Haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä tähän minun sekasotkusuhteeseen.
Onko yleistä, että miestä kiinnostaa exiensä yksityisasiat esim. kenen kanssa on harrastanut seksiä jne.?
Miehellä on tapana kaivella minun menneisyyttäni ja usein suuttuu sellaisista asioista, joita olen tehnyt ennen meidän suhdetta. Tästä johtuen hän on kieltänyt minua tapaamasta joitain tuttujani. Minusta se ei ole kovin reilua.
Voinko luottaa mieheen, joka petti minua suhteemme alussa. Yöpyi toistuvasti Exällään ja oli aikeissa mennä pettämään minua uudestaan erään vanhan tuttavansa kanssa?
Näistä tapauksista loukkaantuneena ja suuttuneena halusin jättää miehen. Hän kuitenkin pyysi, etten lähtisi. Lupasi ettei enään ikinä tee mitään sellaista ja yrittää olla minulle hyvä. En kuitenkaan aina jaksa uskoa häneen. Voiko ihminen muuttua?
Vai onko pettäjä aina pettäjä?
Neuvokaa tyhmää
2
115
Vastaukset
- 11+9
Puhut asiat selviksi miehen kanssa. Kerrot miltä tuntuu, mitä odotat suhteelta ja mieheltäsi ja kysyt miltä hänestä tuntuu ja mitä hän odottaa suhteelta. Jos nämä odotukset tai ajatukset eivät mitenkään kohtaa, on turha tuudittautua lupauksiin paremmasta huomisesta. Vanhan koiran on vaikeaa oppia uusia temppuja, mutta onhan seki toki mahdollista jos todellista tahtoa ja halua löytyy.
- 2450bfdkjw
Kuulostaa, että hän on kovin kiinni omassa menneisyydessään ja siksi tonkii sinunkin menneisyyttäsi. Teidän mahdollisen yhteisen tulevaisuutenne kannalta se on about sama kuin lähteminen kävelylle vilkasliikenteiselle alueelle takaperin kävellen. Komppaan edellistä, vakavan keskustelun paikka.
Pettäjä voi muuttua, mutta pettäminen heti suhteen alussa ei ole kovin hyvä merkki - yleensä ihmiset ovat siinä vaiheessa umpirakastuneita, ja silloin ei kyllä paatuneinkaan vieraile väärissä sängyissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701