Oon joskus 4 vuotta laihduttanut 10kg, 1kg tippui kuukaudessa. Ja pysyny on poissa. Mutta tää on niin tätä, paino jumittaa :D 163cm 60-62kg, paino vaihtelee tolla skaalalla. Kertokaa nyt kuinka sais painon laskuun. 55kg olisi ihanne. Mä tiedän että tohon on joku konsti, miten sen painon saa laskuun. Ja siitä tiedän että se on laskussa kun puntari näyttäisi aamulla 59kg. Nyt auttakaa, kyllä se paino laskee jos kerran anorektikotkin saa itestään niin laihoja, ei ookkaan sellasta että paino jumittaa ja vaikka mitä teet! ja ruokavalio mulla on kohdallaa.
Hei laihduttajat! :)
laihduttaja
1
73
Vastaukset
- kaupankäyntiä12h3l
Meidän äiti yrittää laihduttaa ja onnistunutkin siinä, mutta sitten kun mentiin johonkin urheilukauppaan, sanoin että ottaisit näitä, on eripainoisia, nappasin itse siinä huvikseni jonkun 20kg, että näitä ottaisit, sanoi että..
... liian painavia tuollaiset minulle, sitten vielä yritin ehdottaa että, että ... säädettäviä, mitä on? Nekin ovat liian painavia, niitä lyijyisiä....noh..
... ilmaisia henkareita tuli kaupasta, 2 tarpeeseenkin sieltä, kaupassa luki sellaisessa jutussa "saa ottaa" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226