Mitä poikien mielessä liikkuu?

POJILLE!!!

Kun näät kaupungilla tytön, jolla on herkkupeppu ja kaunis vartalo, mikä on ensimmäinen ajatuksesi? onko mielessä heti pano tai jopa raiskaus, vai katsotko vain hymy huulilla kaunista neitoa?

31

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James-95

Hymy huulella katselen peppua, rintoja ja naamaa. Siinä järjestyksessä

• annoyingmursu

Miinustakaa mun viestiä!

• jytjh

Mielessä on että miten helvetis mä saisin sellasen naisen puhelinnumeron. Tai riippuu vähän, jos näyttää pissikseltä nii sitte ei.

• adsladkskadlakjldsad

"Onpas herkkupeppu ja kaunis vartalo. Täytynee miettiä tätä naista seuraavalla kerralla kun vedän käteen"

• runkkari

yhdyn edelliseen

• propsit siitä

Sentään rehellinen vastaus!

• jeh___
        propsit siitä kirjoitti:

Sentään rehellinen vastaus!

Jeh... ja toinen rehellinen vastaus: "Onpas herkkupeppu ja kaunis vartalo. Täytynee miettiä tuota naista seuraavalla kerralla kun panen tyttöystävää"

• MrProfessor

Ulkomuodolla ei ole väliä, joten tuskin edes vilkaisisin.
      Se, minkälainen hän on henkilönä merkitsee. Toivottavasti mietitte
      tätä ja muutatte käsityksenne naisista ettekä leimaa heitä ulkomuotonsa
      takia.

• tulevaMrsProfessor

Dodih, kerranki joku fiksu jätkä ;) Tai sitte ootki miehenä esiintyvä nainen :(

• MrProfessor
        tulevaMrsProfessor kirjoitti:

Dodih, kerranki joku fiksu jätkä ;) Tai sitte ootki miehenä esiintyvä nainen :(

Kiitos kehuista! Olen siis poika, ja haluan levittää viisauksiani täällä Suomi24 nuortenpalstalla koska tämä palsta on täynnä haukkumista, trolleja jne.

• huhhoijaaaaaaa

Ei vittu mikä spede taas vaihteeks.

• hah,haa.
        MrProfessor kirjoitti:

Kiitos kehuista! Olen siis poika, ja haluan levittää viisauksiani täällä Suomi24 nuortenpalstalla koska tämä palsta on täynnä haukkumista, trolleja jne.

Kiitos kehuista! Olen siis NAINEN, ja haluan levittää viisauksiani täällä Suomi24 nuortenpalstalla koska tämä palsta on täynnä haukkumista, trolleja jne.

• mnbmjhb

Ei ole pano heti mielessä.

Raiskaus? Häh? En mä mikään hullu sadistikriminaali ole.

Katson ujosti ihaillen viehättävää neitokaista.

Ja mitään teinilissuja en pidä kovin viehättävinä...

• POJILLE!!!

Kiitti. Kaikille : ) Mua vaan on lakanu jotenki pelottaa, et pojat raiskaa -.- Ku on ollut hirveesti lehdissä joukkoraiskauksia jne...

• Näin on.

Kyllä. Kaikki maailman miehet/pojat ovat raiskaajia. Älä ikinä puhu miehelle, koska hän saattaa (todennäköisesti) raiskata sinut.

• MrProfessor

Stereotypiat taas lentelevät. Pahimmassa tapauksessa ihmiset alkavat pelkäämään tummaihoisia ystäviämme kommenttisi jälkeen. Ei olisi ensimmäinen tapaus joutua oikeuteen rasistisesta herjauksesta internetissä.

• No huh huh Frasier... Aika rasistine kommentti... :D

• addicttolove kirjoitti:

No huh huh Frasier... Aika rasistine kommentti... :D

Jostain kumman syystä saan silti plussaa kommentilleni.

• mrfrasier kirjoitti:

Jostain kumman syystä saan silti plussaa kommentilleni.

Ihmiset on rasisteja :D

• addicttolove kirjoitti:

No huh huh Frasier... Aika rasistine kommentti... :D

Yhdyn edelliseen.. Aatellu et frasier on hyvä tyyppi, mutta maineensa pilaa tuolla.

• a-la-laya kirjoitti:

Yhdyn edelliseen.. Aatellu et frasier on hyvä tyyppi, mutta maineensa pilaa tuolla.

En ole hyvä tyyppi. Puhun vain asialliseen sävyyn yleensä.

• kkkko

Varmaa lähinnä tolla haki sitä että ne erimaalaset lähtee yleensä seuraamaan, kyllä mä yhtälailla pelkään kun joku suomalainen tulee juosten ja huudellen perään, mutta sitä sattuu harvemmin ja silloinkin suomalaiset ovat kännissä ja usein yksin. :D Mannet tulevat joukkiona ja lepertelevät. Mutta on se aina yhtä karmeeta kun joku lähtee perään juoksemalla juoksemaan. On tullut kuitenkin mukavia poikkeuksiakin vastaan.

• menstalisti96

Tarkkailen kasvon ilmeitä ja yritän selvittää mitä jattelee musta ja keton vilkaseeko etes minuus

• (563)

Katon vähän ja uneilmoin sellaisesta naisesta

• King Troll

Mulla ei varmaan olis minkäänlaista ajatusta.

• Tsundere

No huhhuh enpä usko, että kellään täysjärkisellä miehellä käy ensimmäisenä mieleen raiskaus.

• 16 vuotias

Ensimmäinen ajatus on aina että "Tuota pitää kyllä ajatella seuraavalla runkkaussessiolla", raiskaus ei kyllä käy mielessäkään. Ja pahalta tuntuisi nussia sellaista joka huutaa eikä nauti siitä ollenkaan jne. En varmaan pystyis edes siihen.

• bi

Huh, täällähän on miehiäki, kuten MrProfessor :O ♥ Jos oikeesti aattelet noin nii ihana olet.

• Hhhgtrf

Tyhmä kysymys. Mitäpä luulet suurimman osan pojista/miehistä tuolloin ajattelevan?
      Mitenköhän itse reagoit, jos vastaan tulee viimeisen päälle treenattu bodari seksikkäissä kuteissa?

• haloo.

Etkö saanut huomiota tuolla Nuorten palstalla ? Siirsit saman ketjun tänne.

Lesbon pitää olla likainen, epäsiisti ja tyylitön, säästyy miesten huomiolta :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe