Miten suhtaudut heihin?
Voisivatko olla tai ovatko he myös sinun kavereitasi?
ovatko kumppanisi kaverit amiksia vai akateemikkoja?
Ovatko sinun kaverisi kumppanisi kavereita?
Entä ovatko kaverisi kumppanisi kaverien kavereita?
Kutsutteko usein kavereitanne kotiin yhteiseen illanviettoon?Kumman kavereita enemmän?
Kumppanisi kaverit
5
50
Vastaukset
- sopii koittaa
Kyllä täytyisi olla erikoinen ihminen, jonka kanssa minä alkaisin iltaani viettämään.
Kumppanin kaverit on kivoja ihmisiä, viihdyn heidän kanssaan siinä missä kumppaninikin. :-) Mun kaverit on niin kiireistä sakkia, ettei ne ehdi edes kylään..joten paha sanoo. Xena ainakin on molempien kaveri. :-) Ja me tykätään kumpikin hänestä. Muut kaverit on keskenään vieraita toisilleen.
- millanen xena
on livenä?
millanen xena kirjoitti:
on livenä?
Mukava ja asiallinen ihminen. Helposti lähestyttävä ja symppis. :-)
Miten suhtaudut heihin? No, ihan ok, mutta aika erityyppisiä kuin omani. Tulen kyllä juttuun hyvin.
Voisivatko olla tai ovatko he myös sinun kavereitasi? No eipä oikeastaan.
ovatko kumppanisi kaverit amiksia vai akateemikkoja? kun ajattelen hänen kolmea parasta kaveriaan, niin yks duunari ja kaks korkeakoulun käynyttä. Loput kaverit aika fifty-sixty. En kyllä tunne yhtään akateemikkoa, mutta jos akateemista tarkoitit..
Ovatko sinun kaverisi kumppanisi kavereita?Yks miespuolinen mun kaveri on ollut jo vuosia vuosia molempien kaveri.
Entä ovatko kaverisi kumppanisi kaverien kavereita? Ei ne oikeastaan ole, joku tyttökaverini oli joskus samoissa bileissä kuin mieheni kaverit vaimoineen, ei tuu muuta mieleen..
Kutsutteko usein kavereitanne kotiin yhteiseen illanviettoon?Kumman kavereita enemmän? Meidän kaverit on sellaisissa elämäntilanteissa, että ei nykyään. Lapsettomat ei oikein tajua lapsiperheen "biletystä", joka on aika hillittyä.Muut perheelliset (mun kavereita)taas ei käy niin illanvietoissa, vaan päivävierailulla esim. viikonloppuna. Miehen kaverit viettää meidän mökillä kyllä illanviettoja joskus miehen kanssa. Yhteisesti, yhdessä nähdään kavereita illanviettomeiningeissä lähinnä sitten raflassa tms.Eli ilman lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740