Minä luovutan!

TheLoppu

Nyt loppui nettideittailu. Netistä ei löydy yhtään mitään.

9

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat on tunnelmat

      Ei löydykään...
      Harmi, että itsellä se on niitä harvoja keinoja etsiä seuraa..
      Mutta olenpa sitten mielummin yksin loppuelämäni kuin ei kiinnostavan miehen kanssa:(

    • SlutEND

      Olen tehnyt saman johtopäätöksen. Nettideittailu on luonnon vastainen tapa tutustua ihmisiin. Oikeat parisuhteet ja oikeat ihmiset tavataan oikeassa elämässä.

      • Korjaa jos oon väärässä, mutta nettideitin kautta tavatut ihmiset vaikuttivat minusta ihan oikeilta ihmisiltä. Näin ollen uskoisin heidän parisuhteidensakin olevan oikeita.

        Itse siis sinällään kyllä treffikumppaneita löytynyt, kivojakin ovat olleet mutta oon miettiny vähän sitä että vaikuttaako se että niiden treffikumppaneiden löytäminen on niin helppoa ja vaivatonta tuota kautta jotenkin siihen että niiden arvostus vähän laskisi jotenkin. Että niihin suhtautuu vähän jotenkin niin että no, varmaan löytyy joku muukin...

        Mutta naisillahan se on lähinnä kyse minusta siitä että ne kriteerit on huonosti asetettu. En usko että kyse voi olla siitä että miesten suuresta joukosta ei löytyisi ketään kiinnostavaa, uskon enemmän siihen että ne kriteerit minkä mukaan sitä kiinnostavaa koittaa löytää eivät ole sellaiset joilla se löytyy. Esim. ihmisen silmien väri tai ammatti on aika epäolennainen parisuhteen kannalta.


      • SlutEND
        leopold.k kirjoitti:

        Korjaa jos oon väärässä, mutta nettideitin kautta tavatut ihmiset vaikuttivat minusta ihan oikeilta ihmisiltä. Näin ollen uskoisin heidän parisuhteidensakin olevan oikeita.

        Itse siis sinällään kyllä treffikumppaneita löytynyt, kivojakin ovat olleet mutta oon miettiny vähän sitä että vaikuttaako se että niiden treffikumppaneiden löytäminen on niin helppoa ja vaivatonta tuota kautta jotenkin siihen että niiden arvostus vähän laskisi jotenkin. Että niihin suhtautuu vähän jotenkin niin että no, varmaan löytyy joku muukin...

        Mutta naisillahan se on lähinnä kyse minusta siitä että ne kriteerit on huonosti asetettu. En usko että kyse voi olla siitä että miesten suuresta joukosta ei löytyisi ketään kiinnostavaa, uskon enemmän siihen että ne kriteerit minkä mukaan sitä kiinnostavaa koittaa löytää eivät ole sellaiset joilla se löytyy. Esim. ihmisen silmien väri tai ammatti on aika epäolennainen parisuhteen kannalta.

        Auton voi valita netistä vertailemalla niitä toisiinsa, mutta ihmisen valinta netistä on luonnon vastaista.


      • SlutEND kirjoitti:

        Auton voi valita netistä vertailemalla niitä toisiinsa, mutta ihmisen valinta netistä on luonnon vastaista.

        Mitä väliä sillä on enää siinä vaiheessa kun on kaksi ihmistä ketkä pitävät toisistaan. Näkisin että siinä kohtaa ei ole merkitystä sillä mitä on aikaisemmin tapahtunut (esim. miten ovat tavanneet) vaan enemmän sillä mitä jatkossa tekee.

        Toki jos itselle se on jotenkin niin iso ongelma se että se ensimmäinen vuorovaikutus on ollut sähköisesti eikä esim. kännissä baarissa niin sitten se on este, mutta ei pidä olettaa että se päitisi kaikkiin.

        Luonnon vastaisuus on minusta aika heikko perustelu mihinkään. Luonnon vastaista on elää yli nelikymppiseksi, mennä naimisiin, ajaa autolla, pukeutua tai käyttää lääkkeitä sairauksiin.


    • Volodymyr

      Meikäläinenkin poisti kaikilta deittipalstoilta profiilinsa. 6 vuotta käyttänyt täysin tuloksetta.

    • Nainennnnnn

      Ulkomailta vain etsimään ja löytyy heti.Suomesta ei löydä kuin ikisinkkuja.

    • miehenkuvotus

      Poistin profiilini vuosi sitten. Vuoden vaihteessa päätin lopettaa yrittämisen livenäkin. Kun ei ole sitä mitä pitäis olla kelvakseen kenellekkään niin turha hakata päätään seinään.

      • Jos on kova tarve joku löytää niin tuotahan voi kehittää niin että tulokset on parempia. Tietysti jos lopettaminen on pitemmän päälle parempi ratkaisu niin kannattahan se sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe