Tapailin erästä naista 6 vuotta ja olin varma että hän rakasti minua. Kaikki merkit viittasi siihen totaalisesti. Tosin hän kyllä "rakasti" myös ystäviään, koiraansa ym...
Hän käytti paljon alkoholia ja aikaa alkoi kului päivätolkulla näiden ystävien kanssa ryypiskellessä. Aloin saada siitä tarpeekseni ja yritin erota, jolloin hän taas sanoi "rakastan sinua" Otin sen tosissani, koska itse en sano moista ainakaan huvikseni.
Sitten meille tuli välirikko erään hänen 3 päivän ystävien tapailun jälkeen. Yllätyin totaalisesti kun tämä eukko mitään välittämättä kysyi että haluanko avaimen heti ja alkoi seurustella taas täysin rakastuneena uuden tyypin kanssa puolitoista kuukautta eromme jälkeen. Ikää meillä noin neljäkymmentä.
Miten naisen rakkaus voi loppua yhtäkkiä?
4
226
Vastaukset
- Hei halooooooo!!!!!!
Mitä oikeibn odotit Kassi-Almalta?
Ja miks kukaan täysjärkinen seurustelee JOPA 6 VUOTTA juopporaunion kanssa, miehen tai naisen?!
Pidätkö itseäsi niin huonona ettet kunnollista saa?
Unohda tuo tunkio ja sen "rakkaus", etsi itsellesi oikea nainen tai ole sitten vaikka mieluummin yksin! - wsxzaqwedc
Hei oikeesti, järki käteen!! Ja read my words: Sit ku se anelee sua takasin niin älä reagoi millään tavalla. Passivisuus on parasta siinä kohtaa. Tuollasista pitää päästä eroon mitä pikimmin.
- Ei tunnevammainen
Jotenkin sitä rakkautta on kaivannut niin paljon etten ole aiemmin kyennyt eroamaan. Mutta sitten olen nyt ihmeissäni, että näin kevyellä pohjalla se ns. rakkaus oli. Tuntuu olo huijatulta. Itsekin olen luullut rakastavani.
- 9
Niin se vain menee, sitä saa mitä tilaa.
Paras jättää vastaisuudessa juopot akat rauhaan.
Siinä meni 6 vuotta possuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865