KAS:n asunnot

saritakaroliina

kävin kattomassa parikin asuntoa nivavaarassa, molemmat oli rivarissa, toinen oli ihan paskasessa kunnossa, ei oltu siivottu kunnolla ja toinen oli ihan sievä pikku kaksio.
tähän pieneen sievään kaksioon ihastuin, mutta vuokra on ihan pilvissä herrajumala mikä vuokra, eikö kas:n pomot helsinkisä ymmärrä että ei tänne tarvi tollasia vuokria asuntoihin laittaa, keskustasta saa yksityiseltäkin halavemman asunnon, haloo...?

28

5337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+14

      iten se voi olla mahdollista että KAS:n asunto on likanen! Huhujen mukaan KAS jättää takuuvuokran palauttamatta juuri sen takia että joutuu palkkaamaan siivoojat näihin asuntoihin jotka on huonosti siivottu. Miettikääpä...

      • KAS ei ikinä

        Itse olen kuullut juttua kun asukas oli selvästi ilmoittanut haluavansa olla mukana lähtötarkastuksessa(mihin hänellä siis on oikeus), mutta tarkastaja käynyt kuitenkin asukkaan poissaollessa ilmoittamatta, ja asunto oli muka ollut törkyinen vaikka asukas oli siivonnut sen tiptop-kuntoon...
        Noh, tuo nyt on vain huhu joten todenperäisyydestä en sano mitään, mutta itse ja toinen vanhemmistani on asunut/asuu KASsilla ja huonot on kokemukset.


      • saritakaroliina

        siinäpä se kysymys onki...että miten se KAS:n kämppä voi olla likainen, eivät ole kunnolla tarkistaneet kun edellinen asukas on lähtenyt... jos ovat tarkistaneet ollenkaan. lattiakaivossa oli likaa ja hiuksia, veikkaan että wc:n lavuaarin putkistossa on myös, saunan lauteiden alta ei oltu pesty.... ja olisittepa nähneet keittiön uunin, sitä ei oltu pesty ollenkaan!!
        ja ensinnäkin ennen muuttoa olisi joutunut maalaamaan ja pesemään kunnolla, ennenkuin ois vieny tavaroita ees sisään.


      • 17+10
        KAS ei ikinä kirjoitti:

        Itse olen kuullut juttua kun asukas oli selvästi ilmoittanut haluavansa olla mukana lähtötarkastuksessa(mihin hänellä siis on oikeus), mutta tarkastaja käynyt kuitenkin asukkaan poissaollessa ilmoittamatta, ja asunto oli muka ollut törkyinen vaikka asukas oli siivonnut sen tiptop-kuntoon...
        Noh, tuo nyt on vain huhu joten todenperäisyydestä en sano mitään, mutta itse ja toinen vanhemmistani on asunut/asuu KASsilla ja huonot on kokemukset.

        Ei tuo ole pelkkä huhu. Ilmoitin haluavani olla mukana lähtötarkastuksessa, mutta eipähän mennyt niin. Sovimme ajan milloin tulevat asunnon tarkistamaan, odotin tunnin tyhjässä asunnossa, soitin KAS:lle, ja minulle vain ilmoitettiin että asunnossa oli jo tarkastajat käyneet.


      • todellista toimintaa
        KAS ei ikinä kirjoitti:

        Itse olen kuullut juttua kun asukas oli selvästi ilmoittanut haluavansa olla mukana lähtötarkastuksessa(mihin hänellä siis on oikeus), mutta tarkastaja käynyt kuitenkin asukkaan poissaollessa ilmoittamatta, ja asunto oli muka ollut törkyinen vaikka asukas oli siivonnut sen tiptop-kuntoon...
        Noh, tuo nyt on vain huhu joten todenperäisyydestä en sano mitään, mutta itse ja toinen vanhemmistani on asunut/asuu KASsilla ja huonot on kokemukset.

        Totta tosiaan.Minulle oltiin tulossa suorittamaan tupatarkastusta jo edellisenä päivänä.Ukko oli oven takana sanoi tulleensa tekemään lopputarkastusta.Ilmoitin,että tässähän on vielä vuorokausi aikaa siivoamiseen.Sovittiin seuraavaan päivään tarkastus,olin puoleen päivään paikalla,ei kuulunut tarkastajaa.Avaimen palautuksen yhteydessä mainitsin asiasta,olivat muka kovasti ihmeissään,etten päässyt mukaan tarkastukseen.No,kämppä oli kuitenkin ok.


      • kyllästynyt kas asut

        ehkäpä ne rahat ei mee mihkää siivoojille vaan niitten omaan pussiin


    • Leipäjonoon

      Mulla vuokra kassiasunnossa 15€/m²......

    • kassitonmulla

      KAS-asunnoissa yhdistyvät tolkuton hinta ja surkea laatu. Kaikki sisällä on halvinta mitä rahalla saa. Valitettavasti tulevaisuudessa korkeat purkukulut tietävät roimia vuokrankorotuksia kaikille asukkaille.

      • ???????++

        vuokratakuun takaisinmaksua saa odotella kuukauden, ei todellakaan kannata muuttaa KAS:in kämppään, saat maksaa myös tyhjistä asunnoista


    • KASsin maine:*******

      Kyllä KAS on niin säälittävä firma kuin vain voi olla. Piti oikein nimi muuttaa etteivät ihmiset tajuaisi kyseessä olevan saman vanhan *******firman.

      Lämpöjä tiputetaan. Keskimääräisen tason ylittävät vuokrat. Jatkuvat reippaat vuokrankorotukset.

      Itse hain kämppää tuossa about 2,5 vuotta sitten. Aikamoinen oli etsiminen, päivittäin selasin nettisivut ja luin lehdet. Ja silloin pistikin silmään että KASsin hintataso on n. 100e suurempi kuin muilla tahoilla vastaavanlaisissa kämpissä. Onneksi sain vältettyä KASsin murjut ja pääsin yksityiselle vuokralle.

    • SULLA HYVÄ LIIKEIDEA

      Sulla tosi hyvä liikeidea; "halvat korkeatasoiset vuokra-asunnot, melkein ilmaiset".

      Jee jee, minä vuokraan heti 5 kämppää kunhan saat firman pyörimään !!!!

      • Aivot missä?

        Kannattee miettiä kahdesti sillä vähäiselläkään järjellä ennenkuin tänne paskaa suoltaa.

        Yksityisiltä saa huomattavasti edullisemmalla jopa paremman kuntoisia kämppiä paremmalla seudulla, eivätkä hekään tappiolla mitään vuokraa!

        "Melkein ilmaiset"


      • hohohohhhhhhhhhhhhhh
        Aivot missä? kirjoitti:

        Kannattee miettiä kahdesti sillä vähäiselläkään järjellä ennenkuin tänne paskaa suoltaa.

        Yksityisiltä saa huomattavasti edullisemmalla jopa paremman kuntoisia kämppiä paremmalla seudulla, eivätkä hekään tappiolla mitään vuokraa!

        "Melkein ilmaiset"

        yksityisellä on paremmat vuokralaiset ja senvuoksi on vähemmän korjauskustannuksia.. kassin asunnoissa asuu kaikenlainen *****sakki, hyi....


      • hohohohohhhhhhhhhhhh
        Aivot missä? kirjoitti:

        Kannattee miettiä kahdesti sillä vähäiselläkään järjellä ennenkuin tänne paskaa suoltaa.

        Yksityisiltä saa huomattavasti edullisemmalla jopa paremman kuntoisia kämppiä paremmalla seudulla, eivätkä hekään tappiolla mitään vuokraa!

        "Melkein ilmaiset"

        SULLA HYVÄ LIIKEIDEA
        Sulla tosi hyvä liikeidea; "halvat korkeatasoiset vuokra-asunnot, melkein ilmaiset".

        Jee jee, minä vuokraan heti 5 kämppää kunhan saat firman pyörimään !!!!


      • Kakkakikkeli tuolla^
        hohohohohhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        SULLA HYVÄ LIIKEIDEA
        Sulla tosi hyvä liikeidea; "halvat korkeatasoiset vuokra-asunnot, melkein ilmaiset".

        Jee jee, minä vuokraan heti 5 kämppää kunhan saat firman pyörimään !!!!

        Onkohan nyt jäänyt jollain peruskoulu käymättä, kun ei osaa edes yksinkertaista tekstiä lukea?
        On valitettavaa että kaikki eivät osaa edes sellaista perustaitoa kuin LUKEMINEN. Voithan itsekin olla aktiivinen ja hakeutua jonkinlaiseen aikuisten lukukouluun.

        En tiedä oletko aivan totaalinen idiootti, vai elämätön luuseri-provoilija, mutta joka tapauksessa painu vittuun terrorisoimasta Suomi24:ää!!!


      • hohohohhhhhhhhhhhhhh
        Kakkakikkeli tuolla^ kirjoitti:

        Onkohan nyt jäänyt jollain peruskoulu käymättä, kun ei osaa edes yksinkertaista tekstiä lukea?
        On valitettavaa että kaikki eivät osaa edes sellaista perustaitoa kuin LUKEMINEN. Voithan itsekin olla aktiivinen ja hakeutua jonkinlaiseen aikuisten lukukouluun.

        En tiedä oletko aivan totaalinen idiootti, vai elämätön luuseri-provoilija, mutta joka tapauksessa painu vittuun terrorisoimasta Suomi24:ää!!!

        Osui ja upposi. Tsemppiä silti, luuseriprovoterroristi....


      • Ei ikikuunapäivänä..
        hohohohhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        yksityisellä on paremmat vuokralaiset ja senvuoksi on vähemmän korjauskustannuksia.. kassin asunnoissa asuu kaikenlainen *****sakki, hyi....

        Ei pidä yleistää, monikin tuttavani/sukulaiseni asuu/on asunut KASsilla eivätkä tosiaan ole mitään paskasakkia! Se että joissain asunnoissa asuu roskaläjiä ei tarkoita että kaikissa asunnoissa asuisi. Ja jos vuokralainen jotain rikkoo on hän korvausvelvollinen, eivät muiden talojen vuokralaiset!

        Ja "vähemmän korjauskustannuksia"


    • KAS:kummaa

      luultavasti syy siihen miksi asunto oli likainen se,että siinä asui sossun rahoilla
      joku ja kun kaupunki oli maksanut takuu vuokran niin eipä tarvi siivota.
      KAS:vain yrittää säästää siinä sitten ja siivottaa seuraavalla...

      • voivitunsiat.

        Joutuuks veronmaksajat maksamaan joidenkin sossuelättien takuuvuokria ?


    • ÄLYTÖNTÄ TOIMINTAA!!

      http://www.kas.fi/hakija/vuokraasunnot/vapaat-vuokra-asunnot/

      mikä kumma siinä on ,että näiden asuntojen vuokrat on on näin tolkuttoman kalliita?? !!! ASUNNOT OVAT VANHOJA,vaatimattomia,vissiin kylmiäki...ja vuokra on kuin huippulukaalissa!!

      ei tuota todella hyvällä tahdollakaan voi sanoa järkeväksi liiketoiminnaksi!
      eikä tuossa listassa edes ole KAIKKI vapaat asunnot. tässä meidänki lähellä korkalovaarassa on ollu jo viime keväästä yksi vapaana ja toinen viime syksystä.

      millä sinne helsingin päähän taottas järkee näissä vuokrankorotus asioissa!!! ei juma! kaikkihan ,jotka kykenevät, muuttavat näistä luukuista tällä menolla..

      oi, kertokaa se minulle!!! tai siis sinne PÄÄKALLONPAIKALLE!!

    • Ihmettelijä tammikuu

      Mä en oikeen tajunnut. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa. Eli menkää ja ottakaa niitä edullisempia kämppiä mitä on tarjolla. Ja sitäpaitsi ettehän te voi kuvitella saavanne luksusta edullisesti tai ottakaa asuntolaina ja ostakaa se lukaali.

      USKOMATONTA KITISEMISTÄ KOKO AJAN. AIKUISTUKAA JO !!!!!!!

    • Haisuapina-

      KAS:lla on kyllä törkeät hinnat, asuimme vielä vuosi sitten Vapaudentiellä 3-kerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Kämppä oli aivan järkyttävässä kunnossa vuokraansa nähden, kuluneet listat ja reikäiset muovimatot, naulanjälkiä ja tahroja täynnä olevat seinät, ovet eivät menneet kunnolla asuntoon muuttaessamme kiinni, viemärit eivät vetäneet, ja talvella asunnossa oli TODELLA KYLMÄ. Kylpyhuoneen/saunan patteri ei toiminut missään vaiheessa asunnossa asuessamme vaikka soitimmekin jatkuvasti huoltoon että se pitäisi korjata, ja pahimmillaan huoneessa oli vain 14c lämmintä (Kiva tuolla oli vauvaakin kylvettää...) Asunto oli 70m2 kokoinen ja vuokra himpun verran vajaa 850e. Päälle tulivat toki vesimaksut ja autopaikka, joten vuokra hipoi 900 euroa kuussa. Asunto oli jokunen aika sitten uudestaan vuokrattavana vuokraoven sivuilla, ja vuokra oli noussut taas lähes 50e...

      Muutimme Korkalovaaran Louhikkotien alkuosaan VVO:lle, jossa vuokra on 550e autopaikkamaksu. Asunto on vastaavan kokoinen. Keittiö ja kylpyhuone on täällä remontoitu, ja asunto on muutenkin erittäin hyvässä kunnossa Vapaudentien asuntoon verrattuna. Huolto on pelannut, ja talo on pysynyt lämpimänä kovillakin pakkasilla. En enää koskaan muuttaisi takaisin KAS:lle...

    • 0123

      Itse olen ennen asunut pari vuotta KAS:n asunnossa. Vuokra oli mielestäni kohtuullinen. Talvella asunto olis himpun verran lämpimämpi saanut olla, kaukolämpöhän tosin taitaa olla lämmitysmuotona rajastaan kaikissa asunnoissa taajama-alueella, joten "vikaa" taisi olla siellä päässä. Lähtötarkastukseen päästiin mukaan ihan vain pyytämällä. Sanoivat että asunto oli mallikelpoisessa luovutuskunnossa, ja todellakin siivosin vain joka paikan puhtaaksi ohjeiden mukaan. En todellakaan nurkkia kiillotellut tai mitään muutakaan erikoista. Tuttavallani taas kokemukset huonommat. Seinän toisella puolella muhivasta homeesta ei muuten kuullut kun itse naapurilta, kun pois piti korjauksen ajaksi muuttaa ja asunto huomattavasti kalliimpi, vaikka neliöitä oli vain muutama enemmän ja sijaitsi kauempana keskustasta.

    • Häädetty

      KAS, saattaa jopa häätää Vammaisia Vuokralaisia asunnostaan, kylläkin Oikeuden Päätöksellä, mutta eivät järjestä edes Tilapäismajoitusta uutta, vakituisempaa asuntoa odotellessa, jota Tilapäismajoitusta, ei ainakaan Rovaniemen Kaupunki järjestä, kun ovat laatineet aivan tekaistuja neliöstandardikriteereitä! KAS, ottaa myös kalliimpia Vesitasauslaskuja yksinäisiltä Talouksilta, kuin usean Hengen sellaisilta, suorittavat pyytämättömiä Vesimittarinvaihtoja, laskuttaen niistäkin jne, eli jollette usko, lukekaa vaikka Iltalehden ja -MTV:n sivuilta Sokeasta Miehestä, jonka KAS, häädätti pakkaseen, saaden tahtonsa läpi.

    • AnteeksiAnteeksiAnteeksi

      Kas,sin lestat ovat tunteettomia paskiaisia.AMEN.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mut vastaan kuitenki. Ite muutin KASin asuntoon alkuvuodesta. Pieneen kaksioon, kerrostalon pohjakerrokseen, koska siitä voi kulkea ilman portaita. Ikkunat takapihalle ja oma pieni terassi. Lähikauppa vieressä ja ihana rauha. Olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      kuulla,osta omma asunto kaapakesku lahelta,omma rauha assu ja huva katto ikkuna.

      • Anonyymi

        Lestapaskojen pulju,ja asukkaiden kohtelu on sen mukaista noissa kallisvuokrasissa,kylmissä,vetoisissa,epäsiisteissä,osin homeisissa läävissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe