Nii eli mistä voisin saada tietoon onko mies suhteessa jonkun kanssa? Ilman että kysyy itse henkilöltä. Kyseessä henkilö johon olen rakastunut, työkaveri.
Mistä tietää onko mies suhteessa jonkun kanssa?
7
1082
Vastaukset
- ei mitään
>Suoraan sanottuna et mistään. Itselläni ollut vieras nainen 7v. eikä vaimo
huomaa mitään.- MarleeB
Minulla oli 1,5 vuotta suhde varatun miehen kanssa ja vaimo ei huomannut mitään, ei mitään. Kulkeeko ne vaimot laput silmillä?
- miten pysty siihen
4 vuotta meni, ennekuin paljastu, mies käyttäyty kuin ei olis mitään menossa..
- memu50
Mieheni laihdutti 20 kg, kuntoili ja osteli erityylisiä vaatteita. Oli äkäinen eikä halunut olla lähelläni. koskaan ei myöntänyt mitään, ero tuli.
- ehkä_sama_tilanne
Saitko koskaan varmuutta uskottomuudesta jälkikäteen?
- Hemuli85
juttele sen kanssa niitä näitä, heitä pientä flirttiä ja huumorin varjolla kysäset sitten esim, että mitäs se emäntä kotona sanoo jostakin pinnalla olevasta asiasta. huu morilla ja läpänheitolla mun mielestä kaikkein helpoiten saa selville, ilman että paljastat heti täysillä kiinnostustasi, onhan kyseessä työkaverisi kuitenkin. työpaikkaromanssit voi olla joskus aika haastavia. mutta onnea sinulle miehen metsästykseen ;)
- eeeeeeeeeeeeei
Olet väärällä palstalla. Täällä käsitellään avoimia suhteita, eikä rakastuneiden haaveiluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1847209Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1243259Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?501838Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601827- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am801765Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161551- 691373