Hitsi, kun alkaa aika usein häiritä uudessa naissuhteessa naisen varpaiden ulkonäkö. Niin usein on isovarpaan viereinen varvas tätä pidempi; pitäisi olla tasaisesti lyhenevä sievä varvasrivi. Myös vääntymät ja pahkurat häiritsevät. Vika ehkä minussa kuitenkin?
Naisen varpaat
17
3096
Vastaukset
- senih
Eikös isovarpaan viereisen varpaan pidempi pituus tarkoita akkavaltaa?
- ei hyvää päivää
"Hitsi, kun alkaa aika usein häiritä uudessa naissuhteessa naisen varpaiden ulkonäkö."
Mikähän kaikki muu sinua häiritsee, en uskalla edes ajatella. Ja naisia vielä haukutaan pinnallisiksi. Muista nyt kuitenkin, että sinussakin on virheitä kuten meissä kaikissa.
Terv. "normaalin" varvasrivistön omaava nainen- asian vierestä
Ällö sanonta toi "ei hyvää päivää", kuten
kuin myös
aikuisten oikeasti
itseasiassa jne... - näinn
mies, jolla on jalkafetissi tottakai haluaa kaunisvarpaisen naisen. Ihan niinkuin läskifetissistäkin kärsivä tahtoo ruman läskin
- 42
Seisooko se nainen aina sit käsillä, vai miten ne varpaat on jatkuvasti silmien kohdalla? Aika omituiset leikit teillä kieltämättä, jos näin on.
- varpaitten nuolija
Mun mielestä naisella kuuluu olla pitkät varpaat. Mittatkaapa oman toisen varpaan pituus ja laittakaapa tänne ;)
- 20+5
Jalkahoitoon voi satsata sekä mies että nainen, perimälleen ei valitettavasti voi mitään.
Minullapa on kauniit jalat ja varpaatkin. - Oletko hän
Ootko se mies joka esittää olevansa naistenmies vaikkei todellisuudessa oo ees naista koskenut? Sulla on varmasti aikaa naisia arvostella, kun et muuhun kykene.
- jalkafetissi
Minunkin mielestä naisella kuulu olla pitkät ja päähän levenevät varpaat. Nam=)
- Jalkaterapeutti apuu
Voisin vaikka veikata, että kuulut myös niihin, joiden mielestä naisellisen naisen tulee kulkea korkkareissa. (Juhla)kengissä, joitten käyttö takaa "vääntymät ja pahkurat", eli kovettumat, känsät, liikavarpaat ja vaivaisenluut.
- Anonyymi
Riippuu korkkareiden korosta ja muodosta aiheuttaako mitään ongelmia. Korkkarit ovat ihania.
-nainen sivusta
- minä itte
Niihinhä mä...
- Anonyymi
Voin pitää sukat jalassa🤗
- Anonyymi
Sekin vielä. Vääränlaiset varpaat! Ehkäpä itse olet vääränlainen vääränlaisine mietteinesi.
- Anonyymi
Ei ole minua häirinnyt varpaiden ulkonäkö, varpaathan yleensä siirretään sivuun. Kerran katsoin uuden naissuhteeni varpaita saunassa, en kuitenkaan mittaillut varpaiden pituuksia. Ei ne varpaat kovinkaan kauniit olleet, mutta So What?
- Anonyymi
Sama vika minulla. Omat varpaat ja jalkaterät on nätit ja niinkin onneksi hänellekin… ihanat nätit jalat ja varpaat!
- Anonyymi
ei kai vika sinussa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157