Tatskat on rumia!

kuvaton

Ei sillä,etteikö jotkut kuvat olisi ihan nättejä sellaisilla henkilöillä joille tatuointi ylipäätään voi sopia.Itse en ikipäivänä kuvia itselleni laitattaisi,koska ne ovat mielestäni epäesteettisiä.
Kaikkein kauheinta on nähdä esim.uimahallissa älyttömän lihavia akkoja joilla on isoja kuvia läsikireisissä ja läskikäsissä.En ymmärrä!!Luulevatko olevansa viehättävämpiä kun jättiläisreiteen on hakattu joku iso delfiinin(!?) kuva merkiksi siitä että käy vesijumpassa ja täten on joku vesipeto olevinaan.Voi itku!! :DD

8

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tweeh

=) Ehkäpä kyseiset tyypit eivät ole ottaneet kuvia ihoonsa ollakseen viehättävämpiä. Ehkä heille on yhdentekevää mitä ajattelet heidän läskeistään ja kuvistaan.
      Eihän speedotkaan joka jannulle sovi vaikka ehkä niissä tyyppi luulee olevansa Sievisen kaltainen uimataituri.

Mutta emmehän ole syntyneet miellyttämäänn jokaista persoonaa maailmassa, tai itse en ainenkaan haluaisi elää maailmassa, jossa jokainen olisi samasta muotista puristettu massatuote.

• h00kah

joo kiva.ihan sama. vaan miks ihmeessä sä tuut tänne itä toitottamaan?
      menepäs nyt kiltisti takaisin sinne tynnyriis ja pysy siellä.
      minä en pysty ymmärtämään miks joillain on nuion armoton tarve tuoda äänensä julki.
      mitä kuvittelet sillä saavuttavas? senkö että sun mielestä rumat ihmiset ei ota tatskoja?
      ristus tää malima olis niin paljo parempi paikka iliman sun kaltaisia pölkkyjä.

• lihavatatuoitu

Itse olen kuvatun kaltainen lihava akka, jolla on tatskoja joka lähtöön. Ei niiden sua tarvi miellyttää, ne on mulle itselle tärkeitä enkä ole niitä ottanut ollakseni viehättävä muiden silmissä. Jos et kestä lihavia, hyvällä itsetunnolla varustettuja tatuoituja naisia, pysy kotona. Meitä on paljon.

• sad but true

Älä läski uhoa!
        Kenenkään ei tarvitse olla lihava, aina voi laihduttaa mutta siihen kaikkien tahto ei riitä!
        Kenenkään ei tarvitse hyväksyä toisten tatuointeja, aina voi kertoa rehellisen mielipiteen tatskapellelle. Nämä ovat muutenkin jo vähenemässä epäsuosittuna trendinä!

• kuvaton

No,ketäs varten sä niitä otat sitten?Jos olet lihava niin ethän sä edes näe niitä!I Peilin kauttako sitten ihailet niitä ittekses??Ja miten tatuointi ,ja varsinkin jos niitä on joka lähtöön,voi olla jotenkin "itselle tärkeä"??ei mene jakeluun...eikä onneks tarttekaan.

• 170/65 mies
        sad but true kirjoitti:

Älä läski uhoa!
        Kenenkään ei tarvitse olla lihava, aina voi laihduttaa mutta siihen kaikkien tahto ei riitä!
        Kenenkään ei tarvitse hyväksyä toisten tatuointeja, aina voi kertoa rehellisen mielipiteen tatskapellelle. Nämä ovat muutenkin jo vähenemässä epäsuosittuna trendinä!

No läheskään kaikki ei tahdo olla laihoja.
        Monet terveellä itsetunnolla varustetut ovat ruumiinrakenteeseensa tyytyväisi ajattelematta oonko nyt sit muitten mielestä sopivan kokoinen.

• tatskat hoikille

Olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä,että hyllyvässä massassa oleva tatuointi on kamalan näköinen.En sitten tiedä onko tarkoituskin,että tatuointi liikkuu kun lyllerretään eteenpäin.Hyi.

• 715517

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe