Kokkolan Pitbull, apua!!

virazz

Onko kukaan ottanut Kokkolan Pitbullissa tatuointia Pablolta? Itse olen menossa muutaman viikon päässä sinne, ja en löytänyt Pablolta minkäänlaisia työnäytteitä netistä. Kertokaa kokemuksia, osaako tehdä hyvin ja hygieenisesti ym?

6

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noup..

Olen ottanut, en suosittele. Mun kuva ainakaan ei ollut lähellekään sellainen mitä olisin halunnut. Ja ko tyyppihän on jo välillä ollut pois koko liikkeestä, syitä miksi näin olen kuullut monenlaisia. mutta en kyllä hänellä enää ottaisi..

En tiä muiden kokemuksia, mutta itse olin aikalailla pettynyt...

• virazz

:O nyt alkoi pelottaa... :/ mutta oliko se sun tatuointi jonka otit siellä "monimutkainen"? Koska mun tulis oleen ihan simppeli, ja kai sillä Pablolla kumminki on kokemusta tosta hommasta? Ja pliis kerro mitä oot kuullu siitä että miks se on ollu pois sieltä???

• aölsdkj

Pablo on oman kuulemani mukaan ok, mutta vähän ADHD.

Toki mun mielipide on mitä on, kun en ole tatuointia itseeni vielä koskaan saanut.

• Tat-too

Omaa hauistani koristaa ainakin Pablon tekemä kuva ja tyytyväinen olen ollut niin palveluun kuin kuvan laatuunkin. Aivan varmasti onnistuu kunhan vaan selität tarkkaan mitä haluat kuten joutuu tekemään tietty kaikissa muissakin tatuointimestoissa.

• juu...

Kyllä mulla muilla on onnistunu, mutta hänellä ei, ja tarkkaan selitin mitä halusin ja mukana oli vielä tulostettu värikuva.
      Lähinnä kuvan pilas se, että ilmeisesti päätti ottaa vapauden vähän soveltaa kuvaa oman mielensä mukaan...

• ei-näin

Pablo on artisti, ja kannattaa tutustua hänen tekemiin teoksiin, sillä hän tekee haluamasi kuvan hänen tyylillään ei sinun. Ei vain voi mennä ja vaatia vaan valita sellainen artisti, jonka tyylistä ja teoksista tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe