Kokkolan Pitbull, apua!!

virazz

Onko kukaan ottanut Kokkolan Pitbullissa tatuointia Pablolta? Itse olen menossa muutaman viikon päässä sinne, ja en löytänyt Pablolta minkäänlaisia työnäytteitä netistä. Kertokaa kokemuksia, osaako tehdä hyvin ja hygieenisesti ym?

6

478

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noup..

Olen ottanut, en suosittele. Mun kuva ainakaan ei ollut lähellekään sellainen mitä olisin halunnut. Ja ko tyyppihän on jo välillä ollut pois koko liikkeestä, syitä miksi näin olen kuullut monenlaisia. mutta en kyllä hänellä enää ottaisi..

En tiä muiden kokemuksia, mutta itse olin aikalailla pettynyt...

• virazz

:O nyt alkoi pelottaa... :/ mutta oliko se sun tatuointi jonka otit siellä "monimutkainen"? Koska mun tulis oleen ihan simppeli, ja kai sillä Pablolla kumminki on kokemusta tosta hommasta? Ja pliis kerro mitä oot kuullu siitä että miks se on ollu pois sieltä???

• aölsdkj

Pablo on oman kuulemani mukaan ok, mutta vähän ADHD.

Toki mun mielipide on mitä on, kun en ole tatuointia itseeni vielä koskaan saanut.

• Tat-too

Omaa hauistani koristaa ainakin Pablon tekemä kuva ja tyytyväinen olen ollut niin palveluun kuin kuvan laatuunkin. Aivan varmasti onnistuu kunhan vaan selität tarkkaan mitä haluat kuten joutuu tekemään tietty kaikissa muissakin tatuointimestoissa.

• juu...

Kyllä mulla muilla on onnistunu, mutta hänellä ei, ja tarkkaan selitin mitä halusin ja mukana oli vielä tulostettu värikuva.
      Lähinnä kuvan pilas se, että ilmeisesti päätti ottaa vapauden vähän soveltaa kuvaa oman mielensä mukaan...

• ei-näin

Pablo on artisti, ja kannattaa tutustua hänen tekemiin teoksiin, sillä hän tekee haluamasi kuvan hänen tyylillään ei sinun. Ei vain voi mennä ja vaatia vaan valita sellainen artisti, jonka tyylistä ja teoksista tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe