Onnellinen!!!!

Oikeesti onnellinen:

Tunnen itseni onnelliseksi ja iloiseksi joka päivä. Minusta onnellisuudessa on pitkälti kyse omasta elämänasenteesta. Elämä on paljolti näkökulma kysymys.. keskittääkö energiansa iloitsemaan siitä 90%:sta mikä on hyvin vai keskittääkö energiansa suremaan sitä 10%:a mikä on omasta mielestä huonosti. Minusta jokaisen pitäisi keskittyä tekemään omasta elämästään mahdollisimman hyvää, koska jokainen onnellinen ihminen on kuin aurinko, joka tuo valoa ja lämpöä myös ympärilleen.

Minun elämäni onnellisia asioita ovat:

1) Olen terve ja minulla on fyysisesti hyvä kunto.

2) Olen normaalipainoinen ja olen lopulta hyväksynyt itseni ja viihdyn kehossani. Olen kaunis.

3).Minulla on aivan ihana mies: luotettava, rehellinen, huumorintajuinen ja komea. Viihdymme yhdessä loistavasti. Teemme kivoja asioita yhdessä, harrastamme ja reissaamme. Teemme työtä yhdessä yhteisessä yrityksessä. Yhteistyömme sujuu hyvin.

4) Minulla on paljon vapaa-aikaa. Ehdin harrastamaan haluamani asioita: lukemaan, harrastamaan monenlaista liikuntaa, käymään kavereilla ja jne.

5) Minulla on rahaa riittävästi kaikkeen haluamaani. En ole tuhlari, enkä materialisti, mutta voin aina halutessani ostaa mitä tarvitsen.

6) Asun luonnonkauniissa paikassa, aika isossa talossa.

MIstä te muut tulette onnelliseksi?

16

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhää

tulen onnelliseksi kun saan työttömien ruokapaketin,sillä pärjää kuukauden,ja kesä tulossa ilimat lämpenee niin ei tarvi asuntovaunussa paleltua oloksen laidalla kun aurinko lämmittää,voi nukka päivisin herroiksi kun lämpöä piisaa ja makarooniako piisaa veivellinä syötynä,mikä olis parempaa elämistä kuin toisten rahoilla rikastua

• Ihana elo oma tahto

Olen eläkkeellä, Olen palvellut isänmaata niin hyvin kun olen taitanut ja antanut oman panokseni sille täysin.
        Eläkkeni ei ole suuren suuri, mutta kun aikanaan pystyin rakentamaan oman talon, olen onnellinen että saan nyt asua vaimoni kanssa ihanassa valitsemassamme paikassa.
        Saan harrastaa tuolla luonnon helmassa vapaasti maksutta sitä mikä minua kiinnostaa. Lapset ovat maailmalla ja tulevat omillaan toimeen. Lasten lapset ovat nimulle kultaa. Terveys on hyvä. Ystävät ovat hienoja.
        Muuta en kaipaa.

• Syntymäonnellinen

Tahdon oikeesti olla sinun. Sua oikeesti rakastaa. Onnea vaan.

• Tyytyväinen.

Minun onnellisuus on,kun on lampöä,ruokaa , rakkautta ja pystyy laskut maksamaan

• kiito, kiitos!

kerrankin jotankin positiivista, eikä tyhjän valittamista. kiitos.

• Eräs tyttö.

Jos sais lotto voiton vaikka 40 tonnia sais maksaa ulosotto velat pois,niin ei kymmentä vuotta tarvis kituuttaa vanhempien luona,silloin olisin onnellinen,saisin homattua oman kämpän ja elää maa elämää,sitten olisin tosi onnellinen.

• Älä luovuta

Voi että, oletko ottanut selvää pääsisitkö velkasaneeraukseen? Maksuvuodet vähenisivät ainakin. Tsemppiä!

• kerrstin

Olen onnellinen mulla on kaksi tervettä lasta ja uskollinen aviomies joka jakaa koti työt ja kaiken muun kanssani.

• onneton..

minkälainen on sheriffi on täällä joka ei poista asiattomia viestejä näinkin onnellisesta palstata,liekö kirjoittaa itse tänne valkaisuhommista,pitää ilmoittaa 24: seen että vaihtaa valvojaa.

• pateeee

Olen onnellinen kun Haavisto pääsi jatkoo pressa pelissä

• pöö-ööö

Olen onnelinen , Saulista tulee pressa

• anu saukko

Olen onnellinen, koska anaalini on valkaistu!

• toimii:))

Ohjeet anuksen valkaisuun
        Peseydy ja anna ihon kuivua. Valitse alkuun hellävarainen tuote. Vältä aineita, jonka tuoteselosteessa lukee "hydroquinone", "kojic acid" tai "mercury", eli elohopea.
        Levitä tuotetta pyörivin liikkein alueelle, jonka haluat vaalentaa, niin kauan että rasva/geeli on imeytynyt.
        Jos tunnet poltetta, kirvelyä tai muuta epämiellyttävää tunnetta, pese aine heti pois ja lopeta sen käyttö.
        Kun tuote on vaikuttanut selosteessa vaaditun ajan, pese alue miedolla saippualla.
        Jotta syömäsi värjäävät aineet eivät värjäisi aluetta uudelleen, pyyhi tarpeittesi jälkeen anus kostealla liinalla. Vauvojen kosteuspyyhkeet toimivat parhaiten.
        Toista toimenpide niin usein kuin halutun tuloksen ylläpito vaatii.

• sama lötinää

Miten sie se valkaisit? Vetyperoksiinilla vai kloorilla? Ottiko kipiää? Eikö se peräaukko ole siulla arka?

• kakakannabis

poltelkaa savut niin oletta vielä onnellisempia:P

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe