saako kemin monitarmosta apua lampun laittoon? Pitäs laittaa lamppu makuuhuoneeseen. Rva 49
apua
7
262
Vastaukset
- GeeGan
Luulisin etää saat apua ongelmiisi. Ei muuta kuin soitto tai käynti, niin eiköhä lamppu kattoon lennä? (voi saada nielenhoitoakin, riippuu asentajasta).
http://www.meriva.com/monitarmo.html - apu--
Voisin tulla vaihtamaan, maksuki hoituu vaikka luonnollisesti. Kumpiki on taatusti tyytyväinen :)
- Multaki saa apua
Yleensä ne maksut hoituu luonnollisesti, välillä luonnossakin... :D
- Miss Lamppu
Mä olen asentanut lamppuni itse. Ei se vaadi mitään tähtitieteellisyyksiä. Ei muutakin opettelemaan!
- Apina
Kysymyksestä ei käy seville onko kyseessä pelkän polttimon vaihto,vaikko koko lampun asentaminen.Elä kuitenkaan mene itse vaihtamaan edes polttimoa,sillä voisivat tietyssä virastossa alkaa vaatimaan muidenkin vaihtamaan palaneet polttimot itse ja se ei taas ole tasaarvoista.
- Ahmed Khaheli
Lampun laittoon. Eli vaikuttaisi enältiki lampun asennus hommalta.
Eiköhä joka taloyhtiössä ole sellainen "remontti Reiska" joka lampun sinne makkariin asentais? Tietenkin jos sillä "Reiskalla" kovin mustasukkainen puoliso, nii saattaa ne makuuhuone asennukset olla hiukan riskaapeli hommaa?
Joten eiku Monitarmoon vain, kyl sieltä asentaja löytyy.
- ??
Kerroppa mikä on MIES JOKA VAAN RUNKKAA............Naiset häntä ei kiinnosta lainkaan.
Onko hän homo vai mikä on miehiään.
Ehkä siltä se lampun vaihto onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624