.

        Kiva myös kuulla, että sulla on samantyyppisiä fiiliksiä sukkahousujen käytössä. Mulla on myös samoja kokemuksia kuin sulla. Ystäväni ovat hieman ihmetelleet sukkisten jatkuvaa käyttöäni, jota perustelen sillä että sääret pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Kaupungilla huomaankin samoin että sukkiksissa saa enemmän huomiota (positiivista) etenkin näin kesällä kun melkein kaikki muut ovat paljain säärin. Olen sukkisten suurkäyttäjä ja ne ovat oleellinen osa pukeutumista myös kesällä. Yleensä en käytä niitä varsinaisesti kotona kuin satunnaisesti. Nyt lomalla olen kyllä pitänyt ohuita 7-10 denin kesäsukkiksia kun on ollut melko viileää. Pidätkö sä sukkahousuja säännöllisesti myös kotona?


      • Camilla
        Petra kirjoitti:

        Kiva myös kuulla, että sulla on samantyyppisiä fiiliksiä sukkahousujen käytössä. Mulla on myös samoja kokemuksia kuin sulla. Ystäväni ovat hieman ihmetelleet sukkisten jatkuvaa käyttöäni, jota perustelen sillä että sääret pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Kaupungilla huomaankin samoin että sukkiksissa saa enemmän huomiota (positiivista) etenkin näin kesällä kun melkein kaikki muut ovat paljain säärin. Olen sukkisten suurkäyttäjä ja ne ovat oleellinen osa pukeutumista myös kesällä. Yleensä en käytä niitä varsinaisesti kotona kuin satunnaisesti. Nyt lomalla olen kyllä pitänyt ohuita 7-10 denin kesäsukkiksia kun on ollut melko viileää. Pidätkö sä sukkahousuja säännöllisesti myös kotona?

        Joo, käytän kotonakin säännöllisesti. Ainoastaan mökkeilemässä ollessani en käytä, mutta nyt kun olen taas kotosalla, niin pidän. Paitsi tietysti hellepäivinä.

        Tarjouksista saa hyviä tavallisten hinnalla. Viimeksi ostin monta paria Voguen sandaalisukkiksia, missä on paksumpi pohjavahvike. Oli enää mustia jäljellä, mutta kotona menee hyvin. Noin kympin sukkikset neljällä eurolla,
        tosi mukavat ja hyvän näköisetkin. Millaisia sinä yleensä käytät?


      • Jonna
        Camilla kirjoitti:

        Joo, käytän kotonakin säännöllisesti. Ainoastaan mökkeilemässä ollessani en käytä, mutta nyt kun olen taas kotosalla, niin pidän. Paitsi tietysti hellepäivinä.

        Tarjouksista saa hyviä tavallisten hinnalla. Viimeksi ostin monta paria Voguen sandaalisukkiksia, missä on paksumpi pohjavahvike. Oli enää mustia jäljellä, mutta kotona menee hyvin. Noin kympin sukkikset neljällä eurolla,
        tosi mukavat ja hyvän näköisetkin. Millaisia sinä yleensä käytät?

        Mä käytän kans kesällä. Yleensä ohuet ihonväriset joskus myös mustat, mut niinku aikasemmin todettiin niin mustat herättää ehkä liikaa huomiota. Kotona pidän yleensä mustia mut esim. kaupungilla ihonväriset hameen tai shortsien kans.


      • x1x1x1x1
        Camilla kirjoitti:

        Joo, käytän kotonakin säännöllisesti. Ainoastaan mökkeilemässä ollessani en käytä, mutta nyt kun olen taas kotosalla, niin pidän. Paitsi tietysti hellepäivinä.

        Tarjouksista saa hyviä tavallisten hinnalla. Viimeksi ostin monta paria Voguen sandaalisukkiksia, missä on paksumpi pohjavahvike. Oli enää mustia jäljellä, mutta kotona menee hyvin. Noin kympin sukkikset neljällä eurolla,
        tosi mukavat ja hyvän näköisetkin. Millaisia sinä yleensä käytät?

        Olen mies ja käytän kesällä ohuita ihonvärisiä ja
        mustia sukkiksia sortsien kanssa.
        Olen myös tarjouksista ostanut jonkinverran, kuten
        Camilla totesikin jo että, tarjouksesta saa hyviä
        tavallisen hinnalla.


      • Jaana29
        Camilla kirjoitti:

        Joo, käytän kotonakin säännöllisesti. Ainoastaan mökkeilemässä ollessani en käytä, mutta nyt kun olen taas kotosalla, niin pidän. Paitsi tietysti hellepäivinä.

        Tarjouksista saa hyviä tavallisten hinnalla. Viimeksi ostin monta paria Voguen sandaalisukkiksia, missä on paksumpi pohjavahvike. Oli enää mustia jäljellä, mutta kotona menee hyvin. Noin kympin sukkikset neljällä eurolla,
        tosi mukavat ja hyvän näköisetkin. Millaisia sinä yleensä käytät?

        Kiva että on muitakin jotka käyttävät sukkiksia myös kesällä. Huomasin että Tallinnassa ei juuri leggareita näy kuten meillä, siellä on sukkahousut "kunniassa". Mutta mistä noita sandaalimalleja on tarjouksessa?


    • thx69

      En käytä sukkahousuja kesällä ja talvellakin vain hyvin harvoin...

    • Kati Anne

      Käytän kesällä ja talvella sukkiksia. Nyt helteelläkin moni ihmettelee kun mulla on sukkiset jalassa.
      Sanon, että sukkikset helteellä eristää lämmön, vastaavasti kylmällä ilmalla pitää lämmön sisällä. Johtuu ihonmyötäisyydestä. Kokemusta on monen vuoden verran. Niin ja mun säärissä ei ole vikaa. :-)

    • tvpetramaria

      amarin summerlook 10den ihonväriset sukkikset kivat näin kesäisin myös stayupit hyvät näin kesällä
      kauniit sukat viimeistelee asun käytti sitten hametta tai shortseja

      • öä

        Amarit 20 den, peittää sopivasti katkenneet verisuonet ja muut virheet.


    • .............

      Näin kesällä stay upit jos vaan hame on tarpeeksi pitkä. Sukkahousut aina töissä ja kylässä, kotioloissa en käytä. Shortsien kanssa en käytä, paitsi jos esim. töissä ne päällä.

    • norlyn

      Mustia ja ihonvärisiä 10-20den käytän kesällä.
      Talvella paksumpia mustia.

    • hameen kanssa aina

      Kotimaassa valmistetut ovat suht´kalliita, mutta löysin Lidlistä hyvät ,"Jolinesse"- merkkiset, tosi halvat kestävät ,istuvat.mukavat jalassa ja kauniit-täydelliset sukkikset En enää vilkaisekaan kotimaisiin päin, niin käänteentekevä niiden käyttökokemus minulle oli. Merkillä loytyy niin 20 den, 40 den. ja talvikäyttöön 60den (kuvioituja) Elämäni parhaat sukkikset-jos sellainen arvosana täytyisi jollekin vaatekappaleelle antaa ...

    • YksVaan007

      Täällä käytössä viileinä kesäpäivinä Kunert Chinchillan 20 väri Candy (antaa hieman rusehtavaa päivitystä säärille) lyhyiden shortsien ja sandaalien kanssa. Näin niinkuin miehellä.

    • ygh

      Juu kyllä käytän sukkahousuja myös kesällä. Ohuita ihonvärisiä useimmiten. Mustat sukkahousut eivät oikein kuulu kesään. Viime päivinä olen kyllä nähnyt joillakin mustat sukkikset, yleensä nuorilla.

      Ja täytyy sanoa että itsekin kiinnitän huomiota. Varsinkin kun joillakin on niin lyhyet shortsit että housuosan raja näkyy. Ja joillakin jopa aika paksut sukkikset kun ei iho kuulla läpi. Mutta ihonväriset sukkahousut tasoittaa sopivasti ihon epätasaisuuksia. 25 asteen keleillä tuntuvat kyllä liioittelulta, vaikka olisivat kuinka ohuet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe