Lapsenkokoiset naiset = YÖK

Valas-Emma

Olen eläkeikää lähestyvä kateellinen, ryppyinen, hiivasieneltä tuoksuva läskiläjä (138kg/168cm) ja kyllä mielestäni pienikokoiset, eli lyhyet ja laihat naiset ovat pedofiilien mieleen. Ei kukaan varmasti halua näyttää lapselta vaan aikuiselta, niinkuin MINÄ! Kyllä pienikokoiset naiset ovat huonompia ja rumempia kuin MINÄ!

Lapsenkokoiset naiset ovat vastenmielisiä!

17

962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä!

Äläpä muuta sano! Ja auta armias, jos nainen on laiha ja pitkä, niin kyllä se on ihan miehen näköinen!! Ei kukaan muu kuin kaappihomo voi sellaisesta pitää. Kyllä naisen täytyy näyttää naiselta! Eli sellaiselta kuin sinä!!

• 27

Kyllä naisen täytyy näyttää naiselta! Eli sellaiselta kuin sinä!!

- ja haista hiivasieneltä! Kaiken maailman hajusteet tukkii nenän... bossit, gabbanat... hyh,sanon minä. Silsa, hiivasieni, kusi ja pjaska on aitoja tuoksuja. Saunasaippua sitten jouluna ja juhannuksena...

• äääää

Haha,mikä provo XD

• Ahven,.-

Minä olen 5-kymppinen normaalipainoinen ja kaunis nainen. Samoin sisäistä kaunetta löytyy sen verran, ettei tarvitse säälittäviä provoja tänne kirjoitella....

• provoillaan :D

Mutta pienet naiset (lapsen kokoiset) rakastavatkin pedoja, joten tänne vaan, lautaa löytyy. Tissitkin joskus meinas kasvaa mut menin ja poistatin rauhaset, laserilla karvat, etten vain naiselta näyttäisi :D

• Kuuma HK

Olet sairas. Itselläni karvat kasvavat navan yli tuuheina ja tissin riippivat kainaloissa. Jos mies ei ymmärrä arvostaa sohvalla pääosin lahoavaa ruhoani, niin hän ei ole oikea mies!

• kalevi 52 v.
        Kuuma HK kirjoitti:

Olet sairas. Itselläni karvat kasvavat navan yli tuuheina ja tissin riippivat kainaloissa. Jos mies ei ymmärrä arvostaa sohvalla pääosin lahoavaa ruhoani, niin hän ei ole oikea mies!

oih, mikä sohva-venus! Kuka nyt haluaa tasku-venuksen, jos tarjolla naiseuden kruunu eli sinä

• nainen__***

Oon 162cm oleva nainen. Oonko lapsenkokoinen? Olen kokoa 40-42

• Ei se pituus

-Vaan se leveys on tärkeää. Jos olet mahdollisimman leveä, niin olet naisellisista naisellisin.

• Leveä kuin ladonovi

Joo olet amerikkalaisen läskilapsen kokoinen. Sullahan on massiiviset läskit oltava jos noin kääpiönä yllät moiseen vaatekokoon...

• ---------------

Kuules nyt ryhävalas ,kaikki ei vaan läskisty,eikä pituutta saa syömällä(aikuinen)

• just just

Olen pieni 160 cm kokoa xs, yhtään pedofiiliä en ole perääni saanut.

• niin kerta

Eikös se olis hyvä jos pedofiilit harhautuisivat sinun perääsi ja jättäisivät lapset rauhaan? Voisit sitten kenkiä niitä munille.

• ....

En minäkään,vaikka olen vain 145cm.

• lollll

Miksi pedofiilit kiinnostuisivat aikuisista naisista?

• kikkeli-irma

joo lyhyillä naisilla ei ole oikeutta seurustella.
      tarzanilta pitää kieltää liaanien käyttö
      batmanin viittaan pitää ommella robinin kuvia

• Shirelee

Joo kyllä pienikokoisista naisista kiinnostuneet miehet pitäisi passittaa suoraan vankilaan pedofiliasta ja pitkistä naisista kiinnostuneet ovat homoja. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe