Olen 29 v miehen alku ja kerrotaan minun olevan tällainen:
- todella hellä
- intohimoinen innostuessani (harvoin)
- älykäs
- ei kovin huumorintajuinen, mutta brittihuumoria ymmärtävä (?)
- puhelias, mutta vain tutussa seurassa
- analyyttinen pohdiskelija (kysyn esim. elämän tarkoitusta)
- aloitteen tekiminen naisten suhteen on sitten hidasta (ujous vaivaa)
- todella komea
Itse en ihan kaikista noista ole samaa mieltä, mutta muiden kertomina asioina persoonastani olen niitä siihen kirjannut. Siis kuvittelen olevani huumorintajuinen, mutta en koe olevani puhelias. Muiden mielestä taas nähtävästi toisinpäin. Tosin ainahan se riippuu siitä toisesta, missä tilanteessa hän on kanssani ollut ja mikä on ollut omat fiilikset. Masentuneena sitä nyt ei kukaan ole kovin seurallinen, mitä ajoittain on itsessäni esiintynyt.
Muut terveys kunnossa ja korkeakoulutus hankittu ja töitäkin teen säännöllisesti. Perusasiat kunnossa (asunto, ei velkaa). Tyttöystäviä ujoudesta huolimatta kokeiltu ja vaikeaksi naisen kanssa eläminen todettu, mutta kelläpä ei olisi.
Kelpaisiko tällainen?
4
210
Vastaukset
- dumle
Aww. Ei sun tänne tarvi tulla kysyy kelpuuttas. Tottakai sä kelpaat sellasena ku sä oot. Vaikutat tosi söpöliiniltä. (:
- Susie_-
Kyllä sun pitäs olla vähän renttu et mä innostuisin ;)
- N_28
Just joo.. Renttuhan se pitää olla että sitten päästään taas nettiin itkemään ku mies on kusipää... Mä en koskis renttuun pitkällä tikullakaan, mulle kelpais kiltti ja turvallinen mies.
- Susie_-
N_28 kirjoitti:
Just joo.. Renttuhan se pitää olla että sitten päästään taas nettiin itkemään ku mies on kusipää... Mä en koskis renttuun pitkällä tikullakaan, mulle kelpais kiltti ja turvallinen mies.
En mä itke jos mies on m-u-l-kku. Ei sitä tarvitse sietää. Miehiä kun on maailma täys. Aina löytyy uus, renttu saa olla sekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117