Moi. Oon 12 v tyttö joka on kiinnostunut erittäin paljon jenkkifutiksesta. Voiko ylipäätään tytöt pelata jenkkifutista? minkä ikänen pitäis olla et vois alottaa sen. Paljon maksais varusteet?? paljon yleensäkin sen pelaaminen maksaisi. Millon on kesä- ja talvikaudet, kun en oo oikein päässy perille. Vastatkaa!!!!
TOIVON VASTAUKSIA!!
3
172
Vastaukset
- 15+20
Kesällä on kesäkausi ja talvella talvikausi. Riittääkö?
P.S. Tuon ikäiset ipanat ja trollit pitäisi olla jo nukkumassa tähän aikaan - joo2
Moi
Tytöt pelaa poikien kanssa D junnuihin asti ja koska vaan voi aloittaa. Varuste paketti maksaa n. 250€ (kypärä, harttarit, housut ja housuihin kuuluvat suojat). Helsingin alueella seurasta riippuen maksu n. 100-600€ kausimaksu lisenssi ja vakuutus n. 60 €. Talvikaudella treenataan ilman kamoja halleissa noin1 krt viikkoon sinun ikäisillä. Alta olevasta linkistä löytyy Suomen seurat sinne vaan ottamaan yhteyttä lähimpään seuraan.
http://www.sajl.fi/liitto_ja_seurat/liiton_toiminta/jasenseurat/ - kiinnostunut lajista
Okei. Kiitti tietosta Joo2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778