Olisi paikka auki tyttöystävälle joka arvostaa miehessä suht komeaa ulkomuotoa ja erittäin paksua kukkaroa. Sinun pitäisi olla poikkeuksellisen kaunis, täydellisen vartalon omaava, avoin seksin suhteen ja ymmärtää/hyväksyä että suhde ei ole tasa-arvoinen. Menen milloin menen, olen suhteellisen paljon työmatkoilla, ja omaan laajan kaveripiirin joiden kanssa myös paljon tekemisissä. Edellämainituista asioista en ota napinaa vastaan ikinä. En siis hae sielunkumppania vaan naista joka tietää mihin lähtee ja pitää pinnallisia ja materiaalista arvoja hyväksyttävinä
Ps. Olen 31-vuotias ja sinun pitää olla 20-25-vuotias
Edustus tyttöystävä haussa
Cashrules
3
215
Vastaukset
- rasismi
Pitääkö tämä nyt sitten käsittää niin, että tällainen luomukaunis, persoonallinen tyylilyyli ei sitten käy?
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/00998/Matt-Lucas_998366c.jpg - asdgsadgsad
Heheh, persaukinen mielisairas pizzanaama punttipelleATM siellä kokeilee jäätä kepillä:D
- dsasdsadsa
Naisasialooseri huomattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185