Sukulaisnaisen jätti hänen miehensä toisen naisen takia. Nyt jätetty ja petetty nainen itkee ja vouhkaa joka suuntaa, kunka paha hänen miehensä on ollut. Jossain määrin on ihan pakko ollut naista ymmärtää ja mielistellä, mutta ymmärrän täysin hänen aviomiehensä ratkaisua. Vaikka kyse onkin omasta sukulaisesta, niin näiden 25 vuoden aikana en ole naisen ystävällistä sanaa ukolleen sanovan. Nainen on toivonut miehen vanhempien kuolemaa muiden läsnäollessa, sekä heittänyt ukkokultaansa pihella omien mielialanvaihtelujensa mukaan säännöllisin väliajoin. Tällöin ukko lähti nukkumaan milloin kenenkin luokse, ja sai palata sitten kun vaimo niin määräsi. Miehen vaatteet akka lennätti ikkunoista ja ovista pihalle ihan miten mieli, ja saman tyylin opetti lapsilleenkin. Isän kitarat etc. pistettiin mäsäksi aina kun riitaa syntyi.
Niin..minä ymmärrän sitä sukulaisnaisen miestä, ja haluaisin hänelle toivottaa onnea uudessa elämässään ja että hän teki aivan oikein jättäessään naisen. Viimeksi keskustellessani tämän katkeroituneen naisen kanssa, hän luultavasti jo arvasikin mitä ajattelin.
Joidenkin ihmisten kanssa vaan on mahdotonta elää, ja silloin on syytä ottaa etäisyyttä ja uskaltaa erota. Usein avioerotilanteessa tulee esille se kaikki katkeruus ja kauna, ja sillä sitten jätetty osapuoli haluaa myrkyttää muiden elämän. Minäkin olen nyt jo tähän väsynyt, joten olen ottanut etäisyyttä.
Jätetyn naisen mielestä olen henkisesti sairas, koska:
>toivon hänen ex:nsä pärjäävän elämässään ja tulevan onnelliseksi
>toivon että hänen ex.nsä ja lapsien välit pysyvät kunnossa, eikä jätetty myrkytä niitä
>toivon, että jätetty nainen kykenisi itse näkemään oman osansa eroon. Olen koko ikäni naisen tuntenut, ja hän on aina kohdellut muita ihmisiä julmasti, kuvitellut itsestään suuria, levitettyt muista ikäviä ja heidän mainettaan tahraavia juttuja jne.
Minusta on jopa oikein, että tämä jätetty nainen lopulta itse saisi juoda oman katkeran kalkkinsa, vaikka hän ei koskaan mitään vikaa itsessään näe.
Sukulaisen avioero
3
156
Vastaukset
- ...
Sellaisia ihmisiä löytyy, jotka myrkyttävät kaikki ja kaiken ympärillään.
Yleensä heitä odottaa todella yksinäinen ja katkera vanhuus. - tsemppis
Tämä ko nainen kuvittelee olevansa ns. äiti-tyyppi, mutta todellisuudessa vahtii aikuisten lapsiensa yksityiselämää hyvinkin takkaan. Heille hän myös tilittää avioeronsa yksityiskohtia. Minun käsityksen mukaan naisen olisi syytä hakeutua hoidon piiriin, mutta hän ei itse tunne siihen tarvetta. Hän on ainoa, joka puhuu totta - omasta mielestään. Hän ei vaan ymmärrä, että hänen totuutensa on sairaan ihmisen vääristynyt totuus.
- Eronnut Susi
Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on olemassa niin naisissa kuin miehissä. Sellaisen kanssa eläessä menee luottamus ihmisen hyvään tahtoon. Olen onnellinen lähteneen miehen puolesta, mutta lapsia käy sääliksi, jos he jäivät äidilleen. Toivottavasti mies jaksaa taistella edes 50/50 yhteishuoltajuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1034628L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473908TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133304Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6651958- 661308
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2091296- 91279
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481240