Mistä tietää onko mies suhteessa jonkun kanssa?

Pokkaeipidä

Nii eli mistä voisin saada tietoon onko mies suhteessa jonkun kanssa? Ilman että kysyy itse henkilöltä. Kyseessä henkilö johon olen rakastunut, työkaveri.

7

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään

>Suoraan sanottuna et mistään. Itselläni ollut vieras nainen 7v. eikä vaimo
      huomaa mitään.

• MarleeB

Minulla oli 1,5 vuotta suhde varatun miehen kanssa ja vaimo ei huomannut mitään, ei mitään. Kulkeeko ne vaimot laput silmillä?

• miten pysty siihen

4 vuotta meni, ennekuin paljastu, mies käyttäyty kuin ei olis mitään menossa..

• memu50

Mieheni laihdutti 20 kg, kuntoili ja osteli erityylisiä vaatteita. Oli äkäinen eikä halunut olla lähelläni. koskaan ei myöntänyt mitään, ero tuli.

• ehkä_sama_tilanne

Saitko koskaan varmuutta uskottomuudesta jälkikäteen?

• Hemuli85

juttele sen kanssa niitä näitä, heitä pientä flirttiä ja huumorin varjolla kysäset sitten esim, että mitäs se emäntä kotona sanoo jostakin pinnalla olevasta asiasta. huu morilla ja läpänheitolla mun mielestä kaikkein helpoiten saa selville, ilman että paljastat heti täysillä kiinnostustasi, onhan kyseessä työkaverisi kuitenkin. työpaikkaromanssit voi olla joskus aika haastavia. mutta onnea sinulle miehen metsästykseen ;)

• eeeeeeeeeeeeei

Olet väärällä palstalla. Täällä käsitellään avoimia suhteita, eikä rakastuneiden haaveiluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6871
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      58
      2346
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2118
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1241
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1224
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1101
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe